Турбина и КАТ
Модератор: bum_bum
			33 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- belial
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 542
 - Регистриран на: 24.09.2007
 - Местоположение: Кюстендил
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е36 320
 
най-добре си вземи застрахователната полица и прочети отзад какво пиши и при какви случай може да ти отпадне застраховката, особено текстовете с най-малките буквички.
			
		- belial
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 542
 - Регистриран на: 24.09.2007
 - Местоположение: Кюстендил
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е36 320
 
аз досега четох закона и открих 1-2 члена по който могат да откажат да заплатят щетите заради изменения по колата. така че най-добре говори с застрахователите си, те най-добре ще ти кажат. няма отделен член в който да пише какво се прави ако си вдигнал мощността на колата (слагенето на турбина) но има косвени последици от това. ако не дай си боже се удариш с колата, по-добре не казвай че имаш турбина.
			
		- стан
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2402
 - Регистриран на: 2.09.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: '94 Opel Corsa B
 
те не те питат имаш ли ами си проверяват за тия неща... не е вариант това. Очаквам лично аз отговори от хора които са карали или още карат коли с афтърмаркет турбо да споделят опит от първа ръка.
			
		- V-max
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 1588
 - Регистриран на: 7.01.2005
 - Местоположение: SF
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
 - Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
 
Eдно време прекарах турбо астрата без проблеми по каналите , макар , че кулера задра при влизането в халето и се мъчих 10мин да я вкарам без да опре... Самия кулер се виждаше отвсякъде , отваряха капака , подмятаха нещо колко коня била , но нищо повече (номерата на мотора си бяха същите)
После я ударих много зрелищно в тунела на Подуене , получих само съболенования от органите на реда, виждаха съсипания труд и ми написаха акт за 120лв
 Гражданската изтече същата вечер , от КАСКОто дадоха лев според полицата , но никой никъде не направи проблем... Сега в кризата не знам обаче, ловят се за сламки като удавници  
			
		После я ударих много зрелищно в тунела на Подуене , получих само съболенования от органите на реда, виждаха съсипания труд и ми написаха акт за 120лв
- nesko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2042
 - Регистриран на: 7.12.2006
 - Местоположение: на скамейката при резервите
 - Пол: Мъж
 - Кара: му се шейната на дядо коледа
 - Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
 
абсулютно съм сагласен с тебbum_bum написа:По закон мисля, че не е много разрешено да правиш такива модификации без да си минал техно тест. Също по закон ако надвишиш акцизния праг в следствие подобряване на техническите характеристики на автомобила си длъжен да внесеш акцизаСъщото е основание да ти откажат и изплащането на щета .. ама тва е само по закон
но на един авер му пребраха колата след една сред ноща збирка с изречението колата не е минала техно тест за да се потвърди устойчивоста на рамата според направените промени по колата
- стан
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2402
 - Регистриран на: 2.09.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: '94 Opel Corsa B
 
V-max написа:Eдно време прекарах турбо астрата без проблеми по каналите , макар , че кулера задра при влизането в халето и се мъчих 10мин да я вкарам без да опре... Самия кулер се виждаше отвсякъде , отваряха капака , подмятаха нещо колко коня била , но нищо повече (номерата на мотора си бяха същите)
После я ударих много зрелищно в тунела на Подуене , получих само съболенования от органите на реда, виждаха съсипания труд и ми написаха акт за 120лвГражданската изтече същата вечер , от КАСКОто дадоха лев според полицата , но никой никъде не направи проблем... Сега в кризата не знам обаче, ловят се за сламки като удавници
 ей това исках да чуя, интересно ми е коя година се развива действиетогазето с турбо колата го накараха да мите технически преглед пред кат до 14дневен срок но без да има някви промени поне видими
какъв точно преглед ? защото ако си има процедура и тя не корупционна каквато е обикновено с удоволствие ще я премина с кола 162 коня на която в последствие бууста ще се покачи драстично
- nesko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2042
 - Регистриран на: 7.12.2006
 - Местоположение: на скамейката при резервите
 - Пол: Мъж
 - Кара: му се шейната на дядо коледа
 - Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
 
aми куките казаха да си оправи колата или да вари в шумен май го бяха пратили на техно тест не съм много сигурен но момчето си махна турбината и отиди в кат за 15мин му огледаха колата и го пуснаха и авера пак си тури духалката на колата на следващия ден и така си кара вече много време 
			
		- V-max
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 1588
 - Регистриран на: 7.01.2005
 - Местоположение: SF
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
 - Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
 
- Vlados
 - с две лица
 - 
				
			 - Мнения: 2149
 - Регистриран на: 16.02.2008
 - Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
 - Пол: Мъж
 - Кара: на задно предаване
 
- AlibiTu
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1362
 - Регистриран на: 21.07.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
 - Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
 
В моя случай като катастрофирах, аз бях виновен, а колата беше с М50Б25  
  ... и единственото място, където някой ме попита за мотора беше некъв пазач на паркинга на КАТ, като аз му отговорих, че тия стари БМВ-та излизат и с 6 цилиндвори двигатели  
 Такаче според мен с турбините няма никви грижи  
Все още в БГ няма система с тия техно тестове и внасяне на промените по автомобила в талона, примерно както е в Германия, а и невярвам скоро да стане нещо такова.
Ако примерно сложиш фалшив ксенон, би трябвало пак да те глобят и да ти направят проблем ... а тва ще стане точно никога
			Все още в БГ няма система с тия техно тестове и внасяне на промените по автомобила в талона, примерно както е в Германия, а и невярвам скоро да стане нещо такова.
Ако примерно сложиш фалшив ксенон, би трябвало пак да те глобят и да ти направят проблем ... а тва ще стане точно никога
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
		- turbo
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2067
 - Регистриран на: 20.01.2006
 - Местоположение: Стара Загора
 - Пол: Мъж
 - Кара: МПС-та
 - Мечтае да кара: самолет
 
Онзи ден говорих със застраховтеля ми. Застраховките се сключват на кубически сантиметри на мотора и не е от значение мощността на колата. Това е както за гражданска, така и за каско. Може би става по-сложно, ако се прави някакво по-сериозно разследване на самото ПТП да речем...  
			БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! 
 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
		
 552 к.с. GAS POWEREDVideo -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- E30_M_Tech_ll
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 1402
 - Регистриран на: 14.11.2008
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: e30 318is
 
oх само като чуя технотест и настръхвам.... 
мен ме връщаха 2 пъти и третия направо ме пуснаха от съжаление....
става въпрос за старата кола на която и бях затворил задните врати и имаше големи издувки
то проблема да ме спрат от движение беше че не ми светеше осветлението на задния номер
  и след това като отивам в кат да ми я пускат х** що няма дръжки на вратите що няма задни врати ... не може отивай в шумен на технотест... и аз паля и директно от кат във шумен в тиат 
тъам я гледаха чудиха и са и ми казаха следното
1.трябва да имаш дръжки на вратите
2.трябва седалките да са бутащи напреде за да може да се качват пътници отзад(едната си беше бутаща а шофйорската беше корито и оня можа да сяда вътре и да я пробва да и се чуди само дето не ми иска едно кръгче да направи...)
3. трябва колата да е както излязла от завода освен издувките... демек трябва да е с оргиналните джанти с оргиналните гуми с болтове а не със шпилки с оргиналното окачване с оргинални брони абе всичко без издувките на купето... имах и спортен филтър конусен ама не мога да се сетя далими беше казал за него нещо....
и още куп работи....
предлагахме му пари неще....
и така след месец и нещо вече всичко по колата е готово нарпаво на кола не мязаше ама....
отиваме ние идва оня и почва да я оглежда....
гледа чуди се и наркая реши да седне вътре отзад
за да види има ли достатъчно място
и почна да ми клати предните седалки които вече бяха падащи напред.... и те естествено имаха малук луфт смисъл ти като я хвашнеш от облегалката за врата и като я разклатиш е нормално да се мръдне 4-5 см горната част имайкви впредвид че все пак са минимум 15 годишни тия седалки и че все пак са бутащисе и 1 мм луфт във механизма до горе вече е станал 2-3 см ....
и каза не тия седалки не са надеждни много се мърдат сложи други и пак ела... при което аз онемях
  после поне една седмица го е сърбял яко гъза тоя.... 
но какт ои да е отидох си аз пак във варна и сложих две уж по надеждни седалки и след седмица айде пак....
и оня като ме видя аве ти пак ли идваш ве аз миналия път ти ги казах тия рабои да те откажа
  направо ми идваше да го хвана и да му извия врътлето на това дърто джудже там което отговаряше за "тунинга" и пак отиде при колата и вече съм забравил кво гледа кво струва там ама нещо пак почти ми беше отказал но тоя път дойдохме с един познат от шумен който е приятел с баш шефа на тоя тиат и за късмет той тъкмо идваше и го видяхме и като му разказахме кви ги е приказвал оня че искал да ме отказва не знам си кво и оня каза смао ооо така ли .... и отиде в стаичката на оня калмук..... стояха там близо 15-20 минути след което шефа излезе и си замина и оня се показа след 5-10 минути и вика ай вкарвай я ..... (трябва да отбележа че досега всички огледи ставаха навън пред оградата на самата сграда)
вкарах я аз и оня ми дава ена бланка там да попълвам попълних я аз и оня ме накара да я кача на един кантар мери там съотношението на предна задна ос после измери колко е широка колата с издувките после влезе в стаичката си и го чаках полвин час след това ме извика там заплатих такса от 78 лв и ми връчи документите
 и така успях да мина теста..... с няколко думи да не ви се налага и на ваз да се занимавате че мамата си тракало.... 
добре че тоз баш шефа и той беше зарибен ... караше чисто нова октавия с тръби вътре
 въпреки че очвидно беше над 50 годишен и добре че имахме връзка там че се оправиха нещата инъче сигурно до ден днешен щеше да стои колата с кръглата лепенка посредата с удивителен 
			мен ме връщаха 2 пъти и третия направо ме пуснаха от съжаление....
става въпрос за старата кола на която и бях затворил задните врати и имаше големи издувки
то проблема да ме спрат от движение беше че не ми светеше осветлението на задния номер
тъам я гледаха чудиха и са и ми казаха следното
1.трябва да имаш дръжки на вратите
2.трябва седалките да са бутащи напреде за да може да се качват пътници отзад(едната си беше бутаща а шофйорската беше корито и оня можа да сяда вътре и да я пробва да и се чуди само дето не ми иска едно кръгче да направи...)
3. трябва колата да е както излязла от завода освен издувките... демек трябва да е с оргиналните джанти с оргиналните гуми с болтове а не със шпилки с оргиналното окачване с оргинални брони абе всичко без издувките на купето... имах и спортен филтър конусен ама не мога да се сетя далими беше казал за него нещо....
и още куп работи....
предлагахме му пари неще....
и така след месец и нещо вече всичко по колата е готово нарпаво на кола не мязаше ама....
отиваме ние идва оня и почва да я оглежда....
гледа чуди се и наркая реши да седне вътре отзад
за да види има ли достатъчно място
и почна да ми клати предните седалки които вече бяха падащи напред.... и те естествено имаха малук луфт смисъл ти като я хвашнеш от облегалката за врата и като я разклатиш е нормално да се мръдне 4-5 см горната част имайкви впредвид че все пак са минимум 15 годишни тия седалки и че все пак са бутащисе и 1 мм луфт във механизма до горе вече е станал 2-3 см ....
и каза не тия седалки не са надеждни много се мърдат сложи други и пак ела... при което аз онемях
но какт ои да е отидох си аз пак във варна и сложих две уж по надеждни седалки и след седмица айде пак....
и оня като ме видя аве ти пак ли идваш ве аз миналия път ти ги казах тия рабои да те откажа
вкарах я аз и оня ми дава ена бланка там да попълвам попълних я аз и оня ме накара да я кача на един кантар мери там съотношението на предна задна ос после измери колко е широка колата с издувките после влезе в стаичката си и го чаках полвин час след това ме извика там заплатих такса от 78 лв и ми връчи документите
добре че тоз баш шефа и той беше зарибен ... караше чисто нова октавия с тръби вътре
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
		- Cherenz
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 271
 - Регистриран на: 17.11.2006
 - Местоположение: Rousse
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е46 320d,Е46 М3
 - Мечтае да кара: E46 M3 Touring
 
Карам с турбо от две години и половина и за това време съм имал следните проблеми:
1.Пътуването към събора(2008) на Габрово едни полицай ме изкараха че съм направил катастрофа и съм избягал,спряха ме на шипка най-горе и никой не ми е искал да отварям капака за да гледа с какъв мотор съм и дали е атмосферен или е турбо!!!
2.Лятото мисля,че беше юли месец малко обикалях из града и се появиха 3 астри и съвсем приятелски ме посъветваха да ги последвам до КАТ и там стана голям геноцид!!! Спряха колата от движение ЗА обдихвател в аптечката и средно гърне!!! А след това ми е..ха мамата амнайсетхиляди пъти ме върнаха от КАТ че с това турбо канал няма да мина!!! И така два месеца и накрая парички на който трябва и колата в абсулютно стоковият си вид мина с уговорка,че ако я видят в КАТ втори път освен за моргата за друго няма да мога да я ползвам
			
		1.Пътуването към събора(2008) на Габрово едни полицай ме изкараха че съм направил катастрофа и съм избягал,спряха ме на шипка най-горе и никой не ми е искал да отварям капака за да гледа с какъв мотор съм и дали е атмосферен или е турбо!!!
2.Лятото мисля,че беше юли месец малко обикалях из града и се появиха 3 астри и съвсем приятелски ме посъветваха да ги последвам до КАТ и там стана голям геноцид!!! Спряха колата от движение ЗА обдихвател в аптечката и средно гърне!!! А след това ми е..ха мамата амнайсетхиляди пъти ме върнаха от КАТ че с това турбо канал няма да мина!!! И така два месеца и накрая парички на който трябва и колата в абсулютно стоковият си вид мина с уговорка,че ако я видят в КАТ втори път освен за моргата за друго няма да мога да я ползвам
			33 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	

