Серия 4 ???????????
Модератор: Общи модератори
			31 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- Dimo
- баварски фанатик
- 
				  
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Серия 4 ???????????
Днеска си взех любимото списание и какво виждам в него? Серия 4?
Така ли ще се казва или това е просто новата серия 3 кабрио? 
 
Като гледам багажника си мисля че това май ще е първото БМВ с твърд сгъваем покрив 
   
 
Е все пак вижте и кажете сами!
http://store3.data.bg/bmwpow/%e01.jpg
http://store3.data.bg/bmwpow/%e02.jpg
			Така ли ще се казва или това е просто новата серия 3 кабрио?
 
 
Като гледам багажника си мисля че това май ще е първото БМВ с твърд сгъваем покрив
 
   
 
Е все пак вижте и кажете сами!
http://store3.data.bg/bmwpow/%e01.jpg
http://store3.data.bg/bmwpow/%e02.jpg

- SlipKnoT
- devildriver
- 
				  
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
ууууууууууу.., ако от БМВ направят и метален сгъваем покрив вече тотално ще са   
   Бяха останали една от малкото фирми при които нямаше тази гнус И чара, и красотата на истинското кабрио се беше запазила!
 Бяха останали една от малкото фирми при които нямаше тази гнус И чара, и красотата на истинското кабрио се беше запазила!   
   
  
			
		 
   Бяха останали една от малкото фирми при които нямаше тази гнус И чара, и красотата на истинското кабрио се беше запазила!
 Бяха останали една от малкото фирми при които нямаше тази гнус И чара, и красотата на истинското кабрио се беше запазила!   
   
  
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1999
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
- acrimonious
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 159
- Регистриран на: 9.06.2004
- Местоположение: Софията...
SlipKnoT написа:ууууууууууу.., ако от БМВ направят и метален сгъваем покрив вече тотално ще са
Бяха останали една от малкото фирми при които нямаше тази гнус И чара, и красотата на истинското кабрио се беше запазила!


И аз се чудя кво не му харесваш на hard-top-a... По-издържлив, по-красив и не маловажно- използваем в движение...
- BigMUZZY
- младши ентусиаст
- 
				
- Мнения: 435
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: В.Т-во, София
- Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора
SlipKnoT написа:
ууууууууууу.., ако от БМВ направят и метален сгъваем покрив вече тотално ще са Бяха останали една от малкото фирми при които нямаше тази гнус И чара, и красотата на истинското кабрио се беше запазила!
И аз се чудя кво не му харесваш на hard-top-a... По-издържлив, по-красив и не маловажно- използваем в движение
Да, ама се губи чара, естетическата красота и традицията от мекия покрив ( поне според мен )
...Тез`  две бири  `що ги каза ...?
		BigMUZZY написа:SlipKnoT написа:
ууууууууууу.., ако от БМВ направят и метален сгъваем покрив вече тотално ще са Бяха останали една от малкото фирми при които нямаше тази гнус И чара, и красотата на истинското кабрио се беше запазила!
И аз се чудя кво не му харесваш на hard-top-a... По-издържлив, по-красив и не маловажно- използваем в движение
Да, ама се губи чара, естетическата красота и традицията от мекия покрив ( поне според мен )
май ставаме 3-ма на това мнение
 с две ръце съм ЗА мекия покрив
 с две ръце съм ЗА мекия покривBMW & RAMMSTEIN RULES
 



		 



- Dimo
- баварски фанатик
- 
				  
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Ами първо твърдия покрив в БМВ е все едно Попше с двигател отпред, не че е лощо ама......  
   
 
Второ и мекия покрив се затваря и отваря в движение.
Трето единственото предимство на твърдия покрив е че никой неможе да ти го среже и че няма да се изпокъса с времето
Четвърто и според мен основно е че оставаш БЕЗ багажник при твърдия покрив и щайгите с картофите ще требва да пътуват на седалката до теб, а гаджето ти ше е в ремаркето 
   
   
   
   
   
  
			 
   
 
Второ и мекия покрив се затваря и отваря в движение.
Трето единственото предимство на твърдия покрив е че никой неможе да ти го среже и че няма да се изпокъса с времето
Четвърто и според мен основно е че оставаш БЕЗ багажник при твърдия покрив и щайгите с картофите ще требва да пътуват на седалката до теб, а гаджето ти ше е в ремаркето
 
   
   
   
   
   
  

- acrimonious
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 159
- Регистриран на: 9.06.2004
- Местоположение: Софията...
BMW8 написа:Четвърто и според мен основно е че оставаш БЕЗ багажник при твърдия покрив и щайгите с картофите ще требва да пътуват на седалката до теб, а гаджето ти ше е в ремаркето





 
   
   
 
Е чакай сега, тва за багажника не мога да го приема, защото кабриолет и практичност ръка за ръка не вървят...
Иначе за традицията- според мен БМВ загубиха най-готината си традиция да правят акули със злобен поглед, (за разлика от Мицубиши например) така че ще понеса без много болка твърдия покрив...
Абе за кво стаа въпрос- вижте темата на bmw_maniak_ivo за ван-а и тогава ми говорете за "традиции"

BMW8 написа:Четвърто и според мен основно е че оставаш БЕЗ багажник
Това не е много вярно. Ако беше така, 206 нямаше да има въобще багажник
 след като се прибере покрива. В същност французите, за да увеличат обема са махнали резервната гума от там.
 след като се прибере покрива. В същност французите, за да увеличат обема са махнали резервната гума от там.   
 
Твърдия сгъваем покрив има своите предимства...
Когато твърдият покрив си е на мястото, колата има удобството на нормално купе с място за 4 пътници. А защо да не са само двама?
 Колкото и да са усъвършенствани, гюруците все пак са механично уязвими и създават мрачна атмосфера с малките си, плексигласови прозорци. Твърдият покрив прави кабриото доста по-пълноценно при лошо време, като едновременно с това запазва непокътнато удоволствието от шофиране на открито. Електрическият механизъм прибира покрива за секунди.
 Колкото и да са усъвършенствани, гюруците все пак са механично уязвими и създават мрачна атмосфера с малките си, плексигласови прозорци. Твърдият покрив прави кабриото доста по-пълноценно при лошо време, като едновременно с това запазва непокътнато удоволствието от шофиране на открито. Електрическият механизъм прибира покрива за секунди.
Но, признавам има и недостатъци...
При създаването на открит автомобил има един проблем, неминуемо свързан с чувствително утежняване на конструкцията, а от там и неизбежното намаляване на якостните й качества: тогава се налага допълнително укрепване на каросерията и сгъваемият покрив добавя почти 100 килограма към общата тежест, (например, както при сегашния кабриолет 206 и 307). Самите производители признават, че при спуснат покрив устойчивостта на каросерията срещу усукване се намалява 1,5 пъти. В същност... истинското удоволствие, предоставяно от открит автомобил, се крие не в бясното препускане, а в плавната разходка по красив път, изпъстрен с много плавни, а защо не и по-остри завои...
Друг недостатък, общ за всички открити автомобили с подобна конструкция, е чувствителното намаляване на багажния обем - сгънатият покрив, прибран в багажника, "изяжда" голяма част от мястото. И затова се маха резервната гума от багажника.

Последна промяна Eva* на 15 Яну 2005, 14:24, променена общо 1 път
					
				
			Да караш Peugeot е страст!
		- SlipKnoT
- devildriver
- 
				  
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Eva* написа:BMW8 написа:Четвърто и според мен основно е че оставаш БЕЗ багажник
Това не е много вярно. Ако беше така, 206 нямаше да има въобще багажникслед като се прибере покрива. В същност французите, за да увеличат обема са махнали резервната гума от там.

Твърдия сгъваем покрив има своите предимства...
Когато твърдият покрив си е на мястото, колата има удобството на нормално купе с място за 4 пътници. А защо да не са само двама?Колкото и да са усъвършенствани, гюруците все пак са механично уязвими и създават мрачна атмосфера с малките си, плексигласови прозорци. Твърдият покрив прави кабриото доста по-пълноценно при лошо време, като едновременно с това запазва непокътнато удоволствието от шофиране на открито. Електрическият механизъм прибира покрива за секунди.
Но, признавам има и недостатъци...
При създаването на открит автомобил има един проблем, неминуемо свързан с чувствително утежняване на конструкцията, а от там и неизбежното намаляване на якостните й качества: тогава се налага допълнително укрепване на каросерията и сгъваемият покрив добавя почти 100 килограма към общата тежест, (например, както при сегашния кабриолет 206 и 307). Самите производители признават, че при спуснат покрив устойчивостта на каросерията срещу усукване се намалява 1,5 пъти. В същност... истинското удоволствие, предоставяно от открит автомобил, се крие не в бясното препускане, а в плавната разходка по красив път, изпъстрен с много плавни, а защо не и по-остри завои...
Друг недостатък, общ за всички открити автомобили с подобна конструкция, е чувствителното намаляване на багажния обем - сгънатият покрив, прибран в багажника, "изяжда" голяма част от мястото. И затова се маха резервната гума от багажника.
В тоя пост прочетох няколко глупости...
1.БМВ не е Пежо.. и отдавна няма резервна гума..
 
 
2.Погледни новата 6ца и нейния "плексигласов прозорец"..( БМВ не е Пежо, още веднъж го казвам)..
 
 
3.Гледах едно предаване и тестваха всички кабриота от 2004та с мек покрив и мога да ти кажа, че не отстъпва по нищо.. ама найстина по нищо.. на твърдия.
Както казах и по горе.. никога едно кабрио с твърд покрив неможе да изглежда като едно с мек.Това с твърд си прилича на нормано купе с грозно вдигнат заден капак.. моя мнение..
П.С.Като имаш пара да си купиш едно БМВ смятам, че няма да са ти проблем още хххх Евро да си купиш ХардТоп!

			31 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	







 
