Колеги моля за мнение - Е34 525 TDS 250 коня
Модератор: bum_bum
67 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Peter Angelov
- ентусиаст
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Колеги моля за мнение - Е34 525 TDS 250 коня
Здрасти на всички, имам една Е34 525 TDS която от около 6 месеца напълно се реставрира, колата е в много добро състояние и почти всичко се сменя с ново. Та въпроса ми е искам колата да я направя около 250 коня знам от вас че с чип може да стане около 180 коня без почти никакви проблеми особенно ако е в мн. добро състояние мотора. идеята е колата да има този потенциал който няма да се използва реално. Та въпроса ми е имали начин и евентуално контакти, не искам сам да я правя тъй като не разбирам от тези неща.
Предварително благодаря и весели празници
Предварително благодаря и весели празници
- uricatoli
- Зайо-Байо
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
От кога взеха да реставрират 1995 ТДС-и... Надувай турбината.... Ако не друго поне главата ше сцепиш..
- Peter Angelov
- ентусиаст
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
uricatoli написа:От кога взеха да реставрират 1995 ТДС-и... Надувай турбината.... Ако не друго поне главата ше сцепиш..
Здрасти, не виждам нищо смешно в това но проблема си е твой! Ако не можеш и не желаеш да помогнеш не се меси! А за колата като не си я виждал не я познаваш не говори!!! Голям разбирач си....
- uricatoli
- Зайо-Байо
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
колега реставрира се кола над 25-30 години.. Всичко останало е подмяна на кофти части.. А и реставрация означава въстъновяване на автомобила до оригиналния му вид.. а не нафта с 250 коня..
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8332
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
kagebista написа:Именно - фабричното турбо и кулерите ебават работата за мощ над 170 коня! За голяма конюшня се иска подмяна кулер, права генерация, че с тия катализатори..., чипа със съответната настройка и най-неприятния момент - да се мине главата на шлайф! Така може да се докарат ~180 коня от тоя мотор и да работи добре после без ядове и преждевременна амортизация
Иначе колата е супер и дано да попадне в добри ръце, а не някой келеш да я вземе и да я омърля
Мнението на кагебиста ще ти е от голяма полза.
250 коня, според мен може да ги забравиш, просто няма смисъл, дори и да ги постигнеш, ще е с ОГРОМНИ средства. Решението за тия коне е 4.5д от е65/6
та така
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Peter Angelov
- ентусиаст
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
uricatoli написа:колега реставрира се кола над 25-30 години.. Всичко останало е подмяна на кофти части.. А и реставрация означава въстъновяване на автомобила до оригиналния му вид.. а не нафта с 250 коня..
Колега знам какво значи реставрация и слагам само оригинални части / нови /, всичко се прави на етапи! А това че искам евентуално да пипна мотора мисля и не виждам голям проблем да е
- uricatoli
- Зайо-Байо
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
- Peter Angelov
- ентусиаст
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
uricatoli написа:колегата от горния пост ти го каза всичко както трябва...
Здрасти, да видях и благодаря! Значи евентуално мога да сложа само чип за който разбирам че няма проблем. Трябва ли да се правят допълнителни неща по мотора като се слага чип, смисъл че всеки вика слагаш го за 10 мин. и готово! Идията ми е да подобря работата на мотора а не да го скапя! И евентуално има ли хора с необходимите знания и умения...
Предварително благодаря
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Отде тая добра и скъпа генерация за ТДС, ако не става дума само за крайно гърне, което трудно може да се каже "генерация". По- скоро по- голям даунпайп или както там му се вика, некъв чип бг копи за по- малко пари или марков за една сериозна сума и ефект, поразширяване на тръбите, маханане на катализатова и хубаво крайно гърне. Филтър и т.н.Ако си го прежалил може да се понатегне малко турбината и с много голям късмет и ако е читав мотора може да удариш 180- тина коня. Ще тръгва яко, ще пуши много и ще харчи доволно До 100- 120 ще върви сериозно, по нагоре ще си е пак дизел
bum_bum написа:Отде тая добра и скъпа генерация за ТДС, ако не става дума само за крайно гърне, което трудно може да се каже "генерация". По- скоро по- голям даунпайп или както там му се вика, некъв чип бг копи за по- малко пари или марков за една сериозна сума и ефект, поразширяване на тръбите, маханане на катализатова и хубаво крайно гърне. Филтър и т.н.Ако си го прежалил може да се понатегне малко турбината и с много голям късмет и ако е читав мотора може да удариш 180- тина коня. Ще тръгва яко, ще пуши много и ще харчи доволно До 100- 120 ще върви сериозно, по нагоре ще си е пак дизел
Или с други думи казано:
-Що сички решихте да ставате тунери?
-я вземи си ревизирай колата оновно,сипвай си гориво и си свиркай!
Освен това магарето може да стане кон,само в редки случай и чрез изключително скъпи операции с несигурен ефект.
Е виж Майкъл Джексън!
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Колега, да обобщя писаното от колегите по-горе....
1-во чип - 350 лв. при V-max.
2-ро погледни темите на zvetiko за по-добра работа на 525 ТДС
3-то изходящия колектор да ти се преправи (за справка погледни М пауър колектора) сега ще кажа нещо на което може и да ми се смеят - този колектор трябва всяка тръба да е равна по дължина на другите, това повишава мощността с няколко процента (ако не съм прав поправете ме не ги разбирам тез неща)
4-то генерация - спортно крайно гърне и махане на катализаторите.
5-то изолирай АГР клапана.
6-то подмяна на маркучите на МАП сензора и тн. Пак я има темата от zvetiko.
7-мо по-голям кулер.
8-мо натягане на байпасния клапан да надува повече турбото
9-то може да смениш турбината с по-голяма.
10-то по къс диф.
До тук всичко е много хубаво ... идва обаче и голямото НО
1. При увеличеното подаване на горивото след "чипосването" на мотора се увеличава и температурата в мотора което води в повечето случаи до прегряване и пукане на глава.
2. За ръчните скорости не знам, но за автоматика при превишаване на 310 Nm въртящ момент има голям риск от счупване на кутията, след чиптунинга пика във въртящия момент е 330 Nm.
Това е от мен по темата. Ако искаш бегачка по-добре 540 със supercharger kit за 5000 Евро и си 416 к.с. играч на пътя.
Поздрави
1-во чип - 350 лв. при V-max.
2-ро погледни темите на zvetiko за по-добра работа на 525 ТДС
3-то изходящия колектор да ти се преправи (за справка погледни М пауър колектора) сега ще кажа нещо на което може и да ми се смеят - този колектор трябва всяка тръба да е равна по дължина на другите, това повишава мощността с няколко процента (ако не съм прав поправете ме не ги разбирам тез неща)
4-то генерация - спортно крайно гърне и махане на катализаторите.
5-то изолирай АГР клапана.
6-то подмяна на маркучите на МАП сензора и тн. Пак я има темата от zvetiko.
7-мо по-голям кулер.
8-мо натягане на байпасния клапан да надува повече турбото
9-то може да смениш турбината с по-голяма.
10-то по къс диф.
До тук всичко е много хубаво ... идва обаче и голямото НО
1. При увеличеното подаване на горивото след "чипосването" на мотора се увеличава и температурата в мотора което води в повечето случаи до прегряване и пукане на глава.
2. За ръчните скорости не знам, но за автоматика при превишаване на 310 Nm въртящ момент има голям риск от счупване на кутията, след чиптунинга пика във въртящия момент е 330 Nm.
Това е от мен по темата. Ако искаш бегачка по-добре 540 със supercharger kit за 5000 Евро и си 416 к.с. играч на пътя.
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Zubcho написа:Колега, да обобщя писаното от колегите по-горе....
1-во чип - 350 лв. при V-max.
2-ро погледни темите на zvetiko за по-добра работа на 525 ТДС
3-то изходящия колектор да ти се преправи (за справка погледни М пауър колектора) сега ще кажа нещо на което може и да ми се смеят - този колектор трябва всяка тръба да е равна по дължина на другите, това повишава мощността с няколко процента (ако не съм прав поправете ме не ги разбирам тез неща)
4-то генерация - спортно крайно гърне и махане на катализаторите.
5-то изолирай АГР клапана.
6-то подмяна на маркучите на МАП сензора и тн. Пак я има темата от zvetiko.
7-мо по-голям кулер.
8-мо натягане на байпасния клапан да надува повече турбото
9-то може да смениш турбината с по-голяма.
10-то по къс диф.
До тук всичко е много хубаво ... идва обаче и голямото НО
1. При увеличеното подаване на горивото след "чипосването" на мотора се увеличава и температурата в мотора което води в повечето случаи до прегряване и пукане на глава.
2. За ръчните скорости не знам, но за автоматика при превишаване на 310 Nm въртящ момент има голям риск от счупване на кутията, след чиптунинга пика във въртящия момент е 330 Nm.
Това е от мен по темата. Ако искаш бегачка по-добре 540 със supercharger kit за 5000 Евро и си 416 к.с. играч на пътя.
Поздрави
поне за едно си прав,пукането на главата няма наложителна нужда от смяна на колектор,достатъчно е да се заменят катализаторите и задното гърне.от по къс диф също няма нужда при полужение че мощноста скача и няма да има замисляне при смяна на скоростите,колкото по честа смяна на предавки толкова повече загуба на време,къс диф се слага да се компенсира либса на въртящ момент.чипа е хубаво нещо но пък чак 250 коня-тос дъртия дизел ако се развърти на толкова 100% нещо ще исхвърчи от него
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
защо при увеличение на горивото се увеличава темпа
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Prekysvach
- ентусиаст
- Мнения: 889
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 32*<0>5
павката написа:защо при увеличение на горивото се увеличава темпа
по-богата смес .. по-голямо дум.. => по-висока темп.
67 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани