Е46 318и мени оборотите на празен ход?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 5.05.2007
Местоположение: Шопландия
Пол: Мъж
Кара: Бясно
Мечтае да кара: по добри пътища
Детайли за колата: Е61, 525D

Мнение от Zlatex » 14 Окт 2007, 16:31

Колата си върви по един и същи начин,освен че има някакво забавяне за части от секундата като дам газ.Или е това моторче за празния ход или дебитомер.Май ще трябва да се закачи на РС-то.
Сега като се замисля няколко пъти запалих и колата загасна.Рядко го прави но го има.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София

Мнение от the 7th scent » 16 Окт 2007, 1:19

И при мен има подобно нещо. Аз го имам този автомоил от 1 месец и още не го познавам добре. Забелязах това савсем скоро и до сега ми се е случвало 2 пъти. Не разбирам много от коли и за пръв път имам BMW.
Забелязах и нещо странно при винтилатиорите: не знам дали е нормално ама каточели имат свой собствен характер и сами преценяват кога да духат и кога не. Случва се и при клима и при парно. Пускам ги примерно на първа степен, духат малко и спират, след малко пак се включват ... ако бях с климатроник нчмаше да се учуда ама сам с нормален климатик... Ако някой знае нещо по въпроса да сподели :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 13.05.2003
Местоположение: USA за сега
Кара: е92 335i 6MT
Мечтае да кара: e92 M3 може би....
Детайли за колата: сток като за начало ...

Мнение от PUTER » 17 Окт 2007, 5:12

Правят се следните неща...свещи,бензинов и въздушен филтър,почистване на MAF сензора и throttle body-то.
След това би трябвало да нямаш проблеми
Brutal
Motor
Works

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 2.03.2007
Местоположение: София

Мнение от niki CA 2925 KB » 12 Май 2008, 21:53

колеги откри ли някои истинския проблем на тези обороти при двигателя М43
много е дразне6то това не6то
пи6ете :roll:

Сега като се замисля няколко пъти запалих и колата загасна.Рядко го прави но го има
аи това ми го е правила :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 17.02.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW '02 318i, Peugeot '94 306

Мнение от prel » 13 Май 2008, 10:25

Запали колата топла (30-40 мин след спиране). Остави на празен ход и пробвай да "разцъкаш" педала на газта съвсееем леко. Значи, "буташ" леко газта и пускаш рязко. Оборотите ще се вдигнат първоначално от натискането и като го пуснеш трябва да паднат до нормалното. Гледай дали падат под нормалното, това ще го усетиш точно все едно двигателя е на път да изгасне. Пробвай така с педала някокло пъти. Ако това става най-вероятно проблема е в датчика на дроселовата клапа - TPS. Той има графитени писти, които се изтъркват с времето и то се изтъркват точно около "нулата", т.е. там където не си натиснал педала на газта и съответно не се дава вярна ифнормация на компа да регулира сам оборотите като не натискаш педала.

Ако не е това залагам на дебитомер!

Успех!

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: Sofia
Кара: E46 318i

Мнение от charli05 » 18 Юни 2008, 19:52

Здравейте!Аз се сдобих преди седмица с 318-ска и установих че има този проблем.Студена работи перфектно а на топло се поклаща.Причините могат да бъдат различни но в моя случай се оказа клапана на смукателния колектор в който влиза маркуча на вентилациятя на картера.При мен нещатата вече спят.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 2.09.2007

Мнение от aleks_al » 18 Юни 2008, 21:35

charli05 написа:Здравейте!Аз се сдобих преди седмица с 318-ска и установих че има този проблем.Студена работи перфектно а на топло се поклаща.Причините могат да бъдат различни но в моя случай се оказа клапана на смукателния колектор в който влиза маркуча на вентилациятя на картера.При мен нещатата вече спят.
И мойта бима, като вдигнеше температура, тресеше и държеше нестабилни обороти на ПХ от същата клапа..явно е често срещан проблем при тези двигатели :!:

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 31.07.2008

Мнение от jzzx » 22 Окт 2008, 13:11

здравейте. прочетох всички коментари и за да не отварям нова тема искам да питам дали на някого му се случва оборотите да се вдигат след изключване от скорост до ~1500 и след 3-4 секунди да се нармализират до 800-900. Понякога се случва и описаното в другите коментари. да падат до към 500 оборота. колата е 318i. смених свещи в дару кар 30лв/бр. както и възд. и бенз. филтри. Не ми е гаснела до сега колата, а и нямам проблеми с паленето. Не откривам и разлика в поведението при студена/загряла кола. Последното което смених преди седмица беше вакуумна клапа на двигателя (disa valve partno: 11611438404) в дару, защото се беше разхлопала, но това не оправи проблема. падането на оборотите го забелязвам след смяната, преди това само задържаше по високи обороти (в този случаи се вдига рязко и стрелката за разхода и след това пада с оборотите).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Мнение от vavilon » 22 Окт 2008, 15:10

При мене е същото, почити. Като загреее от големи обороти и освобода от скорост пада рязко на около 500. Рядко го прави, но го прави и не загасва. На мен ми се струва, че е от бензина :confused: . По принцип винаги зареждам от ОМВ-то но си правя експерменти и с октаните за разход и скорост. Има си разлика. Има разлика и от други различни от ОМВ бензиностанции.
Сега съм на 95 кариера и не ми падат оборотите. Разхода се вдигна малко.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 04 Дек 2008, 11:26

днес като тръгнах за работа ми направи впечетление докато чаках по светофарите на 2 пъти оборотите мн паднаха малко над 500 и преди седмица така ми се случи, после се нормализираха и нямаше проблеми от какво може да е това имате ли представа
като гледам на доста колеги го има тоя проблем и малко май са го решили :) предио като карах с лукоил 95 никви проблеми сега от известно време колата я карам с ОМВ Карера 100 иначе си оскорява нормано не забива не се замисля и това като ми го направи не беше още в работна температура двигателя/предвид ламбдата/
Дайте да намерим решение на проблема,че е всеобщ май :) аз по колата си правя почти всичко сам за да съм сигурен, че е направено на майсторите мн доверие им нямам :mhihi:
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е90

Мнение от majstorapetkov » 04 Дек 2008, 12:05

Вчера и при мен се получи същия проблем след зареждане с бензин при добре загрял двигател оборотите на няколко пъти паднаха до около 500-600 и аха да загасне. Аз си помислих, че е от бензина но като чета май трябва да очаквам да се повтори. Темата е отдавна и нека моля колегите споделят как са решили проблема. :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 04 Дек 2008, 12:10

аз си мисля и друго сега понеже се промениха температурите от студено към топло рязко дори като влязох в колата се беше изпоило пластмасата на арматурното табло много възможно е образуването на конденз в резервоара, и наливодата е по тежка и от нея това да се получава като я засмуче в малки количества, само предопложение де ;)
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.03.2007
Пол: Мъж
Кара: E60xd

Мнение от mpower75 » 18 Дек 2008, 22:15

spower написа:аз си мисля и друго сега понеже се промениха температурите от студено към топло рязко дори като влязох в колата се беше изпоило пластмасата на арматурното табло много възможно е образуването на конденз в резервоара, и наливодата е по тежка и от нея това да се получава като я засмуче в малки количества, само предопложение де ;)

Не е от от температурата.Работата е да си е....бе майката.Прочетете темата която сьм пуснал по вьпроса.При решение на проблема веднага ще пусна отговора.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3146
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90

е46,м43,99г.318и

Мнение от mitaka7 » 31 Дек 2008, 21:23

помагайте. ходих в камор на диагностика. казаха маркуч и клапа на картерните газове. смених ги и лампата пак светна, тази жълтата. колата си върви на пушка. като спирам и изкл. от скорост намалявам и оборотите падат доста. като спра се вдигат на нормалното. един майстор пък ми каза, че е за смяна цялата дроселова клапа. друг ми каза, че не е дродел. незнам какво да правя вече, няма оправия. ако някой е запознат с тия проблеми да помага.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 28 Яну 2009, 17:14

хайде да извадя тая тема от прахта , че като гледам не се е намерил лек за тия обороти, нека който се е справил да пише как и евентуално за почистването на стъпковото моторче, ако може са схеми от www.realoem.com ;)
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook