турбо проект
Модератор: bum_bum
nParMaTuK написа:E как преди турбината? Като духне BOV-a и кво прайме? Дебитомера мери някакъв въздух той обаче излиза през BOV-a, обаче еку-то вижда че влиза въздух пуска бенз и в крайна сметка имаме кофти богата смес..
Е и ?
Някой ви е казал че се слага турбо за икономия ли ?
Или сте питали някой "как може колата ми да праи прррр-фъшшш - като по ония бързите филми" - и той ви е казал да си сложите турбо

- S-stail
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 724
 - Регистриран на: 27.12.2004
 - Местоположение: Плевен
 - Кара: м42б20 турбо
 - Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
 
- S-stail
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 724
 - Регистриран на: 27.12.2004
 - Местоположение: Плевен
 - Кара: м42б20 турбо
 - Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
 
Е хем х.я до края,хем душата в рая .....айди ся 
 
Иначе и след турбото нищо няма да му стане на педераския дебитомер
			
		Иначе и след турбото нищо няма да му стане на педераския дебитомер
- Zaho
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 1081
 - Регистриран на: 20.10.2006
 - Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
 - Детайли за колата: mnoo fast ;)
 
на M50 дебитометъра не беше ли с някаква плочка вътре а не с жички (поне при мен е така) и няма какво да му стане на ниско налягане(само предполагам).
Но дали има достатъчно работен диапазон да го засече по голямото количество въздух ? Или ще зацепи на макс а нагоре вече какво се случва няма да го хваща и да го показва на компа за да пуска повече гориво ? (предположения)
			
		Но дали има достатъчно работен диапазон да го засече по голямото количество въздух ? Или ще зацепи на макс а нагоре вече какво се случва няма да го хваща и да го показва на компа за да пуска повече гориво ? (предположения)
- slavianko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3370
 - Регистриран на: 5.06.2004
 - Местоположение: Русе
 - Пол: Мъж
 - Кара: Караше E34 528i turbo
 
ре
Ще хваща само режимите преди да се включи турбината, след това файда йок. Мисля че и лудия на 25-цата е с дебитомера и с още един ред дюзи за режимите без и със надув. Щом моя само след конверсията на М-ковите дросели и почна да не хваща а аз съм атмосверен все пак смятай как ще е в режими с надувZaho написа:на M50 дебитометъра не беше ли с някаква плочка вътре а не с жички (поне при мен е така) и няма какво да му стане на ниско налягане(само предполагам).
Но дали има достатъчно работен диапазон да го засече по голямото количество въздух ? Или ще зацепи на макс а нагоре вече какво се случва няма да го хваща и да го показва на компа за да пуска повече гориво ? (предположения)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- valentino
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 438
 - Регистриран на: 20.03.2005
 - Местоположение: Враца
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30 320
 - Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
 
Лудия ползва СМТ,а то си има МАП-сензор.Така че дебитомера се ползва за атмосферния режим.СМТ управлява втория ред дюзи според налягането от МАП-а.
			Megasquirt & Megaview user
		- slavianko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3370
 - Регистриран на: 5.06.2004
 - Местоположение: Русе
 - Пол: Мъж
 - Кара: Караше E34 528i turbo
 
ре
Не написах ли същотоvalentino написа:Лудия ползва СМТ,а то си има МАП-сензор.Така че дебитомера се ползва за атмосферния режим.СМТ управлява втория ред дюзи според налягането от МАП-а.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- turbo
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2067
 - Регистриран на: 20.01.2006
 - Местоположение: Стара Загора
 - Пол: Мъж
 - Кара: МПС-та
 - Мечтае да кара: самолет
 
Re: ре
slavianko написа:Не написах ли същотоvalentino написа:Лудия ползва СМТ,а то си има МАП-сензор.Така че дебитомера се ползва за атмосферния режим.СМТ управлява втория ред дюзи според налягането от МАП-а.
Не, но това няма значение. Лошото е, че никой не можа да отговори на човека какво да прави с тоя дебитомер (по-конкретно МАФ) и сега той откъде да знае къде да го забие... отпред ли, отзад ли...
Давайте мнения, че тъкмо взе да става интересно!
П.П.: Аз лично не виждам какво ще прави, който и да е дебитомер след турбото и какво точно и как ще го мери баш там, но това е само мое мнение все пак.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! 
 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
		
 552 к.с. GAS POWEREDVideo -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- ///Явор
 - Летящия холандец
 - 
				
			 - Мнения: 19401
 - Регистриран на: 10.01.2003
 - Местоположение: предимно в гаража
 - Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
 
ма гейт изобщо ли не си сложил 
			
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	

