маховик 2.5 TDS или нещо друго????
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			20 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- FLEX
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 191
 - Регистриран на: 8.12.2006
 - Местоположение: sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 540ia Е65 745i
 
маховик 2.5 TDS или нещо друго????
колеги имам 1-тресене и тропане от долу на мотора на интервали като е студена прави го около 15мин. къто загрее няма проблем. Сменил съм съединителя цял комплект без ''маховика'' сменил съм веригите пак цял комплект, гнп-то с ново. и като запо4не да тресе ми клати скоросния лост.
			
		- 520_i
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 327
 - Регистриран на: 20.11.2007
 - Местоположение: Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: е39 525
 
s
100% маховик.
То тресенето го прави или докато е студена или като загрее много.
Имал съм и двата случая.
Доколкото знам трябва да се смени и съединителя, нищо че е нов.
			То тресенето го прави или докато е студена или като загрее много.
Имал съм и двата случая.
Доколкото знам трябва да се смени и съединителя, нищо че е нов.
ШЕ РАЗБЕРЕШ!!!

		- bmw_n00b
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 986
 - Регистриран на: 21.08.2007
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: 96-8' 523ti
 
Може и висящия лагер на кардана да е или каре. Маховикът дрънка при изгасяне на двигателя. Ако гасиш в гараж се чува много ясно, също при каране на ниски обороти трябва да чувстваш вибрации ако е маховика. Прилашкване при потегляне е нормално, когато наскоро си сменял съединител. При мен след година чак си легна съединителя перфектно, колкото и странно да звучи.... А проблемът след смяната ли се появи? Лагера смени ли и също може и майсторите да са си оставили ръцете някъде. Винаги е много проблемна смяната на съединител, макар че уж няма какво да се обърка...
			
		- FLEX
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 191
 - Регистриран на: 8.12.2006
 - Местоположение: sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 540ia Е65 745i
 
зна4и лятото и сега като беше по топло на вън  не го правеше като е по студено някъде към -5 и надолу го прави и като загрее много пак не го прави само като е студена.
			
		- djagata
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 37
 - Регистриран на: 14.12.2007
 - Местоположение: Pleven
 - Пол: Мъж
 - Детайли за колата: 525 tds
 
FLEX написа:зна4и лятото и сега като беше по топло на вън не го правеше като е по студено някъде към -5 и надолу го прави и като загрее много пак не го прави само като е студена.
Колега,
Това ми прилича на недобре работеща дюза а може би две
Ако ти пропушва малко бял дим докато е студена - вероятно е дюза.
Провери си подгревните свещи. Ако имаш неработеща си я смени и не се вкарвай в излишни разходи.
Успех!
- FLEX
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 191
 - Регистриран на: 8.12.2006
 - Местоположение: sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 540ia Е65 745i
 
свещите са 4исто нови на 1-месец, ще проеря дюзите 
оба4е тропането го усещам от долу на двигателя, а като загася колата това тропане го няма, преди имах 318ис и като го загася се 4уваше тропането а тука не. еба ли му маиката кво е тва?
			
		оба4е тропането го усещам от долу на двигателя, а като загася колата това тропане го няма, преди имах 318ис и като го загася се 4уваше тропането а тука не. еба ли му маиката кво е тва?
- mad_presley
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 4438
 - Регистриран на: 5.02.2008
 - Местоположение: Варна
 - Кара: E39 M5
 
FLEX написа:...тропането го усещам от долу на двигателя, а като загася колата това тропане го няма...
Това ми звучи, като демпфер.Същите симптоми ги имаше и един колега с TDS и като свали демпферната шайба на коляновия вал установи, че гумата е скъсана.
Не е зле да го провериш и него.
- FLEX
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 191
 - Регистриран на: 8.12.2006
 - Местоположение: sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 540ia Е65 745i
 
- FLEX
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 191
 - Регистриран на: 8.12.2006
 - Местоположение: sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 540ia Е65 745i
 
- bmw_n00b
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 986
 - Регистриран на: 21.08.2007
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: 96-8' 523ti
 
- FLEX
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 191
 - Регистриран на: 8.12.2006
 - Местоположение: sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 540ia Е65 745i
 
- bmw_n00b
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 986
 - Регистриран на: 21.08.2007
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: 96-8' 523ti
 
Аз бих го свалил първо. Ако има повече от 1-2 сантиметра луфт си е за смяна. Но просто не ми се вързва това с температурната зависимост. Не прави грешка да си купуваш първо и да сменяш на сляпо. Втора ръка пак си е набутвация.
			
		- FLEX
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 191
 - Регистриран на: 8.12.2006
 - Местоположение: sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 540ia Е65 745i
 
ще из4акам малко и без това нямам пари сега да го сменям. А майстора ми каза 4е като е студена и гумата на маховика е твърда и затова има вибрации и като загрее омеква и така.
			
		- bmw_n00b
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 986
 - Регистриран на: 21.08.2007
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: 96-8' 523ti
 
Това е скапан маховик. По-опасен е напречния луфт, другия всички го имаме. Ето и вътрешностите на маховика. По начало има и масло вътре при пружините, което изтича при разхерметизиране на двете части, после тръгват и нитовете и от там напречния луфт, докато в един момент може да изхвърчи половината, но това много рядко се случва. Надлъжният луфт се получава от умора на материала на пружините, омекват и се свиват. Не виждам температурата каква роля играе тука. Смени майстора и си оправи колата. Пробвай със съвета на mad_presley
			
		
			20 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	


  