има ли маистори на бмв
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			4 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- stanimir_hristov
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 33
- Регистриран на: 10.12.2008
- Местоположение: ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
има ли маистори на бмв
проблема е описан по долу в тема "проблем"   с две думи колата хвърли водата без да е загряла... в момента съм свалил двигателя и съм го пръснал на парчета ,,,,,,,,,,,констатирал съм че термостата работи,водната помпа работи,газовия инжекцион не надува-работи, главата не е крива и не е пукната,гарнитурата е здрава остава блока но маслото не е пресякано ако е избило на там,ако е избил към цилинтрите трябва да си личи а боталата са снормален загар свещите също личи си че са работили нормално ,,,,,,,,вече не знам каде да търся проблема ако може помогнете
			
		- боцко
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 97
- Регистриран на: 1.12.2007
- Местоположение: eidfjord norway
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 520,523
?
Ами така както гледам работата е за гледачка ,сичко е ок пък губиш антифриз?!? .Как констатира че главата не е спукана ? (надува се под високо налягане с контрастна течност затапена с тапи и ако има спукано течноста избива )  направи ли го? А че изпаритела на газта не е спукал мембрана и не вкарва антифриз в смукателните тръби и от там в аспуха ако вкарва малко  по малко няма да има нагар .(Провери ли филтара на ниско налягане на газта тоя между реиката с инжекторите и изпарителя дали не е пълен с антифриз?)  .А гарнитурата на главата провери ли я внимателно между всеки цилиндар и водните канали дали не е пробила? А главата издухана ли е някаде има ли язва някаде между цилиндрите и водните канали ?Ако всичко до тука си направил като или подобен на описаното по горе начин  и не е там проблема може да надуеш блока по същия начин като глвата но ако беше блока щеше вече да знаеш . Предполагам че сте "изпуснали" нещо от горните неща ако не сте просто си шлаифаи главата да е права една нова гарнитура събираш мотора изолираш  газта (махаш филтара на газта (ниско налягане) и превключваш само на бензин и палиш ако пак изчезва антифриза търси проблема другаде ,вероятен теч . ако и така не стане на гледачка  УСПЕХ!!!!! П.с.извиняваи че ще сам саркастичен ама загар се получава на плажа  на буталата има нагар
 УСПЕХ!!!!! П.с.извиняваи че ще сам саркастичен ама загар се получава на плажа  на буталата има нагар 
			
		 УСПЕХ!!!!! П.с.извиняваи че ще сам саркастичен ама загар се получава на плажа  на буталата има нагар
 УСПЕХ!!!!! П.с.извиняваи че ще сам саркастичен ама загар се получава на плажа  на буталата има нагар 
- stanimir_hristov
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 33
- Регистриран на: 10.12.2008
- Местоположение: ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
така да започна от начало майсторите които слагаха газта провериха всичко дори надухме изпарителя до 15 атмосвери-газта я изключвам,,,,глава гледаха я на скенер нищо потапяха я във вана с работна температура като на двигателя-нищо не изпуска от никаде..за гарнитура да не говорим че и няма НИЩО изкривявяне на главата 0,05 при допустими 1,5 ... остава само блока но дори и малко вода да беше влязла щеше да се разбере защото аз я карах само 5 километра и хвърли водата това значи че трябва а е доста пукнат блока за да направи такова налягане да изхвърли водата.....течове нямо нито по маркучи нито по тапи не се вижда от никаде,,,,, вече няма накъде
			
		
			4 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
