Червената кралица F2003 GA
Модератор: Sharo
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Червената кралица F2003 GA
Тимът на Ферари представи своя болид за сезон 2003 на официална церемония на пистата в Маранело в Италия. Новият автомобил се нарича F2003-GA в памет на Джовани Аниели, който почина на 24 януари.
Двигателят на новия болид е модел 052, 10-цилиндров V-образен, 40-клапанов, с капацитет 2997 куб. см. F2003-GA притежава още скоростна кутия 7+1 задна скорост и дискови спирачки. Дължината на автомобила е 4.545 м., ширината - 1.796 м., а височината - 0.959 м. Теглото на болида плюс пилота е 600 кг.
F2003-GA e 49-ят едноместен автомобил произведен от Ферари, който ще се състезава в световния шампионат във Формула 1. Основната концепция на болида е почти същата като във F2002.
Основното внимание на конструкторите отново е насочено към оптимизиране на аеродинамичната ефектовност, като е направена още една стъпка напред по отношение на намаляването на центъра на гравитацията на болита. Всички области в автомобила са проектирани наново в опита на тима да извлече мксималното от двигателя 052, както и от гумите "Бриджстоун".
Шасито на F2003-GA е ново, не само от гледна точка на дизайна, но и гледна точка на структурата, като теглото му е намалено в сравнение с това от миналия сезон. По нов начин изглеждат каросерията, радиаторите, ауспусите и задната част на автомобила, като по този начин допълнително е подобрена аеродинамиката. Предните и задните окачващи елементи са променени така, че да се максимизира представянето на гумите и да се подобри ефективността на аеродиначния пакет.
При изготвянето на двигателя и трансмисията са използвани нови материали, като целта намаляването на теглото им. Съвместната работа на Ферари и "Шел" доведе до създаването на по-добро гориво и масла, като целта е по-голяма стабилност на мотора и по-добрата му работа.
Въпреки, че запазва същата си позиция, скоростната кутия е с напълно нов дизайн, като е постигнато намаляване на размерите и тежестта. Кутията е от титаний и е с електро-хидравлично управление. В продължение на традициите, въведени от Ферари, а сега използвани от почти всички тимове, системата за отделяне на отработените газове е издигната, както бе и при F2002.
Центърът на гравитация на болида е по-нисък, в сравнение с този на миналогодишния болид, което допълнително помага за разпределението на тежестта на шасито и двигателя. От тима смятат, че с F2003-GA се прави значителна стъпка напред при използването на нови материали и при изграждането на дизайна на болида, като не се отстъпва от философията на отбора за сигурност и стабилност на автомобила.
Шефовете на световния шампион Ферари отправиха предупреждение към конкурентите си за титлата през предстоящия сезон във Ф1, като разкриха, че новият болид на Скудерията F2003A е по-добър от миналогодишния, който бе без конкуренция на пистата.
От Ферари заявиха още, че направените подобрения са минимални, но новата кола сега е по-лека и по-изчистена, има по-добра аеродинамика и е по-бърза.
"Болидът е великолепен. Влюбих се в него от пръв поглед. Сега съм по-решен отвсякога да спечеля титлата", заяви петкратният световен шампион Михаел Шумахер.
Неговия съотборник Рубенс Баричело също изрази възхищението си от новото творение на Ферари.
"Просто не мога да откъсна очи от F2003. Щастлив съм, че ще мога да управлявам този болид и съм убеден, че отново ще спечели шампионата", каза бразилецът.
Двигателят на новия болид е модел 052, 10-цилиндров V-образен, 40-клапанов, с капацитет 2997 куб. см. F2003-GA притежава още скоростна кутия 7+1 задна скорост и дискови спирачки. Дължината на автомобила е 4.545 м., ширината - 1.796 м., а височината - 0.959 м. Теглото на болида плюс пилота е 600 кг.
F2003-GA e 49-ят едноместен автомобил произведен от Ферари, който ще се състезава в световния шампионат във Формула 1. Основната концепция на болида е почти същата като във F2002.
Основното внимание на конструкторите отново е насочено към оптимизиране на аеродинамичната ефектовност, като е направена още една стъпка напред по отношение на намаляването на центъра на гравитацията на болита. Всички области в автомобила са проектирани наново в опита на тима да извлече мксималното от двигателя 052, както и от гумите "Бриджстоун".
Шасито на F2003-GA е ново, не само от гледна точка на дизайна, но и гледна точка на структурата, като теглото му е намалено в сравнение с това от миналия сезон. По нов начин изглеждат каросерията, радиаторите, ауспусите и задната част на автомобила, като по този начин допълнително е подобрена аеродинамиката. Предните и задните окачващи елементи са променени така, че да се максимизира представянето на гумите и да се подобри ефективността на аеродиначния пакет.
При изготвянето на двигателя и трансмисията са използвани нови материали, като целта намаляването на теглото им. Съвместната работа на Ферари и "Шел" доведе до създаването на по-добро гориво и масла, като целта е по-голяма стабилност на мотора и по-добрата му работа.
Въпреки, че запазва същата си позиция, скоростната кутия е с напълно нов дизайн, като е постигнато намаляване на размерите и тежестта. Кутията е от титаний и е с електро-хидравлично управление. В продължение на традициите, въведени от Ферари, а сега използвани от почти всички тимове, системата за отделяне на отработените газове е издигната, както бе и при F2002.
Центърът на гравитация на болида е по-нисък, в сравнение с този на миналогодишния болид, което допълнително помага за разпределението на тежестта на шасито и двигателя. От тима смятат, че с F2003-GA се прави значителна стъпка напред при използването на нови материали и при изграждането на дизайна на болида, като не се отстъпва от философията на отбора за сигурност и стабилност на автомобила.
Шефовете на световния шампион Ферари отправиха предупреждение към конкурентите си за титлата през предстоящия сезон във Ф1, като разкриха, че новият болид на Скудерията F2003A е по-добър от миналогодишния, който бе без конкуренция на пистата.
От Ферари заявиха още, че направените подобрения са минимални, но новата кола сега е по-лека и по-изчистена, има по-добра аеродинамика и е по-бърза.
"Болидът е великолепен. Влюбих се в него от пръв поглед. Сега съм по-решен отвсякога да спечеля титлата", заяви петкратният световен шампион Михаел Шумахер.
Неговия съотборник Рубенс Баричело също изрази възхищението си от новото творение на Ферари.
"Просто не мога да откъсна очи от F2003. Щастлив съм, че ще мога да управлявам този болид и съм убеден, че отново ще спечели шампионата", каза бразилецът.
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
6te me izvinqvate ama ne si spomnqm tema za FW25 kogato go predstaviha!Naistina az napisah takava ama te polovinata ot mneniqta bqha moi-nqma6e interest.Vqrno Ferrari sa 6ampioni ama pik tova nali e forum za BMW.Pak i nqma lo6o dori e hubavo,ima6e za BAR ima za Ferrari ami za na6ite lubimci???Misleh da si premal4a ama ne moga-qde me otvitre.A za bolida na Ferrari-kakvo da kaja ne sim aerodinamik ili viob6te kakivto i da e specialist,zatova 6te iz4akam do Avstralia,no zasega samo 6te kaja 4e ne mislq 4e vsi4ko virvi e taka perfektno v Ferrari i bolida im e edva li ne birz kato svetkavica
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Идеята ми е да има ифо за всички отбори знам,че към Ферари се гледа с друго око,но пък трябва да знаем те какво са подготвили за новия сезон. В Австралия ще стартират с F2002 така че няма да разберем веднага що за кола е F2003 GA.
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- LandShark
-
смирен поклонник
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
само Ралф
само РАЛФ ШУМАХЕР



Dobre siglasen sim da ima i za drugite otbori(ne sim i kazval obratnoto) ama prosto mi se stori 4e za tqh ima pove4e otkolkoto za Williams BMW pri tova v BMW forum.A za ferrari(dori ne zaslujavat da bidat napisani s glavno "f") molq vi po-dobre da ne govorim.S golqmo netarpenie 4akam momenta kogato na6ite 6te im zavrat samo4uvstvieto da ne kazvam kide.Togava mi e interesno da vidq kak 6te se govori za obqveniq za "izvanzemen" otbor,koito oba4e po moe mnenie ne sa ni6to koi znae kakvo.I drugoto koeto 6te kaja(napi6a) e SAMO R.S.!!!Toi ve4e e izlqzal ot sqnkata na koko6kata.Dostati4no dokazatelstvo e fakta 4e kogato se kaje Schumacher vednaga posledva kontraviprosa KOI?Za Malaisia smqtam 4e kolata mu ne izdarja i po-to4no dvigatelq(vqrno BMW ama vse pak 3-to pokolenie,pri tova v na4aloto na sezona) 6toto to ako e ina4e zna4i toi nqma mqsto viv formulata i ot Williams otdavna da sa go uvolnili.Ne 4e imam ne6to protiv Montoya ama toi kara po-efektno no ne i po-polezno i mislq 4e nqma smisal da tirsite pri4ina za spor-dali Montoya ili Ralf vse Williams BMW.
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
това не пречи да съм му луд фен
това не пречи да съм му луд фен
пък нека да е на сянка
ама така като грабне някоя и друга победа
може и повече
се кефя максимално
за разлика от някои други аз не обичам да съм с фаворитите
така че съжалявам ама съм с Ралф а пък вие си поддържайте колумбиеца
и вие не тръгвайте с голямата кошница щото не се знае

пък нека да е на сянка
ама така като грабне някоя и друга победа
може и повече

се кефя максимално
за разлика от някои други аз не обичам да съм с фаворитите
така че съжалявам ама съм с Ралф а пък вие си поддържайте колумбиеца
и вие не тръгвайте с голямата кошница щото не се знае


Последна промяна Любо Мегов на 10 Фев 2003, 18:10, променена общо 1 път
Za6toto zavir6i po-napred v klasiraneto ot R.S. minalata godina.Ne4ebe6e po-dobir ili slab,prosto kismet 6toto te kamikadzeta li ne bqha(Avstralia),prekisvaniq li ne bqha(Avstriq),tapi izlitaniq li ne bqha(Ispaniq ama toi si be6e vinoven),izvanredni pitsopove li ne bqha(Germaniq), a za ustroistvoto za pilnene na gorivoto da ne govorim.I ne mislq 4e 2-3 katastrofi mogat da se merqt s polovin dozina provaleni sistezani6,taka 4e na JPM mu predstoi da se dokazva dali e ili ne e(a az mislq 4e e taka) po-dobar ot R.S.
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
това за
това за номер 3 не го разбрах
според мен че колумбиеца е завършил сезон 2002 трети
не говори изобщо че е по-добър
и пак според мен и да е по-добър
аз съм за Ралф просто той по ми харесва
колумбийците да си гледат коката къде се бутат във формулата
има футболни отбори например който нямат нито една купа ама си имат привърженици и то фанатични
така че убеждавайте друг колко велик е тоя номер 3
според мен че колумбиеца е завършил сезон 2002 трети
не говори изобщо че е по-добър

и пак според мен и да е по-добър
аз съм за Ралф просто той по ми харесва

колумбийците да си гледат коката къде се бутат във формулата




има футболни отбори например който нямат нито една купа ама си имат привърженици и то фанатични
така че убеждавайте друг колко велик е тоя номер 3
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
нали ти казах
ако ме убедиш че има по-добра кола от BMW значи ще имаш шанс да ме убедиш че колумбиеца е по-добър от Ралф
мисля че съм ясен

мисля че съм ясен

- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
F2003
Световният шампион Михаел Шумахер счупи рекорда на тестовата писта на Скудерията във Фиорано при дебюта на новия болид F2003-GA. Говорител на италианския тим съобщи, че немският пилот е направил най-бързата си обиколка за 57.281 сек., с което е поставил ново най-добро време на трасето.
Предишното постижение - 57.476 сек. също принадлежеше на Шумахер и бе поставено през юли миналата година. След това обаче настилката на пистата бе обновена и би трябвало да е по-бавна, съобщиха от Ферари.
На изпитанията присъстваха президентът на Скудерията Лука ди Монтедземоло и спортният директор Жан Тод.
Предишното постижение - 57.476 сек. също принадлежеше на Шумахер и бе поставено през юли миналата година. След това обаче настилката на пистата бе обновена и би трябвало да е по-бавна, съобщиха от Ферари.
На изпитанията присъстваха президентът на Скудерията Лука ди Монтедземоло и спортният директор Жан Тод.
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани