за е34 и различните мотори ??

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 05 Яну 2009, 17:52

Истината е, че двигателите в Е34 не са такива каквито ни се иска да бъдат. М50Б25 си е добър и бърз двигател, ако е в добра кондиция и като цяло мисля, че е подходящ за човека, който е пуснал темата. От друга страна ако имаше М50Б30 щеше да си е доста по-добре. Иначе сега ако искаш повече от 200 коня трябва да се избира между стария М30Б35 или V8 двигателите. И 2-та са добри ако са поддържани и на не поне 500к км , обаче колите са вече на по 15-ина години та читавите и не много карани екземпляри се намират трудно.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 05 Яну 2009, 19:48

Djelebov написа:за тез пари евридейката трябва да изглежда така

Изображение

малко хора оценяват тези коли и обикновено взимат по-нови, щото са скъпи


Ми тя мойта по хубава вътре бе , кво да я прайм ? :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 05 Яну 2009, 19:49

m20 , b20 не е ли 129 к.с. колега ? :roll:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 05 Яну 2009, 19:54

е че какво му е на М30
супер бавно се износва
един хубав освежаващ ремонт и излиташ
после ще има коментари във форума за нисколетящи Е34-ки и "как днеска ме задмина една Е34-ка с надпис 518ig" :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: sofiq

Мнение от skakalec » 05 Яну 2009, 20:03

един колега каза , че м60б30 бил малко кекаф........за м30б35 нищо не сте казали- има ли нещо кекаво там :mhihi:

само за протокола :lol: плс някой да каже нещо за м30б30; и да сравни м50 и м30 големите мотори
няма подпис

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 05 Яну 2009, 20:06

skakalec написа:един колега каза , че м60б30 бил малко кекаф........за м30б35 нищо не сте казали- има ли нещо кекаво там :mhihi:

само за протокола :lol: плс някой да каже нещо за м30б30; и да сравни м50 и м30 големите мотори


ела да те повозя да видиш къде е истината - това е един от най-истинските и легендарни 6-таци. Мотор с много дълга история (27 години производство) и невероятна здравина и дуракоустойчивост.
За мен този мотор е мотора който може да поема много извращения и да не спре да върви. Лесен е за поддръжка много и то никак не скъпа поддръжка.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 05 Яну 2009, 20:28

skakalec написа: :lol: плс някой да каже нещо за м30б30


много здраво , животно ,
повер- задоволителен
разход -като на м20б20,м50б20
обслужане - почти никакво ,само масло :idea:
Изображение

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 05 Яну 2009, 20:43

_65536_kb_sec_ написа:
skakalec написа:един колега каза , че м60б30 бил малко кекаф........за м30б35 нищо не сте казали- има ли нещо кекаво там :mhihi:

само за протокола :lol: плс някой да каже нещо за м30б30; и да сравни м50 и м30 големите мотори


ела да те повозя да видиш къде е истината - това е един от най-истинските и легендарни 6-таци. Мотор с много дълга история (27 години производство) и невероятна здравина и дуракоустойчивост.
За мен този мотор е мотора който може да поема много извращения и да не спре да върви. Лесен е за поддръжка много и то никак не скъпа поддръжка.

Само разхода му е проблем иначе е без конкуренция,но с този харч бих скочил по-скоро на М50Б25 все пак. :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 05 Яну 2009, 20:58

добре де Стефчо - карам М30Б35 който харчи 19 средно. Един М20 харчи 17-18, а повера е в пъти по малък, и М30-ката се кара в ниските обороти повече за да върви нормално, просто това води до по малко износване.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 05 Яну 2009, 21:13

_65536_kb_sec_ написа:добре де Стефчо - карам М30Б35 който харчи 19 средно. Един М20 харчи 17-18, а повера е в пъти по малък, и М30-ката се кара в ниските обороти повече за да върви нормално, просто това води до по малко износване.


понамали разхода на м20 ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 05 Яну 2009, 21:18

kirililiev написа:
_65536_kb_sec_ написа:добре де Стефчо - карам М30Б35 който харчи 19 средно. Един М20 харчи 17-18, а повера е в пъти по малък, и М30-ката се кара в ниските обороти повече за да върви нормално, просто това води до по малко износване.


понамали разхода на м20 ;)


тои има предвид за разход в софия сигурно ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 05 Яну 2009, 21:21

stambo_81dg написа:
kirililiev написа:
_65536_kb_sec_ написа:добре де Стефчо - карам М30Б35 който харчи 19 средно. Един М20 харчи 17-18, а повера е в пъти по малък, и М30-ката се кара в ниските обороти повече за да върви нормално, просто това води до по малко износване.


понамали разхода на м20 ;)


тои има предвид за разход в софия сигурно ;)


значи м30 трябва да гори там към 30? :mhihi:

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 05 Яну 2009, 21:23

_65536_kb_sec_ написа:добре де Стефчо - карам М30Б35 който харчи 19 средно. Един М20 харчи 17-18, а повера е в пъти по малък, и М30-ката се кара в ниските обороти повече за да върви нормално, просто това води до по малко износване.

За мен преди всичко градския разход е важен,а там М30Б35 е лаком като Азис за кур в задника :mhihi:
Моя среден разход според борда е 10л/100км.,а градско в София 14-15л/100км. Говоря за М50Б20 с Ванос,М20 е отживелица не,че е лош,но там под 4000 оборота няма никой :roll:
М30Б35 гори по моя информация градско в София към 24/100 :shock:
Последна промяна NeoPrint на 05 Яну 2009, 21:26, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 05 Яну 2009, 21:23

kirililiev написа:
stambo_81dg написа:
kirililiev написа:
_65536_kb_sec_ написа:добре де Стефчо - карам М30Б35 който харчи 19 средно. Един М20 харчи 17-18, а повера е в пъти по малък, и М30-ката се кара в ниските обороти повече за да върви нормално, просто това води до по малко износване.


понамали разхода на м20 ;)


тои има предвид за разход в софия сигурно ;)


значи м30 трябва да гори там към 30? :mhihi:


М30 на 1950кг и автомат изобщо не се замисля дали да тръгне или не...
аз лично го карам до 2200 оборота - много рядко ги надвишавам.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 05 Яну 2009, 21:28

kirililiev написа:
stambo_81dg написа:
kirililiev написа:
_65536_kb_sec_ написа:добре де Стефчо - карам М30Б35 който харчи 19 средно. Един М20 харчи 17-18, а повера е в пъти по малък, и М30-ката се кара в ниските обороти повече за да върви нормално, просто това води до по малко износване.


понамали разхода на м20 ;)


тои има предвид за разход в софия сигурно ;)


значи м30 трябва да гори там към 30? :mhihi:


малко си в грешка имал съм 520 и ся 530 и мога да ти кажа че разликата е едва забележима в разхода ;) независимо каде
не се лъжете че като е малък мотора и харчи малко и обратно :idea:
тука играят роля и оборотите

520 м20 с 120км/ч -3500 об/мин.
530 м30 с 120км/ч-2600 об/мин

многократно съм ги засичал и знам кво говоря
разликата в горенето е минимална а във вървене огромна ;)
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook