Профилактика на дюзи за ТДС?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			32 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- **Novobraneca
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1258
 - Регистриран на: 15.09.2008
 - Местоположение: Добрич
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
 - Детайли за колата: С чио чипс :D
 
Като споменя, че пичовете от Монтана не използват ЛапТоп-и ми светно друго логично обяснение. По принцип ми обесняваха нещо от сорта, че въпросното ГНП командвало дюзите и след ремонт на ГНП трябвало да се пипне софтуерно, за да заработи както трябва след промяната. 
Не се сещам какво точно ми говореха в тази насока, но може да споделиш в сервиз и там ще се сетят за какво става въпрос..
Но провери и тампоните, щом има начин да се проверяват...
 
Успех!
joropc
			
		Не се сещам какво точно ми говореха в тази насока, но може да споделиш в сервиз и там ще се сетят за какво става въпрос..
Но провери и тампоните, щом има начин да се проверяват...
Успех!
joropc

- hobotqnin
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 256
 - Регистриран на: 1.10.2008
 - Местоположение: София
 - Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
 
- hobotqnin
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 256
 - Регистриран на: 1.10.2008
 - Местоположение: София
 - Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
 
CLM-Ivo написа:Като споменя, че пичовете от Монтана не използват ЛапТоп-и ми светно друго логично обяснение. По принцип ми обесняваха нещо от сорта, че въпросното ГНП командвало дюзите и след ремонт на ГНП трябвало да се пипне софтуерно, за да заработи както трябва след промяната.
Не се сещам какво точно ми говореха в тази насока, но може да споделиш в сервиз и там ще се сетят за какво става въпрос..
Но провери и тампоните, щом има начин да се проверяват...![]()
Успех!
joropc
като казах че не ползват лаптоп,имах в предвид че борават със стенд на бош за нафтови помпи като мойта и на други марки-ауди,vw,и т.н
- **Novobraneca
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1258
 - Регистриран на: 15.09.2008
 - Местоположение: Добрич
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
 - Детайли за колата: С чио чипс :D
 
Значи не е дюза, мисля че и диагностиката няма да ти го хване, щото и при мене е така. Побвай ако искаш с масло и кажи дали има ефект.
			
		- KARAIVANOV
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 247
 - Регистриран на: 30.06.2007
 - Местоположение: Русе, Бургас
 - Пол: Мъж
 - Кара: БМВ 535д-06г;
 
Колега и аз имах и май отново имам същия проблем
Колега и аз имах и май отново имам същия проблем. Като освободя от скорост и като натисна леко спирачката и колата започва да тресе,отначало беше малко но постепенно се увеличи тресенето и стана нетърпимо,обиколих всички сервизи и "майстори" в Русе и всички единодушно казаха ПОМПАТА или ПЛОЧКАТА.Занесох колата в НН сервиз в София и с/у скромните 70лв ми направиха диагностика и центровка на помпата, се установи че помпата и плочката са здрави, а маховика е заминал.Купих маховик (Лук) и го смених,колата се оправи, минах около 5000 км и сега усещам пак леко тресене като освободя от скорост и като натисна спирачката.Това ми го прави само от 40-20 км/ч,над 40 и под 20 км/ч,няма тресене.Що е то?На един сервиз ми казаха че тампоните на двг-то са здрави само на скоростната не съм ги проверявал,ако имам някакъв резултат ще пиша и вие пишете.Мисля да пробвам да сложа маховик на "Сакс",да видя да не е дефектен маховика(Лук).
			
		- hobotqnin
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 256
 - Регистриран на: 1.10.2008
 - Местоположение: София
 - Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
 
Re: Колега и аз имах и май отново имам същия проблем
KARAIVANOV написа:Колега и аз имах и май отново имам същия проблем. Като освободя от скорост и като натисна леко спирачката и колата започва да тресе,отначало беше малко но постепенно се увеличи тресенето и стана нетърпимо,обиколих всички сервизи и "майстори" в Русе и всички единодушно казаха ПОМПАТА или ПЛОЧКАТА.Занесох колата в НН сервиз в София и с/у скромните 70лв ми направиха диагностика и центровка на помпата, се установи че помпата и плочката са здрави, а маховика е заминал.Купих маховик (Лук) и го смених,колата се оправи, минах около 5000 км и сега усещам пак леко тресене като освободя от скорост и като натисна спирачката.Това ми го прави само от 40-20 км/ч,над 40 и под 20 км/ч,няма тресене.Що е то?На един сервиз ми казаха че тампоните на двг-то са здрави само на скоростната не съм ги проверявал,ако имам някакъв резултат ще пиша и вие пишете.Мисля да пробвам да сложа маховик на "Сакс",да видя да не е дефектен маховика(Лук).
мерси за изчерпателния отговор!а каква е цената на маховика.чувал съм че си имат различни параметри,и при разлика в някои от тях се получават аномалии след монтажа
- KARAIVANOV
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 247
 - Регистриран на: 30.06.2007
 - Местоположение: Русе, Бургас
 - Пол: Мъж
 - Кара: БМВ 535д-06г;
 
Цената
Цената беше около 900 лв,а на Sash е около 1100-1300лв
			
		- hobotqnin
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 256
 - Регистриран на: 1.10.2008
 - Местоположение: София
 - Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
 
по една случайност открих че при включване на повече консуматори(когато мотора е загрял до номинална температура)като климатика,фарове(ксенон)+халогени и т.н.,се натоварва алтернатора,а от там се товари и демферната шайба(не знам коя е),и ако тази шайба е заминала има вероятност да притриса.но това е само  едно предположение и не съм сигурен на 100%.ако някой открие нещо да пише.Успех!
			
		- shiko
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 180
 - Регистриран на: 15.04.2008
 - Местоположение: vidin
 - Пол: Мъж
 - Кара: 325tds
 
тресене
при мен се получава такъв проблем с тресенето когато се намали количеството на горивото през дюзите.По принцип мисля че трябва да бъде около 6 мг./325тдс/.Като го нагласих на 2-3 мг. се получава такова тресене,но колата върви повечко  и пуши.Така че може да провериш и тоя варянт.Успех и пиши какво е станало.
			
		- маречков
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 867
 - Регистриран на: 21.02.2006
 - Местоположение: гр. Велико Търново
 - Пол: Мъж
 - Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
 
Кога е от нея направо дрънчи и се нетрае на ниски, на високи изчиства. Ако е скъсана ясто си личи по онея палци отпред на шайбата, когато не са в средата сменяй шайбата, докато не е направила сичко на мармалад.hobotqnin написа:по една случайност открих че при включване на повече консуматори(когато мотора е загрял до номинална температура)като климатика,фарове(ксенон)+халогени и т.н.,се натоварва алтернатора,а от там се товари и демферната шайба(не знам коя е),и ако тази шайба е заминала има вероятност да притриса.но това е само едно предположение и не съм сигурен на 100%.ако някой открие нещо да пише.Успех!
- hobotqnin
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 256
 - Регистриран на: 1.10.2008
 - Местоположение: София
 - Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
 
- hobotqnin
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 256
 - Регистриран на: 1.10.2008
 - Местоположение: София
 - Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive
 
маречков написа:Кога е от нея направо дрънчи и се нетрае на ниски, на високи изчиства. Ако е скъсана ясто си личи по онея палци отпред на шайбата, когато не са в средата сменяй шайбата, докато не е направила сичко на мармалад.hobotqnin написа:по една случайност открих че при включване на повече консуматори(когато мотора е загрял до номинална температура)като климатика,фарове(ксенон)+халогени и т.н.,се натоварва алтернатора,а от там се товари и демферната шайба(не знам коя е),и ако тази шайба е заминала има вероятност да притриса.но това е само едно предположение и не съм сигурен на 100%.ако някой открие нещо да пише.Успех!
видимо може ли да се разбере дали е заминала
			32 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	