за е34 и различните мотори ??
Модератор: Технически модератори
64 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
за е34 и различните мотори ??
здравейте колеги,
не можах да намеря инфо за следните въпроси:
1. е34 има с много различни видове мотори, Но ламарините по купето (само за седан) еднакви ли са на вс модели ?
2. някои от моторите които са вграждани фабрично са 2,5л-192к 3,0л 3,5л ; и В-образните 3,0л и 4,0л мисля че и 3,5л(не съм сигурен) ; както и Мпауър 3,8л
знам че са напълно различни поколения мотори с различни параметри, но искам да ви помоля за мнения базирани на личен опит: Кой с какво е по-добър/лош от другите като разход на гориво,разход за поддръжка, живот, вървеж , надежност, слаби места(глави и др.) и т.н.....
всичко това е за да реша кой е най-подходящият двигател за себе си.
благодаря
п.с надявам се че с темата и др хора ще отговорят на въпросите си.
не можах да намеря инфо за следните въпроси:
1. е34 има с много различни видове мотори, Но ламарините по купето (само за седан) еднакви ли са на вс модели ?
2. някои от моторите които са вграждани фабрично са 2,5л-192к 3,0л 3,5л ; и В-образните 3,0л и 4,0л мисля че и 3,5л(не съм сигурен) ; както и Мпауър 3,8л
знам че са напълно различни поколения мотори с различни параметри, но искам да ви помоля за мнения базирани на личен опит: Кой с какво е по-добър/лош от другите като разход на гориво,разход за поддръжка, живот, вървеж , надежност, слаби места(глави и др.) и т.н.....
всичко това е за да реша кой е най-подходящият двигател за себе си.
благодаря
п.с надявам се че с темата и др хора ще отговорят на въпросите си.
няма подпис
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: за е34 и различните мотори ??
skakalec написа:здравейте колеги,
не можах да намеря инфо за следните въпроси:
1. е34 има с много различни видове мотори, Но ламарините по купето (само за седан) еднакви ли са на вс модели ?
2. някои от моторите които са вграждани фабрично са 2,5л-192к 3,0л 3,5л ; и В-образните 3,0л и 4,0л мисля че и 3,5л(не съм сигурен) ; както и Мпауър 3,8л
знам че са напълно различни поколения мотори с различни параметри, но искам да ви помоля за мнения базирани на личен опит: Кой с какво е по-добър/лош от другите като разход на гориво,разход за поддръжка, живот, вървеж , надежност, слаби места(глави и др.) и т.н.....
всичко това е за да реша кой е най-подходяш за себе си.
благодаря
п.с надявам се че с темата и др хора ще отговорят на въпросите си.
Пиши , за кви пари я търсиш е34-ката, бърза ли, екстри ... някви жокери дай


- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Здрасти, зависи за какво ти трябва тази кола
Почти всички мотори са добри, всеки си има плюсове и минуси и като сложиш че вече са и доста на годинки колите които се продават трябва сериозно да си помислиш и за подръжката на тази кола
P.S. Само не казвай че си поредния който има огромното желание да потроши тези колици със славно минало за разни състезания, гонки и тем подобни глупости:duel:


P.S. Само не казвай че си поредния който има огромното желание да потроши тези колици със славно минало за разни състезания, гонки и тем подобни глупости:duel:

пропуснал съм - трябва ми за евридей. Това май почти отговаря на въпроса за какво ми е колата и какво точно търся- лимозина със спортен дух
а за годинките и поддръжката - искам да говорим в два аспекта при равни други условия за всички:
1. двигателите са чисто нови
2. двигателите се нуждаят от ремонт
пари , вървеж , разход, слабости, ..........
а за годинките и поддръжката - искам да говорим в два аспекта при равни други условия за всички:
1. двигателите са чисто нови
2. двигателите се нуждаят от ремонт
пари , вървеж , разход, слабости, ..........
няма подпис
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
skakalec написа:търсим оптимален вариант м/у пари и показатели:
т.е ако М-ката струва 100 , а 540 - 60 => ще бъде 540
екстри нека си има![]()
п.с сори ако не давам изчерпателен отговор , но който знае да напише , а аз после ще помисля
10х
Значи си търсиш акцизен мотор или прекалено буквално те разбирам

За такива оставям на по-опитните да обясняват
За екстрите: за някой хора всички екстри са на 4 ел. стъкла и клима, за други: борд, asc, ел. климатроник, ел. шибедах, нивомат, ел. седалки, кожа, автомат, парктроник, стъклопакет... от кои си?
по мои наблюдения, като цени всичко, което не е М или V8 е на една цена, в зависимост от годината. Според мене по-новичка много запазена е34 с екстри е около 6000
Обикновено по-големите двигатели са по-натоварени с екстри

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Това е вече нещо по конкретно
За всички мотори не мога да говоря
Аз лично съм имал три Е34 - M5, 520 и 525 TDS. Има пичове които ще ти кажат за другите мотори или ще допълнят моето мнение.
Що се касае до M5 - просто няма какво да говорим, един истински звяр класика в жанра но толкова... Първо колата според мен не става за всеки ден, гори много а и за да вземеш читава трябва се бръкнеш доста парици, като стойност на колата и акциз / мисля че беше около 13 000 лв. акциза / последно един пичага купи M5 за 60 000 EUR
За 520 - ката - ми какво да ти кажа един нормален автомобил, нищо кой знае какво, муден на ниските, гори си доста по мой спомен преди 4-5 г. ми гореше около 14-15 л. За мен е здрав бензинов мотор но до тук...
За 525 TDS - с риск колегите да скочат че не ги долюбват много
аз съм много доволен, говоря за наистина читав дизел, върви си доста добре повече от един 520 - бензин, гори си малко, супер за всеки ден...
Това е от мен...
Успех

За всички мотори не мога да говоря

Що се касае до M5 - просто няма какво да говорим, един истински звяр класика в жанра но толкова... Първо колата според мен не става за всеки ден, гори много а и за да вземеш читава трябва се бръкнеш доста парици, като стойност на колата и акциз / мисля че беше около 13 000 лв. акциза / последно един пичага купи M5 за 60 000 EUR

За 520 - ката - ми какво да ти кажа един нормален автомобил, нищо кой знае какво, муден на ниските, гори си доста по мой спомен преди 4-5 г. ми гореше около 14-15 л. За мен е здрав бензинов мотор но до тук...
За 525 TDS - с риск колегите да скочат че не ги долюбват много

Това е от мен...
Успех
И не те притеснява факта, че примерно на М5 (340 к.с.) акцизът е 15000 лева (петнадесет хиляди лева), а на 540 (286 к.с.) е 12600 лева (дванадесет хиляди и шестстотин лева)? 

Последна промяна Postman на 05 Яну 2009, 1:50, променена общо 1 път
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
[url]...беше 540и фулл от мобиле.де[/url]
Ама ще ти излезе колкотое e39 525d
Ако можеш да го изхраниш, нещо такова ти е колата
Ама ще ти излезе колкотое e39 525d
Ако можеш да го изхраниш, нещо такова ти е колата

Последна промяна Djelebov на 05 Яну 2009, 11:05, променена общо 2 пъти

- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
за тез пари евридейката трябва да изглежда така
малко хора оценяват тези коли и обикновено взимат по-нови, щото са скъпи
малко хора оценяват тези коли и обикновено взимат по-нови, щото са скъпи

- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Имам чувството че човека незнае какво иска ама айде....
Сигурно незнае че ако си купи М5 и се чупи ( а то ЩЕ СЕ СЧУПИ ) ще ходи само до Дару Кар и ще плаща като Поп
Другото което незнае е че примерно В8 540и примерно за всекидневна кола ще му свали кожата от гърба... Затова приятелю купи си една Хонда Цивик ли кви бяха ( 1.6 - 150 конья ) ... Страшна е да знайш... Връй сташно ... не е акцизна и е перфектна за евридейка ... Има и страшни екстри - ел стъкла, климатик, плюшени седла, АБС... Абе фулл екстри как се казва...
При тия коли ( говоря за 5та серия ) няма значение какво купуваш важното е да ти е на сърцето в момента в който влезеш в нея...
Ти още незнаеш какво да търсиш ... Па после ше тръгнеш па ше го намериш... Ай моля ви се да не се заблуждаваме ... Плюс това има си търсачка... Сега е удобен момент да тръгнеш да я ползваш... Точно си добре дошъл тук...

Сигурно незнае че ако си купи М5 и се чупи ( а то ЩЕ СЕ СЧУПИ ) ще ходи само до Дару Кар и ще плаща като Поп



При тия коли ( говоря за 5та серия ) няма значение какво купуваш важното е да ти е на сърцето в момента в който влезеш в нея...
Ти още незнаеш какво да търсиш ... Па после ше тръгнеш па ше го намериш... Ай моля ви се да не се заблуждаваме ... Плюс това има си търсачка... Сега е удобен момент да тръгнеш да я ползваш... Точно си добре дошъл тук...




- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Peter Angelov написа:Това е вече нещо по конкретно![]()
За всички мотори не мога да говоряАз лично съм имал три Е34 - M5, 520 и 525 TDS. Има пичове които ще ти кажат за другите мотори или ще допълнят моето мнение.
Що се касае до M5 - просто няма какво да говорим, един истински звяр класика в жанра но толкова... Първо колата според мен не става за всеки ден, гори много а и за да вземеш читава трябва се бръкнеш доста парици, като стойност на колата и акциз / мисля че беше около 13 000 лв. акциза / последно един пичага купи M5 за 60 000 EUR![]()
За 520 - ката - ми какво да ти кажа един нормален автомобил, нищо кой знае какво, муден на ниските, гори си доста по мой спомен преди 4-5 г. ми гореше около 14-15 л. За мен е здрав бензинов мотор но до тук...
За 525 TDS - с риск колегите да скочат че не ги долюбват многоаз съм много доволен, говоря за наистина читав дизел, върви си доста добре повече от един 520 - бензин, гори си малко, супер за всеки ден...
Това е от мен...
Успех
има няколко недомислици тук
1-върви повече от 520...хахахахаха може веднага да направим теста
2-гори малко....хахахаха
3-наистина читав дизел???тдс е читав само в магазина,след 15 години употреба от всякви келеши можеш само да се молиш на колкото богове има да олучиш читав

някой ползвали колите да се състезават.....и според тебе това е тъпо??ми то е добре да има поне един двама дето доказват че тези коли не са бавни кошери и всеки голф 1,8 моно върви повече от тях.
и като говориш за класиката бмв е34 знай че нейното място е не само на пътя а и на ПИСТАТА,както на много други коли.гледам че повече проверяваш тдс-а дали духа от капачката,дали пуши отзад,дали хвърля масло от веригата,да питам само,ти кога караш??много експерти станаха тука,учат хората пък незнаят елементарни неща.
по темата
кажи ми с колко пари разполагаш да ти кажа кое е твоето бмв и с къв мотор да е


- tahsinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 22.07.2006
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: ше E34 /грухчо/
- Мечтае да кара: E34 M5
Казваш евридейка,пък споменаваш М5, 540, според мен това не са евридейки а коли за емоция.Гледам си от София, с тоя трафик там няма да паднеш под 18/100 минимум разход на гориво.Трябва добре да си направиш сметката.Едно е човек да иска,друго да може.Предполагам, че минимум 90% от членовете на тоя подфорум искат да карат М5 или поне 540 ама......Според мен оптималният компромисен вариант при Е34 като динамика и разход е 525 М50 мотор. 

- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
tahsinov написа:Казваш евридейка,пък споменаваш М5, 540, според мен това не са евридейки а коли за емоция.Гледам си от София, с тоя трафик там няма да паднеш под 18/100 минимум разход на гориво.Трябва добре да си направиш сметката.Едно е човек да иска,друго да може.Предполагам, че минимум 90% от членовете на тоя подфорум искат да карат М5 или поне 540 ама......Според мен оптималният компромисен вариант при Е34 като динамика и разход е 525 М50 мотор.
За разхода не съм съгласен. Аз във Варна под 18 рядко падам
и смятам, че 90% от членовете на тоя форум дето карат на бензин,
точно разходът на 540 и М5 не ги спира, ами акциз, данък, и най-вече консумативи и резервни части.
Ако нямаше акциз 520-ки нямаше да има- само 525 и нагоре
Последна промяна Djelebov на 05 Яну 2009, 11:25, променена общо 1 път

64 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани