Да попитам за бмв 525 тдс
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			24 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Да попитам за бмв 525 тдс
Искам да попитам собствениците и хората,които познават бмв 525 тдс (автоматик)дали имат някакви по-сериозни забележки към колата ,защото баща ми е решил да си взима такава кола,но много хора го разубеждават да си вземе мерцедес е300д...Да ни посъветвате коя да вземем и горе-долу колко вървят подръжките на тези коли"_)
Благодаря ви предварително
			
		Благодаря ви предварително
- lineikata
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 22
 - Регистриран на: 3.01.2009
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39 525TDS
 - Мечтае да кара: E 60
 
според мен БМВ-то е по добро стига да е читаво, защото ако не е мерцедеса е с по голям шанс за оцеляване и здравина-за мотора
			
		- joropc
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 659
 - Регистриран на: 9.10.2008
 - Местоположение: Троян
 - Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
 - Мечтае да кара: Волга комби
 
Re: Да попитам за бмв 525 тдс
JuStIc3 написа:Искам да попитам собствениците и хората,които познават бмв 525 тдс (автоматик)дали имат някакви по-сериозни забележки към колата ,защото баща ми е решил да си взима такава кола,но много хора го разубеждават да си вземе мерцедес е300д...Да ни посъветвате коя да вземем и горе-долу колко вървят подръжките на тези коли"_)
Благодаря ви предварително
Колко пари е приготвил баща ти за ТДС.Не ме разбирай погрешно,питам за да ти кажа моето мнение относно двете марки.................!
Re: Да попитам за бмв 525 тдс
joropc написа:JuStIc3 написа:Искам да попитам собствениците и хората,които познават бмв 525 тдс (автоматик)дали имат някакви по-сериозни забележки към колата ,защото баща ми е решил да си взима такава кола,но много хора го разубеждават да си вземе мерцедес е300д...Да ни посъветвате коя да вземем и горе-долу колко вървят подръжките на тези коли"_)
Благодаря ви предварително
Колко пари е приготвил баща ти за ТДС.Не ме разбирай погрешно,питам за да ти кажа моето мнение относно двете марки.................!
Много правилен въпрос , като се има впредвид , че сигурно 98% от TDS-ите , които се продават в България какво състояние са , според мен , за да намери наистина читав , и който да се продава трябва да е прикотвил колкото за 2 от най-евтините.
Последна промяна ///sasho на 24 Яну 2009, 23:51, променена общо 3 пъти
					
				
			
		- Воденичаров
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 754
 - Регистриран на: 20.08.2007
 - Местоположение: Бургас
 - Кара: e65
 
Чувал съм, че тези мерцедеси са наистина много здрави, но за съжаление нямам преки впечатления. 
За бмв-то накратко:
1. За самия модел е39 погледни по-горе важните теми.
2. ТДС-а трябва да го прегледаш много добре преди да го купиш. Най-добре с някой, който има такъв двигател в колата си. Ако не познаваш такъв - отиди в сервиз.
Като цяло неприятните изненади, които може да ти поднесе тдса не са малко. Главно проблемите са с ГНП. Прецаква се електронната управляваща плочка. Нова преди струваше около 1000 лв. Сега незнам, потърси във форума. Друг проблем, който го имат повечето 6-цилиндрови редови мотори е пукната глава. Нова в официалните дилъри на бмв е 3-4000 лв. Втора ръка е вървят около 1000. До скоро си мислех, че този проблем се проявява само след прегряване, но миналата седмица една е39-ка доказа че не е така.
ПП: Поразгледай подфорум е34. Там по ги разбират тдс-те.
			
		За бмв-то накратко:
1. За самия модел е39 погледни по-горе важните теми.
2. ТДС-а трябва да го прегледаш много добре преди да го купиш. Най-добре с някой, който има такъв двигател в колата си. Ако не познаваш такъв - отиди в сервиз.
Като цяло неприятните изненади, които може да ти поднесе тдса не са малко. Главно проблемите са с ГНП. Прецаква се електронната управляваща плочка. Нова преди струваше около 1000 лв. Сега незнам, потърси във форума. Друг проблем, който го имат повечето 6-цилиндрови редови мотори е пукната глава. Нова в официалните дилъри на бмв е 3-4000 лв. Втора ръка е вървят около 1000. До скоро си мислех, че този проблем се проявява само след прегряване, но миналата седмица една е39-ка доказа че не е така.
ПП: Поразгледай подфорум е34. Там по ги разбират тдс-те.
- anzak
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2753
 - Регистриран на: 16.08.2008
 - Местоположение: Бургас
 - Кара: F07 535D
 - Мечтае да кара: SL500
 
ся колега с прости думи ти го казвам палиш колата загяваш напълно гасиш чакаш 10 мин и палиш ако запали нормално без излишно въртене значи няма проблем от към палене  другото подкарваш я газ яко до дупка най добре извънградско за 5-6 км само на ряз гасиш отваряш капака и пипаш маркучите на радиатора трябва да са не много твърди ако са като камък направо се отказваш иначе мотора е добър обаче си иска подръжка и пълна профилактика ако я вземеш сменяш всички филтри и масла термостата и водната помпа и напролет една мивка на радиаторите и си патрон
			
		- Воденичаров
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 754
 - Регистриран на: 20.08.2007
 - Местоположение: Бургас
 - Кара: e65
 
///sasho написа:Воденичаров написа: .....
ПП: Поразгледай подфорум е34. Там по ги разбират тдс-те.
Разбират ги няколко човека , но и също така да не забравяме , че между TDS-a в Е34 и TDS-a Е39 има малка разлика.
То е нормално да ги разбират няколко човека, ако разбираха всички нямаше да има какво да се осъжда.
Между е34 и е39 има разлики, но като цяло проблемните детайли са еднакви. Съответно проблемите се решават по сходен начин. Най -съществената разлика е че е34 няма дебитомер, който е нещо като консуматив при е39.
anzak написа:ся колега с прости думи ти го казвам палиш колата загяваш напълно гасиш чакаш 10 мин и палиш ако запали нормално без излишно въртене значи няма проблем от към палене другото подкарваш я газ яко до дупка най добре извънградско за 5-6 км само на ряз гасиш отваряш капака и пипаш маркучите на радиатора трябва да са не много твърди ако са като камък направо се отказваш иначе мотора е добър обаче си иска подръжка и пълна профилактика ако я вземеш сменяш всички филтри и масла термостата и водната помпа и напролет една мивка на радиаторите и си патрон
Кажи му го по по-лесен начин - отиваш в "Дару Кар" на пълен преглед+компютърна диагностика и ще разбереш точно какво представлява колата , която искате да купите.
Гледай все пак автомобила да има някаква сервизна история в оторизиран сервиз , която при желание може да разгледаш.
Последна промяна ///sasho на 25 Яну 2009, 0:08, променена общо 1 път
					
				
			
		- joropc
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 659
 - Регистриран на: 9.10.2008
 - Местоположение: Троян
 - Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
 - Мечтае да кара: Волга комби
 
Абе ,Вие тоя пич го разбихте.Сигурен съм,че като виде Е39 ще бяга от другата страна на пътя.Един съвет към него ако баща му избере Е300,нека да е комби,може да я дава под наем за катафалка..................допълнителни приходи.
Пич ,купувай ТДС-а,но запомни,че читав такъв под 15000-19000 лева,НЯМА!!!Успех!
			
		Пич ,купувай ТДС-а,но запомни,че читав такъв под 15000-19000 лева,НЯМА!!!Успех!
Ще ти кажа колега, моите най общи впечатления  
  имах навремето Е300D 4matik 124 имал съм и Е34tds и Е39TDS 
  на мерцедеса му е здрав много мотора ма динамика няма никаква (куц кон) BMW то иска много поддръжка (и пак създава проблеми) иначе като динамика е много ама много по добре.  Мерцедеса не ми е създавал никакви ядове докато BMWтата  бяха поддържани само в ДАРУ (имах абонамент)  и пак спукани глави, помпи и тн.   мога цял роман да изпиша по темата  
   но като се замисля пак BMW бих си взел 
			НЕ КАРАЙТЕ С ПО-ВИСОКА СКОРОСТ ОТ КОЛКОТО ВАШИЯ АНГЕЛ ПАЗИТЕЛ МОЖЕ ДА ЛЕТИ!
О BMW, имам лудост в главата си от теб!
		О BMW, имам лудост в главата си от теб!
			24 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	


