за е34 и различните мотори ??
Модератор: Технически модератори
64 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Истината е, че двигателите в Е34 не са такива каквито ни се иска да бъдат. М50Б25 си е добър и бърз двигател, ако е в добра кондиция и като цяло мисля, че е подходящ за човека, който е пуснал темата. От друга страна ако имаше М50Б30 щеше да си е доста по-добре. Иначе сега ако искаш повече от 200 коня трябва да се избира между стария М30Б35 или V8 двигателите. И 2-та са добри ако са поддържани и на не поне 500к км , обаче колите са вече на по 15-ина години та читавите и не много карани екземпляри се намират трудно.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Djelebov написа:за тез пари евридейката трябва да изглежда така
малко хора оценяват тези коли и обикновено взимат по-нови, щото са скъпи
Ми тя мойта по хубава вътре бе , кво да я прайм ?

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
е че какво му е на М30
супер бавно се износва
един хубав освежаващ ремонт и излиташ
после ще има коментари във форума за нисколетящи Е34-ки и "как днеска ме задмина една Е34-ка с надпис 518ig"

супер бавно се износва
един хубав освежаващ ремонт и излиташ
после ще има коментари във форума за нисколетящи Е34-ки и "как днеска ме задмина една Е34-ка с надпис 518ig"







- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
skakalec написа:един колега каза , че м60б30 бил малко кекаф........за м30б35 нищо не сте казали- има ли нещо кекаво там![]()
само за протоколаплс някой да каже нещо за м30б30; и да сравни м50 и м30 големите мотори
ела да те повозя да видиш къде е истината - това е един от най-истинските и легендарни 6-таци. Мотор с много дълга история (27 години производство) и невероятна здравина и дуракоустойчивост.
За мен този мотор е мотора който може да поема много извращения и да не спре да върви. Лесен е за поддръжка много и то никак не скъпа поддръжка.

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
skakalec написа:плс някой да каже нещо за м30б30
много здраво , животно ,
повер- задоволителен
разход -като на м20б20,м50б20
обслужане - почти никакво ,само масло

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
_65536_kb_sec_ написа:skakalec написа:един колега каза , че м60б30 бил малко кекаф........за м30б35 нищо не сте казали- има ли нещо кекаво там![]()
само за протоколаплс някой да каже нещо за м30б30; и да сравни м50 и м30 големите мотори
ела да те повозя да видиш къде е истината - това е един от най-истинските и легендарни 6-таци. Мотор с много дълга история (27 години производство) и невероятна здравина и дуракоустойчивост.
За мен този мотор е мотора който може да поема много извращения и да не спре да върви. Лесен е за поддръжка много и то никак не скъпа поддръжка.
Само разхода му е проблем иначе е без конкуренция,но с този харч бих скочил по-скоро на М50Б25 все пак.

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
добре де Стефчо - карам М30Б35 който харчи 19 средно. Един М20 харчи 17-18, а повера е в пъти по малък, и М30-ката се кара в ниските обороти повече за да върви нормално, просто това води до по малко износване.

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
_65536_kb_sec_ написа:добре де Стефчо - карам М30Б35 който харчи 19 средно. Един М20 харчи 17-18, а повера е в пъти по малък, и М30-ката се кара в ниските обороти повече за да върви нормално, просто това води до по малко износване.
понамали разхода на м20

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
kirililiev написа:_65536_kb_sec_ написа:добре де Стефчо - карам М30Б35 който харчи 19 средно. Един М20 харчи 17-18, а повера е в пъти по малък, и М30-ката се кара в ниските обороти повече за да върви нормално, просто това води до по малко износване.
понамали разхода на м20
тои има предвид за разход в софия сигурно

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
stambo_81dg написа:kirililiev написа:_65536_kb_sec_ написа:добре де Стефчо - карам М30Б35 който харчи 19 средно. Един М20 харчи 17-18, а повера е в пъти по малък, и М30-ката се кара в ниските обороти повече за да върви нормално, просто това води до по малко износване.
понамали разхода на м20
тои има предвид за разход в софия сигурно
значи м30 трябва да гори там към 30?

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
_65536_kb_sec_ написа:добре де Стефчо - карам М30Б35 който харчи 19 средно. Един М20 харчи 17-18, а повера е в пъти по малък, и М30-ката се кара в ниските обороти повече за да върви нормално, просто това води до по малко износване.
За мен преди всичко градския разход е важен,а там М30Б35 е лаком като Азис за кур в задника

Моя среден разход според борда е 10л/100км.,а градско в София 14-15л/100км. Говоря за М50Б20 с Ванос,М20 е отживелица не,че е лош,но там под 4000 оборота няма никой

М30Б35 гори по моя информация градско в София към 24/100

Последна промяна NeoPrint на 05 Яну 2009, 21:26, променена общо 1 път
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
kirililiev написа:stambo_81dg написа:kirililiev написа:_65536_kb_sec_ написа:добре де Стефчо - карам М30Б35 който харчи 19 средно. Един М20 харчи 17-18, а повера е в пъти по малък, и М30-ката се кара в ниските обороти повече за да върви нормално, просто това води до по малко износване.
понамали разхода на м20
тои има предвид за разход в софия сигурно
значи м30 трябва да гори там към 30?
М30 на 1950кг и автомат изобщо не се замисля дали да тръгне или не...
аз лично го карам до 2200 оборота - много рядко ги надвишавам.

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
kirililiev написа:stambo_81dg написа:kirililiev написа:_65536_kb_sec_ написа:добре де Стефчо - карам М30Б35 който харчи 19 средно. Един М20 харчи 17-18, а повера е в пъти по малък, и М30-ката се кара в ниските обороти повече за да върви нормално, просто това води до по малко износване.
понамали разхода на м20
тои има предвид за разход в софия сигурно
значи м30 трябва да гори там към 30?
малко си в грешка имал съм 520 и ся 530 и мога да ти кажа че разликата е едва забележима в разхода

не се лъжете че като е малък мотора и харчи малко и обратно

тука играят роля и оборотите
520 м20 с 120км/ч -3500 об/мин.
530 м30 с 120км/ч-2600 об/мин
многократно съм ги засичал и знам кво говоря
разликата в горенето е минимална а във вървене огромна

64 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани