Не мога да стопля двигателя!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			12 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- DANTE525tds
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 206
- Регистриран на: 14.09.2007
- Местоположение: Русе
Не мога да стопля двигателя!!!
Колеги , сигурно има други теми по въпроса, но аз които четох не са точно по моя проблем!
Така , вече се захлади и ....колата не иска да загрее, аха позагрее и веднага охлажда като луда, понякога стига чак синята зоня! Без климатика си загрява, ама карали се без топлинка? Един маистоп ми каза че е запади втората перка на климатика и тя охлаждала много барзо, вчера беше над 12 С на и колата си работеше перфектно, после падна мъглата и стана студ и пак все студена!
Та някой имал ли е такав проблем? Термостат ли е? Шлюзовете на радятора ли не работят както трябва? а колата е 2,5 тдс!!!
			
		Така , вече се захлади и ....колата не иска да загрее, аха позагрее и веднага охлажда като луда, понякога стига чак синята зоня! Без климатика си загрява, ама карали се без топлинка? Един маистоп ми каза че е запади втората перка на климатика и тя охлаждала много барзо, вчера беше над 12 С на и колата си работеше перфектно, после падна мъглата и стана студ и пак все студена!
Та някой имал ли е такав проблем? Термостат ли е? Шлюзовете на радятора ли не работят както трябва? а колата е 2,5 тдс!!!
- Воденичаров
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Сигурно е термостат. От щорите на радиатора не ми се вярва да не може да загрее. Пипни си водните съедининия на големия кръг дали са топли. Ако са значи е термостатче.
			
		- shnitzera
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
100 % термостат,съветвам те да си вземеш оригинален от Дару или Камор ,че тия ТДС-ии ....да пази господ
			
		- DANTE525tds
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 206
- Регистриран на: 14.09.2007
- Местоположение: Русе
аз като сменях водната помпа смених и термостата, но тя излезе дефектна и какво ме ухапа пак сложих стария, щото нали оригинален, а новия ми некав френски!
			
		аре разбираемо е да си правите колите с части ментета например нещо по ходовата част ама може ли да купуваш боклуци ментета водна помпа и термостат френски за немска колам, от които зависи нормалната работа на охладителната с-ма т.е двигателя и т.н.   
 
шах и маттт
смени си термостата с оригинален 200 лв с работа в дару + още некои там пръстен
			
		 
 
шах и маттт
смени си термостата с оригинален 200 лв с работа в дару + още некои там пръстен
- DANTE525tds
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 206
- Регистриран на: 14.09.2007
- Местоположение: Русе
Прав си колега, аз за това си сложих стария, ама може и да му е дошло времето!!!!
ама ако не е от него????
			
		ама ако не е от него????
- zlobicar
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
- i4koo
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колеги сега е сезона на термостатите ,в лицензираните сервизи всяка 3 -та кола за термостат ,имам познати приемчици казват на ден по 7-8 термостата   И сега искам тук да направя критики към нашата любима марка БМВ ,имам още една кола немска и карам френска служебна вече 3-4 години.На БМВ-то сам сменял 2 термостат само и само в лицензиран сервиз, за 2 години ,нека всеки от нас се замисли колко пъти го е правил и той за период време .Е как става това ,как само на тия коли ,защо  3 години нищо не съм пипнал по другите ,само масло, филтри ,и консумативи дребни ,да отбележа че и тези 2 коли са на по 10 години
 И сега искам тук да направя критики към нашата любима марка БМВ ,имам още една кола немска и карам френска служебна вече 3-4 години.На БМВ-то сам сменял 2 термостат само и само в лицензиран сервиз, за 2 години ,нека всеки от нас се замисли колко пъти го е правил и той за период време .Е как става това ,как само на тия коли ,защо  3 години нищо не съм пипнал по другите ,само масло, филтри ,и консумативи дребни ,да отбележа че и тези 2 коли са на по 10 години   И как се успокояват ентусиастите ,еееееее който кара БМВ е баровец и има пара за ремонт
 И как се успокояват ентусиастите ,еееееее който кара БМВ е баровец и има пара за ремонт   
   
   Казал съм си ,следващата смяна на термостат ,ще се сменя колата ,от нея зависи
 Казал съм си ,следващата смяна на термостат ,ще се сменя колата ,от нея зависи  
			 И сега искам тук да направя критики към нашата любима марка БМВ ,имам още една кола немска и карам френска служебна вече 3-4 години.На БМВ-то сам сменял 2 термостат само и само в лицензиран сервиз, за 2 години ,нека всеки от нас се замисли колко пъти го е правил и той за период време .Е как става това ,как само на тия коли ,защо  3 години нищо не съм пипнал по другите ,само масло, филтри ,и консумативи дребни ,да отбележа че и тези 2 коли са на по 10 години
 И сега искам тук да направя критики към нашата любима марка БМВ ,имам още една кола немска и карам френска служебна вече 3-4 години.На БМВ-то сам сменял 2 термостат само и само в лицензиран сервиз, за 2 години ,нека всеки от нас се замисли колко пъти го е правил и той за период време .Е как става това ,как само на тия коли ,защо  3 години нищо не съм пипнал по другите ,само масло, филтри ,и консумативи дребни ,да отбележа че и тези 2 коли са на по 10 години   И как се успокояват ентусиастите ,еееееее който кара БМВ е баровец и има пара за ремонт
 И как се успокояват ентусиастите ,еееееее който кара БМВ е баровец и има пара за ремонт   
   
   Казал съм си ,следващата смяна на термостат ,ще се сменя колата ,от нея зависи
 Казал съм си ,следващата смяна на термостат ,ще се сменя колата ,от нея зависи  
Нищо лично ,Просто бизнес !
		i4koo  Може да се се позмислиш малко, както си тръгнал да разсъждаваш.
Едно е фирмена нова френска кола с гаранция 3-5 години и 100000 км, а друго е БМВ на старо на поне 150000. Което естествено предишния собственик е карал до последно без да провери дори маслото преди да го продаде.
Сравнително малко нормални хора карат ново БМВ за 100к. ПОвечето сме на по 100 000 км и нагоре.
Още повече "оригинални" части ама пак къде са правени си е божа работа.
И последно колкото и да са оригинални и нови винаги го има елемента на изненада "карък". То затова има и гаранция която много малко сервизи дават.
			
		Едно е фирмена нова френска кола с гаранция 3-5 години и 100000 км, а друго е БМВ на старо на поне 150000. Което естествено предишния собственик е карал до последно без да провери дори маслото преди да го продаде.
Сравнително малко нормални хора карат ново БМВ за 100к. ПОвечето сме на по 100 000 км и нагоре.
Още повече "оригинални" части ама пак къде са правени си е божа работа.
И последно колкото и да са оригинални и нови винаги го има елемента на изненада "карък". То затова има и гаранция която много малко сервизи дават.
			12 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	






 
 
