Масло харчи след ремонт???

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 13 Ное 2008, 22:15

еми оттам влиза въздух,минава през маркуча на газовете и не е пез дебитом и двиг почва се мъчи
ако всичко работи норм,тря да огасне
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 13 Ное 2008, 23:42

павката написа:еми оттам влиза въздух,минава през маркуча на газовете и не е пез дебитом и двиг почва се мъчи
ако всичко работи норм,тря да огасне


Благодаря колега.Надявам се утре да имам колата и да разгледам по отблизо системата и ако се налага да сменя клапана. ;)

Макар ,че не мога да си обясня защо когато клапана е изправен ,ще влиза паразитен въздух и двигателя ще изгасва,а когато е повреден няма да влиза и двигателя ще работи. :roll: :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 331
Регистриран на: 14.06.2008

Мнение от mg87 » 14 Ное 2008, 10:29

BiTurbo написа:
mg87 написа:аз пак кат отвора капачката ми вдига оборотите :mhihi: а маслото до са на 3000 км не го е пипнала с ду6манско каране(за 3000 км вече ми свети жалто за смяна) :mhihi:


айде поредния дето колата му произвежда масло :mhihi:
с душманско каране и даже и теч има ама не го пипа и сигурно ти е на 120 000км колата са ако кажеш :mhihi: :mhihi:
на 130 000 е :mhihi: а течове няма :)


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 14 Ное 2008, 11:04

Колега предполагам, че ако не ти испуска някоя гарнитура и да омаслява двигателя значи маслото се губи по цилиндрите Тоест гумички на клапаните най-вероятно или по лошо глава сегменти ..
Последна промяна Zaho на 14 Ное 2008, 20:55, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Fiesta
Мечтае да кара: M3

Мнение от slimarata » 14 Ное 2008, 12:27

Пробвах това за махането на капачката и няма никаква промяна двигателя си работи.Ще измеря компресия да видим какво щв стане :confused: .А майстора каза,че ги е сменил гумичките и сам сигорен защото се бяха спекли и ми ги показа старите,а и му имам пълно доверие.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 5.06.2007

Мнение от баварец » 14 Ное 2008, 18:31

А трябва ли да духа от отвора където се налива маслото.При мен оборотите се променят като развих капачката.Масло не ми гори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 14 Ное 2008, 21:47

slimarata написа:Пробвах това за махането на капачката и няма никаква промяна двигателя си работи.Ще измеря компресия да видим какво щв стане :confused: .А майстора каза,че ги е сменил гумичките и сам сигорен защото се бяха спекли и ми ги показа старите,а и му имам пълно доверие.


Май ще се окажа прав за проверката на гумичките. ;)

Колега ,щом ще мериш компресия направи така-най-напред я премери нормално,след това преди да мериш ,сипваш малко масло през отвора на свеща -ако налягането се вдигне значи са сегменти,ако остане почти същото,значи по главата не е нещо наред.Успех.

Колеги,вече съм официално в клуба на Е36- днес си взех 318is М42.Официалното приемане,темата и снимките-утре. ;)


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 14 Ное 2008, 23:45

zvetiko написа:Колеги,вече съм официално в клуба на Е36- днес си взех 318is М42.Официалното приемане,темата и снимките-утре. ;)


Еии Евала колега :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Мнение от jullydjs » 14 Ное 2008, 23:47

Карам м50б20, при него май стана ясно че тъкъв клапан няма, или поне аз не знам каде се намира, та мотора ми е с обслужена глава тоест, клапани, гумички, водачи и тн. аз като отворя въпросната капачка също не се променят оборотите на мотора, и доливам 500 грама за 10.000 километра

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 15 Ное 2008, 0:12

Zaho написа:
zvetiko написа:Колеги,вече съм официално в клуба на Е36- днес си взех 318is М42.Официалното приемане,темата и снимките-утре. ;)


Еии Евала колега :yes:


Благодаря, колега. :yes: От утре почва голямото разучаване на колата. ;) Имаш невероятна машина. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 15 Ное 2008, 0:13

jullydjs написа:Карам м50б20, при него май стана ясно че тъкъв клапан няма, или поне аз не знам каде се намира, та мотора ми е с обслужена глава тоест, клапани, гумички, водачи и тн. аз като отворя въпросната капачка също не се променят оборотите на мотора, и доливам 500 грама за 10.000 километра


Колега,благодаря за мнението ти. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 18 Ное 2008, 21:10

аз мисля че ако е правен ремонт на двигателя(за сегменти говоря) е нормално отначло да гори масло понеже си има перод нанапасване на сегментите към цилиндрите,а за махането на капачката на работещ двигател е относително,понеже на някой модели има изкарани маркучета с картерни газове към дриселовата клапа и т.н та ако я отворите предполагам е нормално да се променят параметрите на концентраций,да не говорим че и при работа на двигателя се създава налягане в мотора и ако се махне капачката се променя(това при някои се регулира от клапан)абе с две думи смятам че махането на капачката не е критерий за износване на гумичките,по-скоро ще се чернят свещите или нещо подобно...но ако е от ремонт двигателя покарай известно време и ще се разбере,моята след около2000км. спря да гори маслото..
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Fiesta
Мечтае да кара: M3

Мнение от slimarata » 18 Ное 2008, 23:27

Ами дано е така-след ремонт да харчи малко,ще изчакам малко и ще го следя ама ми се струва,че напоследък не го пипа маслото :D дано е така ама майстора като си доиде на пролет ще каже наи-добре :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 18 Ное 2008, 23:29

zvetiko написа:
tapata77 написа:Моите са сменяни преди 2к км. Ще го пробвам номера и ще кажа.
/тя и сега малко притриса заради алтернативното гориво :) /


:yes:

Между другото не мога да си обясня защо ако работи клапана,когато се отвори капачката ,двигателя ще почне да тресе. :?: :?:


колега, спри се малко, че толкова глупости натвори, че не е истина... вземи прочети за вентилацията на бмв-мотор, да се не излагаш друг път... и това в дару кар няма кой да ти го каже по този начин, освен тоя на бариерата...

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook