Трудно палене след смяна на акумолатор?!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			22 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- im0tep
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Трудно палене след смяна на акумолатор?!
Здравйте,колеги. Значи проблемат ми е следния: Преди около 3 седмици си закупих Е 39 2.0 бензин  и от както я купих ,когато сутрин паля на студен двигател,бендикса ми задържаше за малко,но когато колата загрее после този шум( от бендикса) изчезва и така до другата сутрин или при напълно студен двигател.Това е ясно...предполагам бендикса и стартера плачат за нови или за ремонт,НО...преди няколко дни както си карам и колата загасна след което запалих мн трудно.Проблема се повтори още няколко пъти и предполагам,че бензиновата помпа се обажда,но само предполагам . Така,проблемите станаха 2 на брои .Вчера си закупих нов акумолатор AC Delco 74 Ah и след като го поставих колата започна да пали усезаемо по трудно(с повече въртене) и този шум от бендикса вече се чува на ВСЯКО палене. Стария акумолатор с който доиде колата беше 60 Аh.Та въпроса ми е ,може ли евентуално самия компютар да изисква някаква по продължителна експлоатация на колата до някакво синхронизиране на новия акумолатор с компютара и колата да започне да си пали пак нормално(изключвам шума от бендикса-тои е ясен,че плаче за нов) А и някои колега от Варна да знае добър майстор за стартери освен предполагаемите Варна Карс?
Благодаря предварително
П.П: Колега mad_presley,разчитам на теб като градски да помагаш с мнения и препоръки за майстори 
  
			
				Благодаря предварително
П.П: Колега mad_presley,разчитам на теб като градски да помагаш с мнения и препоръки за майстори
 
  
Последна промяна im0tep на 11 Дек 2008, 21:02, променена общо 1 път
					
				
			
		- Kartoff
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Защо ли все ми се струва, че тоя акумулатор дето си купил е по слаб отколкото трябва ? Можеби защото е точно така   За твоята кола акумулатора е желателно да е над 90Ah... Може да провериш тук например...
 За твоята кола акумулатора е желателно да е над 90Ah... Може да провериш тук например...
			
		 За твоята кола акумулатора е желателно да е над 90Ah... Може да провериш тук например...
 За твоята кола акумулатора е желателно да е над 90Ah... Може да провериш тук например...- anzak
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
за 520 бензин над 90 амперчаса той на стартер ли ще я кара колега и колегата с проблема направи си една профилактика на стартера  там втулки и всичко останало бендикс както каза и мисля ще си патрон
			
		- im0tep
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Точно за 520 акумолатора трябва да е 75 Аh,проверявал съм в няколко каталога за акумолатори и доста прочетох из форума...навсякаде едно и също-75Ah.Това предположение отпада. Истината е ,че всъщност не съм ходил все още на диагностика,но до колкото знам стартера няма да го хване диагностика,както и бензиновата помпа.Утре ще ходя точно на тази процедура,може да се окаже и датчик на колян вал както и още няколко неща.А как може да се разбере дали помпата си заминава след като не я хваща диагностика?
			
		- i4koo
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
- mad_presley
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Я погледни, докато въртиш на стартер дали ти намалява осезаемо светлината от плафоните и дали радиото изгасва и като запалиш да тръгва.
В момента имаш два проблема и така е много трудно да се диагностицира.На стартера най-вероятно са му заминали втулките и опира ротора в статора.Съмнява ме да е бендикс, при бендикс симптомите са коренно различни от това, което казваш.
Първо оправи стартера и тогава вече може да се търси от каво е втория, ако въобще има втори.
			
		В момента имаш два проблема и така е много трудно да се диагностицира.На стартера най-вероятно са му заминали втулките и опира ротора в статора.Съмнява ме да е бендикс, при бендикс симптомите са коренно различни от това, което казваш.
Първо оправи стартера и тогава вече може да се търси от каво е втория, ако въобще има втори.
- sadex5
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Компа и настроиките му,се влият единствено от опорното,или така нареченото стартово напрежение,те са в режим на чакане пьрво,после трьгва динамото,наче какво би станало с настроиките,когато вьртим на стартер да запалим на -15 да кажем  Тук ведньж на Х5 ползвах акумулатора на старата ми Ярис 45 а.н ,никакьв проблем,даже се радвах че няма купувам нов
  Тук ведньж на Х5 ползвах акумулатора на старата ми Ярис 45 а.н ,никакьв проблем,даже се радвах че няма купувам нов  
   Просто е било сьвпадение това сьс стартера
  Просто е било сьвпадение това сьс стартера  
			
		 Тук ведньж на Х5 ползвах акумулатора на старата ми Ярис 45 а.н ,никакьв проблем,даже се радвах че няма купувам нов
  Тук ведньж на Х5 ползвах акумулатора на старата ми Ярис 45 а.н ,никакьв проблем,даже се радвах че няма купувам нов  
   Просто е било сьвпадение това сьс стартера
  Просто е било сьвпадение това сьс стартера  
- im0tep
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Колега mad_presley, следмалко ще проверя дали светлината на плафоните намаля,но радиото съм сигурен,че изгасва в момента на въртене и после пак тръгва,което мисля,че е нормално...поне до сега при всичките ми коли е било така.А относно бендикса...чувал съм на няколко коли какъв е шума когато им задържа бендикса и съм почти  сигурен и за този шум,че е същия...чува се точно стържене като от преплъзване на метал в метал...  дано не съм прав де А добър майстор на стартери във Варна някой може ли да ми препоръча?
 дано не съм прав де А добър майстор на стартери във Варна някой може ли да ми препоръча? 
			
		 дано не съм прав де А добър майстор на стартери във Варна някой може ли да ми препоръча?
 дано не съм прав де А добър майстор на стартери във Варна някой може ли да ми препоръча? 
- mad_presley
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
С нов акумулатор не е нормално да ти изгасва радиото докато палиш.Ако изгасва, значи имаш някакъв допълнителен товар.
Ако бендикса ти се цака, симптомите са: Даваш на контакт, завърташ да палиш и чуваш само едно цък, пробваш няколко поредни пъти, докато успее да изхвърли бендикса към маховика или запалваш и чуваш шум, все едно продължаваш да държиш ключа на запалване.
Майстор във Варна не мога да ти кажа, аз ходя до Русе да си оправям тези електрики, а от Варна Карс също ги пращат в Русе за ремонт, колкото и да не им се вярва на някои хора
			
		Ако бендикса ти се цака, симптомите са: Даваш на контакт, завърташ да палиш и чуваш само едно цък, пробваш няколко поредни пъти, докато успее да изхвърли бендикса към маховика или запалваш и чуваш шум, все едно продължаваш да държиш ключа на запалване.
Майстор във Варна не мога да ти кажа, аз ходя до Русе да си оправям тези електрики, а от Варна Карс също ги пращат в Русе за ремонт, колкото и да не им се вярва на някои хора

- im0tep
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
"или запалваш и чуваш шум, все едно продължаваш да държиш ключа на запалване. " 
Точно за този шум говоря, има го А колега аз не съм мн запознат ,но да питам...когато ротора залепне за статора и се сменят тези втулки...тогава стартера върти ли изобщо?
  А колега аз не съм мн запознат ,но да питам...когато ротора залепне за статора и се сменят тези втулки...тогава стартера върти ли изобщо? 
			
		Точно за този шум говоря, има го
 А колега аз не съм мн запознат ,но да питам...когато ротора залепне за статора и се сменят тези втулки...тогава стартера върти ли изобщо?
  А колега аз не съм мн запознат ,но да питам...когато ротора залепне за статора и се сменят тези втулки...тогава стартера върти ли изобщо? 
- mad_presley
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Ако ротора е започнал да опира в статора, от този стартер нищо не става, дори и да му смениш втулките.
Ако наистина бендикса ти е залепвал и не се е връщал като запалиш, може да е станала по-голяма беля.Когато двигателя върти стартера, той започва да връща ток (става като динамо) и може да е прецакал нещо.
Както ти казах, трябва да оправиш стартера и тогава вече да се търси другия проблем.
Звънни утре на този номер: 0888327371 Людмил и го питай дали може да ти помогне със стартера.
			
		Ако наистина бендикса ти е залепвал и не се е връщал като запалиш, може да е станала по-голяма беля.Когато двигателя върти стартера, той започва да връща ток (става като динамо) и може да е прецакал нещо.
Както ти казах, трябва да оправиш стартера и тогава вече да се търси другия проблем.
Звънни утре на този номер: 0888327371 Людмил и го питай дали може да ти помогне със стартера.
- im0tep
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
- badsharki
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Хм, че и моето радио се гаси с паленето, но никога не съм се и замислял да е проблем, мислех че си е така направено. И аз съм с нов акумулатор, имам някои ядове с алтернатора, и май ще изръгам накрая един 120А, та да ми е мирна главата, но до сега не съм имал никакви ядове с паленето...е само веднъж, странно не запали от първия път, но само веднъж го направи и от тогава не се е и замисляла при палене.
			
		- mad_presley
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Ако акумулатора е нов, динамото зарежда в норми, стартера върти свободно не би трябвало да гасне радиото.Това е само ако акумулатора е нов, след 8-10 месеца вече акумулатора се загубва част от стартовата сила и вече започва да гасне радиото.
И 200Ah акумулатор да вземеш, това няма нищо общо със стартовия ток.Просто ще държи повече на габарити
			
		И 200Ah акумулатор да вземеш, това няма нищо общо със стартовия ток.Просто ще държи повече на габарити

- im0tep
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Колеги явно съм излъгал без да искам,радиото НЕ гасне при палене...поне това е добре за сега ! Забравих да отбележа,че колата се кара предимно на къси разстояния и едва успява стрелката да стигне на 12 ч. Сега я покарах повечко и когато загря доста добре паленето пак си остана по трудно,но шума от бендиска го нямаше... но съм сигурен,че сутринта пак ще го има  
			
		
			22 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
