Помогнете в избора ми моля!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			41 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- 520_i
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 327
 - Регистриран на: 20.11.2007
 - Местоположение: Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: е39 525
 
Не мога да разбера защо винаги когато стане въпрос за tds "бензинките" започват да го плюят!!А повечето от тях дори не са се качвали на tds!!!Може би завистт!!
И ти казват-вземи си бензин(аз се преебах,що не се преебеш и ти!!!).
И изобщо не обясняваайте колко безброблемен е бензина!ТОЙ Е С ПЪТИ ПО-ПРОБЛЕМ и сложен за диагностика и ремонт!
Казвам го от опит!
			
		И ти казват-вземи си бензин(аз се преебах,що не се преебеш и ти!!!).
И изобщо не обясняваайте колко безброблемен е бензина!ТОЙ Е С ПЪТИ ПО-ПРОБЛЕМ и сложен за диагностика и ремонт!
Казвам го от опит!
- anzak
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2753
 - Регистриран на: 16.08.2008
 - Местоположение: Бургас
 - Кара: F07 535D
 - Мечтае да кара: SL500
 
еми колега ти явно от личен опит говориш ама поне си признаваш за разлика от разни други (разбирачи) дето чули недочули разбрали недоразбрали ама акъл дават и компетентни мнения
			
		- Toni Montana
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 248
 - Регистриран на: 20.11.2008
 - Местоположение: София
 - Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
 - Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
 
добре де ако се абстрахираме от "чупенето" на 525тдс и 520и аз питам къде на тдс е предимството? все пак това е дизел с предкамерно впръскване. Нито е икономичен особено, а освен тва и трака. Ако беше някой комън рейл поне щеше разхода да е плюс спрямо бензина. Ама тдс.... а като се има впредвид че дизела в БГ е по скъп от бензина питам се защо изобщо се купува тдс??? 
			
- don_mimo
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 837
 - Регистриран на: 1.08.2006
 - Местоположение: Русе
 - Пол: Мъж
 - Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
 - Мечтае да кара: bmw x5 '11
 
Ивелин написа: .... е правил ремонт на доста неща и ги е сменял .........
Това може да говори само хубаво за един такъв автомобил ,
защото частите на му рано или късно се износвати и трябва да се сменът ,
а човека в случая ги е сменил , което означава , че най вероятно няма да се
наложи ти да ги смениш след покупката.
sash0 написа:В крайна сметка излиза че дизела е добре но да е до 7-8 години
а не бараки по на 13-15
за кола над 10 години бензина си е по-добрия вариант
....
Дизела е по добре да го купиш добре подържан от предишния собственик ,
без значение на колко години е и на колко километра. Важното е за изминатита километри да са сменяни ,
износените части с качествени , като им е дошло времето за смяна и да е обръщано необходимото внимание
на колата през годините докато е карана.
Това важи и за бензинките.
sash0 написа: .........
Не стига че напълниха форума с пробели по тдс-и но и не спират да обесняват как дизела бил по-добрия вариант
![]()
![]()
![]()
Напълнили са го такива , които купуват дизелови коли ,
които неотговарят напълно на това , което съм написал отгоре.
Toni Montana написа: .......Ама тдс.... а като се има впредвид че дизела в БГ е по скъп от бензина питам се защо изобщо се купува тдс???
Защото , на мен лично ми харесва динамиката повече отколкото на бензина ,
защото е с турбо , и защото много лесно може да му се вдигне мощноста
с една пренастройка на помпата или с един чип тунинг. Всичко е въпрос на вкус.
- anzak
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2753
 - Регистриран на: 16.08.2008
 - Местоположение: Бургас
 - Кара: F07 535D
 - Мечтае да кара: SL500
 
предимствата са по големия въртящ момент от там повече тяга по ниския разход недостатъците са по шумен мотор предкамерно впръскване както написа колегата
			
		- anzak
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2753
 - Регистриран на: 16.08.2008
 - Местоположение: Бургас
 - Кара: F07 535D
 - Мечтае да кара: SL500
 
един доста приятен но акцизен мотор е 523 2.5 170 коня има огормна разлика във вървенето въпреки че е разтоварен мотор
			
		- blacksapphire
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1353
 - Регистриран на: 5.05.2008
 - Местоположение: Sofia
 - Кара: G02 ///M40d
 
m52b25TU 2ен ванос  е с по-добри характеристики и от m54b25,и от m52b25. В случая конските сили не са определящи, тъй като и въртящия момент дори е еднакъв. Честно казано не го разбирам това обозначение 523 и да се води като дефорсак мотор, след като е по-добър от предшественика и наследника си откъм характеристики динамика и разход.  
			
		- 520_i
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 327
 - Регистриран на: 20.11.2007
 - Местоположение: Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: е39 525
 
Bobbybd написа:Подкрепям мнението че 2.5 бензин върви повече и харчи по малко от 2.0 бензин! От 2.5 дизел също
- Toni Montana
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 248
 - Регистриран на: 20.11.2008
 - Местоположение: София
 - Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
 - Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
 
blacksapphire написа:m52b25TU 2ен ванос е с по-добри характеристики и от m54b25,и от m52b25. В случая конските сили не са определящи, тъй като и въртящия момент дори е еднакъв. Честно казано не го разбирам това обозначение 523 и да се води като дефорсак мотор, след като е по-добър от предшественика и наследника си откъм характеристики динамика и разход.
a M52B28/M52B28TU каде се нарежда? според мен на магистрала е о6те по икономи4ен и от М52В25/М52В25ТУ,а в града са наравно по раzход двата.

			41 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	


