Помощ.Сутринта станах и запалих, но волана остана заключен
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			9 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- Toremolinos
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 10
 - Регистриран на: 18.11.2008
 
Помощ.Сутринта станах и запалих, но волана остана заключен
Помощ.Сутринта станах и запалих, но волана остана заключен.Колата е Е39 ТДС.Предварително благодаря 
 Надявам се, 4е някой има идеа какво и е.
			
				
 Надявам се, 4е някой има идеа какво и е.Последна промяна Toremolinos на 09 Яну 2009, 12:03, променена общо 1 път
					
				
			АЗ САМ ТУК
		- Toremolinos
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 10
 - Регистриран на: 18.11.2008
 
загря си, но волана си остана заключен.нямах време да я закарам на майстор.утре 6те го направя.
			АЗ САМ ТУК
		- vaaseetoo
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 191
 - Регистриран на: 4.08.2008
 - Местоположение: Столично
 - Пол: Мъж
 - Кара: 525 ТДС
 
ключарите идват на място!!!!!!! Има вероятност да е чипа в ключа, но щом пали знам ли самия ключ да не е много стар и изтрит?
			
		- spacepl
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3354
 - Регистриран на: 29.03.2007
 - Местоположение: Pleven
 - Пол: Мъж
 - Кара: E60 530D F07 530D
 - Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
 - Детайли за колата: трошляче някакво :)
 
сигурен ли си че е заключен - има ли малък луфт, ако няма никакъв луфт най-вероятно е замръзнала, предните ти гуми да не са стъпили в лед, снощи може да е било киша и да е полепнало плътно и сутринта да е станало на камък, аз така миналата седмица в балкана ми се наложи с две ръце да го врътна, дай 15-20 сантиметра напред (или назад) и пробвай пак
			
		- ben_g
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 243
 - Регистриран на: 25.11.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 525 TDS
 
Механизма за заключването на волана няма нищо общо с чипа в самия ключ. 
Преди няколко години имахме подобен проблем с една е34-ка - повредата беше именно в ключалката. Оправи се със смяна, но там не успяхме да стигнем до запалване на колата. Ти щом си запалил, значи е по-различен проблема.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DF71&mospid=47543&btnr=32_0703&hg=32&fg=30
Номер 10 на схемата ти държи волана заключен - като най-безобиден опит можеш да пробваш да затоплиш самата ключалка със сешоар или нещо подобно (че да загряваш колата на място не е много препоръчително) и после пак да се пробваш с ключа.
			
		Преди няколко години имахме подобен проблем с една е34-ка - повредата беше именно в ключалката. Оправи се със смяна, но там не успяхме да стигнем до запалване на колата. Ти щом си запалил, значи е по-различен проблема.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DF71&mospid=47543&btnr=32_0703&hg=32&fg=30
Номер 10 на схемата ти държи волана заключен - като най-безобиден опит можеш да пробваш да затоплиш самата ключалка със сешоар или нещо подобно (че да загряваш колата на място не е много препоръчително) и после пак да се пробваш с ключа.
- Toremolinos
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 10
 - Регистриран на: 18.11.2008
 
Проблема решен.Счупена конзола.Нова струва 580лв.Майстора я оправи за 290лв.Волана вече не се заключва
			АЗ САМ ТУК
		- mad_presley
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 4438
 - Регистриран на: 5.02.2008
 - Местоположение: Варна
 - Кара: E39 M5
 
Toremolinos написа:...Волана вече не се заключва
Що не си траеш, само да беше казал, че е оправен е достатъчно
			9 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
