Газов инжекцион Бардолини.
Модератор: bum_bum
			17 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- vodach
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 281
 - Регистриран на: 8.09.2008
 - Местоположение: София, Люлин
 - Кара: Е34 1.8
 - Мечтае да кара: Е39 2.5 D
 
Газов инжекцион Бардолини.
Колеги пускам темат за газовите инжекциони, защото наскоро реших много рядък проблем. 
Карам с ГИ "Бардолини" с бъгарския софтуер има 4 предимства:
1. Изпарителя е Стефанели италиаснки (не е менте 40 хил км, гаранция)
2. Софтуера е български - съответно е безплатен всеки може сам да си я нагласи както иска. Аз я карам на спорт и тоя М40Б18 двигател вече не е 115 коня, а поне 120. Още не съм я засичал разхода, но в най-голямто задръстване не се качи над 12/100(газ).
3. Компа е български съответно можеш да си го подмениш когато искаш. "Брака" според прозиводителите е 400 към 1 (което е изключително малко. За сравнение Ловато ГИ имат брак 100 към 1). Все пак си имаш гаранция 2г.
4. Цената на Бардолинито е 1200 лв. ако се спазариш може да ти направят намаление.
Недостатците:
-се отнасят за всички ГИ инжекциони. 14 милисекунди закъснение при подаване на газ. Не се усеща с не въоръжени око.ю;
- не можеш да превключиш на газ ако е студена, трябва да чакаш да загрее до 30 градуса;
-преди не палеше веднага сега този проблем почти се изчисти.
Не се сеща за други недостатъци.
51лв газ = 510 км. при смесена скорост от 140 км. прупан-бутан=0.92 ст./1л. [/b]
			Карам с ГИ "Бардолини" с бъгарския софтуер има 4 предимства:
1. Изпарителя е Стефанели италиаснки (не е менте 40 хил км, гаранция)
2. Софтуера е български - съответно е безплатен всеки може сам да си я нагласи както иска. Аз я карам на спорт и тоя М40Б18 двигател вече не е 115 коня, а поне 120. Още не съм я засичал разхода, но в най-голямто задръстване не се качи над 12/100(газ).
3. Компа е български съответно можеш да си го подмениш когато искаш. "Брака" според прозиводителите е 400 към 1 (което е изключително малко. За сравнение Ловато ГИ имат брак 100 към 1). Все пак си имаш гаранция 2г.
4. Цената на Бардолинито е 1200 лв. ако се спазариш може да ти направят намаление.
Недостатците:
-се отнасят за всички ГИ инжекциони. 14 милисекунди закъснение при подаване на газ. Не се усеща с не въоръжени око.ю;
- не можеш да превключиш на газ ако е студена, трябва да чакаш да загрее до 30 градуса;
-преди не палеше веднага сега този проблем почти се изчисти.
Не се сеща за други недостатъци.
51лв газ = 510 км. при смесена скорост от 140 км. прупан-бутан=0.92 ст./1л. [/b]
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
		Такъв Газов Инжекцион сложихме на Opel Tigra-та на приятелката ми , която всъщност се продава. Общо взето колата работи много добре с нея и не е давала проблеми , с изключение на това , че губеше антигриза и  на топла кола неможеше да се види откъде къде изчезва.
Оставихме една вечер колата цяла нощ да стои на крик в един сервиз и на сутринта се е видяло от къде е проблема - маркучите не са били затегнати хубаво , но след затягането им засега няма проблеми.
Колата на газ върви като на бензин и разхода в литри е горе долу същия.
			
		Оставихме една вечер колата цяла нощ да стои на крик в един сервиз и на сутринта се е видяло от къде е проблема - маркучите не са били затегнати хубаво , но след затягането им засега няма проблеми.
Колата на газ върви като на бензин и разхода в литри е горе долу същия.
- vodach
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 281
 - Регистриран на: 8.09.2008
 - Местоположение: София, Люлин
 - Кара: Е34 1.8
 - Мечтае да кара: Е39 2.5 D
 
///sasho написа:Такъв Газов Инжекцион сложихме на Opel Tigra-та на приятелката ми , която всъщност се продава. Общо взето колата работи много добре с нея и не е давала проблеми , с изключение на това , че губеше антигриза и на топла кола неможеше да се види откъде къде изчезва.
Оставихме една вечер колата цяла нощ да стои на крик в един сервиз и на сутринта се е видяло от къде е проблема - маркучите не са били затегнати хубаво , но след затягането им засега няма проблеми.
Колата на газ върви като на бензин и разхода в литри е горе долу същия.
Бравос!
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
		- павката
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5250
 - Регистриран на: 12.11.2006
 - Пол: Мъж
 - Кара: ги да пият мента
 - Мечтае да кара: за 6лв/100км
 - Детайли за колата: не върви и не гори
 
еми след интервенцията е тръгнала колата повече,конете са се увеличили 
			Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-) 
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
		Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- vodach
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 281
 - Регистриран на: 8.09.2008
 - Местоположение: София, Люлин
 - Кара: Е34 1.8
 - Мечтае да кара: Е39 2.5 D
 
павката написа:еми след интервенцията е тръгнала колата повече,конете са се увеличили
Що пък да нее тук. в Нашия форум намя раздел ГАЗ. Може някой да има нужда.
Колата ми прекъсваше и газаджиийте не можеха да го отсранят проблема 3 седмцици. Запонаха да ми вадят от 100 кладеници вода. Понеже има тънак момент, но след закопуване на кабели проблема се оправи.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
		- RSxRacer
 - вълкодав
 - 
				
			 - Мнения: 1903
 - Регистриран на: 16.01.2007
 - Местоположение: Русйе
 - Пол: Мъж
 - Кара: go na 3ki :)
 
TOM написа:Защо е в тунинг раздела тая тема....по-скоро е за рекламен, а не за тунинг раздел
Ами как да не е за тунинг-а.Комшията сложи на е36 1.6 такава уредба и каза,че по груби сметки е качила между 80 и 90 коня и изобщо несъжелявал щото му излязло по евтино от турбо конверсия
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info

		www.bizzart.info

Еййй, бахти сложния проблем, тцтцтцт....три седмици...тцтцтцттц... Кабелите и свещите са ПЪРВИТЕ чаркалаци които подлежат на проверка и замяна в един прекъсващ двигател!!!! Ама най-първитеvodach написа:
Що пък да нее тук. в Нашия форум намя раздел ГАЗ. Може някой да има нужда.
Колата ми прекъсваше и газаджиийте не можеха да го отсранят проблема 3 седмцици. Запонаха да ми вадят от 100 кладеници вода. Понеже има тънак момент, но след закопуване на кабели проблема се оправи.
п.п. Сменяй сервиза, явно си нямат хал хабер
е21 345 0-402м  12.18

		
- small
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 242
 - Регистриран на: 13.11.2006
 - Местоположение: Бургас
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е34
 
TOM написа:Еййй, бахти сложния проблем, тцтцтцт....три седмици...тцтцтцттц... Кабелите и свещите са ПЪРВИТЕ чаркалаци които подлежат на проверка и замяна в един прекъсващ двигател!!!! Ама най-първитеvodach написа:
Що пък да нее тук. в Нашия форум намя раздел ГАЗ. Може някой да има нужда.
Колата ми прекъсваше и газаджиийте не можеха да го отсранят проблема 3 седмцици. Запонаха да ми вадят от 100 кладеници вода. Понеже има тънак момент, но след закопуване на кабели проблема се оправи.И това го знае "всяко хлапе"
![]()
п.п. Сменяй сервиза, явно си нямат хал хабер
Tова което vodach-а каза, е че при пипане на мап-овете и съответно подаване на повече гориво може да се постигне ефект на чип тунинг на 100%. Естествено изисква минимални технически познания и малко четене преди да се пипа, а и газаджиите няма да се навият да го правят.
При газови с няколко режима на работа (т.е. няколко записани пресет-а на мапове, е много удобно).
Този лаг е факт, но имайки предвид състоянието на повечето автомобили е пренебрежимо малък.
Като карам с бензин 95 нямам разлика във вървенето, но гори литър отгоре (9бенз=10газ). При по-хубавите има разлика.
small, малко бъркаш... даже не е малко
			
		При газови с няколко режима на работа (т.е. няколко записани пресет-а на мапове, е много удобно).
Този лаг е факт, но имайки предвид състоянието на повечето автомобили е пренебрежимо малък.
Като карам с бензин 95 нямам разлика във вървенето, но гори литър отгоре (9бенз=10газ). При по-хубавите има разлика.
small, малко бъркаш... даже не е малко
- стан
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2402
 - Регистриран на: 2.09.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: '94 Opel Corsa B
 
- vodach
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 281
 - Регистриран на: 8.09.2008
 - Местоположение: София, Люлин
 - Кара: Е34 1.8
 - Мечтае да кара: Е39 2.5 D
 
стан написа:Много ясно това са митове бмв и газ не ставало да ама през 95-та
Тъпото е, че хората с БМВ-та не искат да си призаят, че се газифицират. Вчера видях един Лексус S450h с същия, както моя газов инжекцион.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
		Слагат на Поршета (Бокстери основно), на всички възможни джипове, които ви идват наум от хубавите, които се карат. След моята кола вкараха една Импреза от новите за ГИ. 
Истината е че в малък град, за кола която се кара до супермаркета няма никакъв смисъл, понеже докато загрее и вече си там. При коли, които се карат повече е оправдано на 100% и инвестицията се връща бързо.
А битува и един мит, че бензиновите дюзи умирали. Изрично проверих във всички форуми които намерих (не български) за такъв проблем, понеже хората не си карат колите с ГИ от вчера. Няма такова нещо. Елементарна логика е, че колата всяка сутрин работи поне 5 мин на бензин. Всяко палене също е на бензин... Да не е сиромашката икономия със обикновена газова да палим директно на газ, но пък поне системата е измислена.
			
		Истината е че в малък град, за кола която се кара до супермаркета няма никакъв смисъл, понеже докато загрее и вече си там. При коли, които се карат повече е оправдано на 100% и инвестицията се връща бързо.
А битува и един мит, че бензиновите дюзи умирали. Изрично проверих във всички форуми които намерих (не български) за такъв проблем, понеже хората не си карат колите с ГИ от вчера. Няма такова нещо. Елементарна логика е, че колата всяка сутрин работи поне 5 мин на бензин. Всяко палене също е на бензин... Да не е сиромашката икономия със обикновена газова да палим директно на газ, но пък поне системата е измислена.
Не е мит, повярвай миliloff написа:
А битува и един мит, че бензиновите дюзи умирали. Изрично проверих във всички форуми които намерих (не български) за такъв проблем, понеже хората не си карат колите с ГИ от вчера. Няма такова нещо. Елементарна логика е, че колата всяка сутрин работи поне 5 мин на бензин. Всяко палене също е на бензин... Да не е сиромашката икономия със обикновена газова да палим директно на газ, но пък поне системата е измислена.
е21 345 0-402м  12.18

		
- horhef
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 524
 - Регистриран на: 27.04.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: каручки
 
TOM написа:Не е мит, повярвай миliloff написа:
А битува и един мит, че бензиновите дюзи умирали. Изрично проверих във всички форуми които намерих (не български) за такъв проблем, понеже хората не си карат колите с ГИ от вчера. Няма такова нещо. Елементарна логика е, че колата всяка сутрин работи поне 5 мин на бензин. Всяко палене също е на бензин... Да не е сиромашката икономия със обикновена газова да палим директно на газ, но пък поне системата е измислена.точно по форумите има много информация която не е проверена
Някой си сложил газово, карал няколко хиляди и няма проблем...но няма да е така завинаги
Истината е че се запушват и с ГИ, само че по-бавно поради това че всеки път пали и загрява на бензин. Но след дълъг пробег на газ задължително спада пропускливостта на дюзите
Защо ли, елементарно
когато през дюзата не минава бензин, няма какво да почиства разпръсквача и от картерните газове които постъпват в колектора и полепват навсякъде. Сигурно всички сте виждали какви чернилки се отлагат отвътре по колектора. Дюзите се запушват дори и при работа САМО на бензин. Всички коли карани само на бензин след 100 или 200 000 км (зависи от бензина, конструкцията и техн.състояние на двиг.) се нуждаят от почистване на дюзите.
Точно така дюзите се запушват дори и само на бензин да се кара. Аз въпреки, че съм с газов инжекцион си направих едно почистване на дюзите струвше около 90лв и на запад си е профилактика а тук при нас само като има проблеми.
Весели празници на всички
			17 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	