въпрос за ето този клапан / снимка /

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 10 Дек 2008, 21:43

и да попитам някой знае ли парт номера на този клапан в реалоема ?
BMW 318is

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 10 Дек 2008, 22:22

phantomas написа:и да попитам някой знае ли парт номера на този клапан в реалоема ?


Изображение

Изображение

Успех !
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Русе

Мнение от miro20 » 10 Дек 2008, 22:27

phantomas написа:
mihal написа:Ае тва е моя двигател. :shock: М43 е. Явно съм станал известен :mhihi:


да колега сори че използват твоята снимка просто тя ми попадна първо под ръка , мерси много колеги за ответния отговор , само да попитам в ауто + като питам за този клапан , те няма ли да направят справка в дару и от там да поръчат ? утре отивам да го взема

аве луди ли сте да давате луди пари ...
и аз като взех ми бе закъсан от изпаренията или температурата и влизаше въздух... и в ауто+ ми казаха подобни цифри...
и майсторчето вика... мани ги тия мошенници, огледа се, видя един воден (новичък) маркуч дето му останал от монтаж на газова уредба фи-20 , сложи го , и до сега никви грижи.

понеже в темата не става ясно дали е повреден самия клапан, нищо не пречи да се оправи само маркуча, и ако всичко е наред и оборотите не играят (при мен доста играеха и гаснеше ) , значи всичко е наред.
от проба глава не боли, а тези 80 лв винаги може да ги дадеш ако наистина има проблем със самия клапан там...

ето на моята снимка се вижда как се бе закъсал този маркуч.
http://ruse-news.com/gallery/albums/use ... 02007_.jpg
и новия (за който даже пари не ми взе) реално е доста по качествен с по добра двойна или някаква такава оплетка.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Мнение от taba4ko » 10 Дек 2008, 22:43

miro20 написа:
phantomas написа:
mihal написа:Ае тва е моя двигател. :shock: М43 е. Явно съм станал известен :mhihi:


да колега сори че използват твоята снимка просто тя ми попадна първо под ръка , мерси много колеги за ответния отговор , само да попитам в ауто + като питам за този клапан , те няма ли да направят справка в дару и от там да поръчат ? утре отивам да го взема

аве луди ли сте да давате луди пари ...
и аз като взех ми бе закъсан от изпаренията или температурата и влизаше въздух... и в ауто+ ми казаха подобни цифри...
и майсторчето вика... мани ги тия мошенници, огледа се, видя един воден (новичък) маркуч дето му останал от монтаж на газова уредба фи-20 , сложи го , и до сега никви грижи.

понеже в темата не става ясно дали е повреден самия клапан, нищо не пречи да се оправи само маркуча, и ако всичко е наред и оборотите не играят (при мен доста играеха и гаснеше ) , значи всичко е наред.
от проба глава не боли, а тези 80 лв винаги може да ги дадеш ако наистина има проблем със самия клапан там...

ето на моята снимка се вижда как се бе закъсал този маркуч.
http://ruse-news.com/gallery/albums/use ... 02007_.jpg
и новия (за който даже пари не ми взе) реално е доста по качествен с по добра двойна или някаква такава оплетка.


колега значи ако съм те разбрал правилно, при теб се е скъсал само маркъуча и колата е менъла оборотите и е гаснала, но след като си го сленил вече не прави така - нали?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 10.12.2008
Местоположение: Шумен

Мнение от mastersound » 10 Дек 2008, 22:45

Извинете че е извън темата но искам да попитам това какъв двигател е ? :uups:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Русе

Мнение от miro20 » 11 Дек 2008, 2:06

mastersound написа:Извинете че е извън темата но искам да попитам това какъв двигател е ? :uups:

от моята снимка си е бензинов, бмв :) М43
колега значи ако съм те разбрал правилно, при теб се е скъсал само маркъуча и колата е менъла оборотите и е гаснала, но след като си го сленил вече не прави така - нали?

точно така .
разбира се, уважавам съветите на хората по-горе , които те насочват към смяна на клапана с маркуча , но за сега нямам други симптоми, и наистина , както виждаш от снимката, този маркуч бе доста закъсан. след смяната, мотора си мърка както трябва, вече повече от година.
Изображение

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 11 Дек 2008, 9:56

колеги това не е точно клапан , а нещо като филтър . След като се запуши картерните газове няма каде да отиват , надуват , и масло тръгва да избива от гарнитурите. Ако всичко е ок , вакуума от всмукателния колектор дърпа тея газове. Това се явява по средата и вътре в него има нещо като кече за да олавя маслото и да преминават газовете.
За мен си е консуматив тоя чарк ;) на м40 и м42 го няма , а газовете направо с маркуч си отиват в колектора , тука е добавено ... екология , оптимизираме
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 11 Дек 2008, 10:44

mitak_o написа:колеги това не е точно клапан , а нещо като филтър . След като се запуши картерните газове няма каде да отиват , надуват , и масло тръгва да избива от гарнитурите. Ако всичко е ок , вакуума от всмукателния колектор дърпа тея газове. Това се явява по средата и вътре в него има нещо като кече за да олавя маслото и да преминават газовете.
За мен си е консуматив тоя чарк ;) на м40 и м42 го няма , а газовете направо с маркуч си отиват в колектора , тука е добавено ... екология , оптимизираме


На М42 го има. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 11 Дек 2008, 10:57

phantomas написа:
mihal написа:Ае тва е моя двигател. :shock: М43 е. Явно съм станал известен :mhihi:


да колега сори че използват твоята снимка просто тя ми попадна първо под ръка , мерси много колеги за ответния отговор , само да попитам в ауто + като питам за този клапан , те няма ли да направят справка в дару и от там да поръчат ? утре отивам да го взема


Значи колега направих си труда да попитам в Ауто + колко е цената на този клапан в момента. За съжаление в момента те имат някаква разнивидност на ФЕБИ , която като цена е почти като тоя който ще ти продадът във ДАРУ-то . Цената на Феби-то е 70 лв а в Дару цената е 80 , та ако говориме за такава незначителна разлика моя съвет е да си го купиш от дару-кар. Номенклатурния номер е - 11157501567. Гадна работа за тая пластмасория 80 лв :( , ама няма начин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 11 Дек 2008, 11:24

miro20 написа:
phantomas написа:
mihal написа:Ае тва е моя двигател. :shock: М43 е. Явно съм станал известен :mhihi:


да колега сори че използват твоята снимка просто тя ми попадна първо под ръка , мерси много колеги за ответния отговор , само да попитам в ауто + като питам за този клапан , те няма ли да направят справка в дару и от там да поръчат ? утре отивам да го взема

аве луди ли сте да давате луди пари ...
и аз като взех ми бе закъсан от изпаренията или температурата и влизаше въздух... и в ауто+ ми казаха подобни цифри...
и майсторчето вика... мани ги тия мошенници, огледа се, видя един воден (новичък) маркуч дето му останал от монтаж на газова уредба фи-20 , сложи го , и до сега никви грижи.

понеже в темата не става ясно дали е повреден самия клапан, нищо не пречи да се оправи само маркуча, и ако всичко е наред и оборотите не играят (при мен доста играеха и гаснеше ) , значи всичко е наред.
от проба глава не боли, а тези 80 лв винаги може да ги дадеш ако наистина има проблем със самия клапан там...

ето на моята снимка се вижда как се бе закъсал този маркуч.
http://ruse-news.com/gallery/albums/use ... 02007_.jpg
и новия (за който даже пари не ми взе) реално е доста по качествен с по добра двойна или някаква такава оплетка.

Ха ха ха, да ме извинят всички за майсторчето, но той има ли представа този ВОДЕН маркуч как се връзва с картерните газове, които са съставени от изгорели газове и маслени изпарения? Чувал ли е, че се слага МАСЛЕНОУСТОЙЧИВ маркуч, а не воден или някакъв друг?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 11 Дек 2008, 14:05

М50 няма такова животно :idea:

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 11 Дек 2008, 14:19

zvetiko написа:
mitak_o написа:За мен си е консуматив тоя чарк ;) на м40 и м42 го няма , а газовете направо с маркуч си отиват в колектора , тука е добавено ... екология , оптимизираме


На М42 го има. ;)

уточнение - и на м42 го има в по късните години , моя м42 е 93 и няма .
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 11 Дек 2008, 16:13

колеги днес бях в ауто+ и този клапан за моя мотор /м42 - 95г./ се оказва важен и без него не може , мъркуча ми е добре , но клапана не , в ауто+ имат само оригинал на 82лв , ще се купува оригинал , няма как , мерси колеги
BMW 318is

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Мнение от taba4ko » 12 Дек 2008, 11:17

е добре де аз как да познач дали ми е запушен този клапан (филтър) след като единственото което забелязвам видимо е как сцепения маркуч ми цапа двигателя.. колата си работи нормално но след като минат ч-2 мин от запалването - тогава оборотите и се нормализират и си е както трябва.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 12 Дек 2008, 14:36

taba4ko написа:е добре де аз как да познач дали ми е запушен този клапан (филтър) след като единственото което забелязвам видимо е как сцепения маркуч ми цапа двигателя.. колата си работи нормално но след като минат ч-2 мин от запалването - тогава оборотите и се нормализират и си е както трябва.


по принцип ако е запушен мисля че започва да гори масло доста стабилно.........
Другото е че като отвориш капачката на двигателя (капачката на маслото) и трябва да сапочне да се тресе и да се мъчи да загасне, ако обаче не промени работата си ........... клапана е дал фира.......
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook