-20 градуса
Модератор: Общи модератори
			14 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
-20 градуса
Искам да споделя нещо и да попитам :
Тзи сутрин Реших, че е крайно време да тествам дизела на -20 градуса по телезията а на мен в колата -16 , та подгрявам, паля и без да давам гас, но безнадежно втори път повтарям процедурата пак никой, трети път се решавам на всичко и и настъпвам педала с напомпване въртя около 10 секунди и чак тогава запали .
Въпросами е ка палят вашите дизели при такива студове и задължително ли е да "подкачвам с педала????
Предварително благодаря на всички които искат дац споде4лят как си палят печките при минус ...емнайсе
			
		Тзи сутрин Реших, че е крайно време да тествам дизела на -20 градуса по телезията а на мен в колата -16 , та подгрявам, паля и без да давам гас, но безнадежно втори път повтарям процедурата пак никой, трети път се решавам на всичко и и настъпвам педала с напомпване въртя около 10 секунди и чак тогава запали .
Въпросами е ка палят вашите дизели при такива студове и задължително ли е да "подкачвам с педала????
Предварително благодаря на всички които искат дац споде4лят как си палят печките при минус ...емнайсе
аз и да искам няма как 
да подкача с педала 
  
(drive by wire) 
 
иначе и аз имам проблемче:
тук за да не пиша наново
			
		да подкача с педала
 
  
(drive by wire)
 
 
иначе и аз имам проблемче:
тук за да не пиша наново
- Tod
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Моята пали от раз, но в Пловдив е-10- -12градуса! Без да подавам газ или други такива, само днес ми бяха позамръзнали педалите на спирачката и съеденителя,и трудно включваше на първа скорост, на първите няколко кръстовища!  
   
  
			
		 
   
  
- ICE
- Ледения
- 
				  
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Пич, ти с какъв мотор си точно? Имаше ли проблем с паленето преди това на топло/студено или при топъл/студен двигател?
Значи, първо провери акумулатора в какво състояние е. дали отговаря на изискванията. Моят беше 62Ah, при необходими 90Ah, но пак си палеше. Даже тази зима запалих на -5.5'С без някакви проблеми. После реших да не се е*авам с количката и и сложих 100Ah - ТOPLA. Когато завъртях с него, чак тогава разбрах каква е разликата. А бе има си смисъл пусковия ток и туй то. Имах чувството, че мога само на стартер да ида до Пловдив. 
   
   Толкова леко въртеше, че чак на мен ми олекна. Друго нещо: слагай на един резервоар с гориво, малко дабавка за дизел през зимата. Тя предпазва от замръзване и подобрява качеството на горивото (а бе това не е много сигурно).
 Толкова леко въртеше, че чак на мен ми олекна. Друго нещо: слагай на един резервоар с гориво, малко дабавка за дизел през зимата. Тя предпазва от замръзване и подобрява качеството на горивото (а бе това не е много сигурно).
ПП. И ник'ва газ, поне при мен е така.
ПП2. Виж си също филтрите: въздушен, горивен. Дизелите са много чувствителни към тези неща.
  И напиши с какъв двигател си.
 И напиши с какъв двигател си.
			
		Значи, първо провери акумулатора в какво състояние е. дали отговаря на изискванията. Моят беше 62Ah, при необходими 90Ah, но пак си палеше. Даже тази зима запалих на -5.5'С без някакви проблеми. После реших да не се е*авам с количката и и сложих 100Ah - ТOPLA. Когато завъртях с него, чак тогава разбрах каква е разликата. А бе има си смисъл пусковия ток и туй то. Имах чувството, че мога само на стартер да ида до Пловдив.
 
   
   Толкова леко въртеше, че чак на мен ми олекна. Друго нещо: слагай на един резервоар с гориво, малко дабавка за дизел през зимата. Тя предпазва от замръзване и подобрява качеството на горивото (а бе това не е много сигурно).
 Толкова леко въртеше, че чак на мен ми олекна. Друго нещо: слагай на един резервоар с гориво, малко дабавка за дизел през зимата. Тя предпазва от замръзване и подобрява качеството на горивото (а бе това не е много сигурно).
ПП. И ник'ва газ, поне при мен е така.
ПП2. Виж си също филтрите: въздушен, горивен. Дизелите са много чувствителни към тези неща.
 И напиши с какъв двигател си.
 И напиши с какъв двигател си.- ICE
- Ледения
- 
				  
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: -20 градуса
BAYRON написа:......та подгрявам, паля и без да давам гас, но безнадежно втори път повтарям процедурата пак никой, трети път се решавам на всичко и и настъпвам педала с напомпване въртя около 10 секунди и чак тогава запали.....
Ааа, сега се сетих още нещо, пробвай следното:
1. Даваш на контакт - подряваш, докато изгасне реотанчето (това си го знаеш) но без да палиш!!!
2. Повтори процедура №1 и чак сега пробвай да запалиш.
С две думи подгряваш два пъти и чак тогава въртиш стартера.
- karaibrahim
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 124
- Регистриран на: 5.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f31
Ако сте с реотанчета и не ги чакате да загаснат (т.е. да стоплят нафтата) не можете и да очаквате да запали. На мойта печка и се включва реотана само когато е под -5 и не е палена от няколко дни (колата е Опел и датира от 2000 година), но винаги завъртам ключа и изчаквам 15-30 сек евентуално да грее и да си направи чек на всички системи. Винаги си пали на първо завъртане...
			
		- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
- 
				  
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Може всичко да е вред по колата ,но ако нямате добавка в нафтата тя става на желе и нали се сещате ,че няма да запали.
исклюение правят тези които имата нагревател за горивото.
			исклюение правят тези които имата нагревател за горивото.
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер
		+447733066030 англ. номер
ICE написа:Пич, ти с какъв мотор си точно? Имаше ли проблем с паленето преди това на топло/студено или при топъл/студен двигател?
Значи, първо провери акумулатора в какво състояние е. дали отговаря на изискванията. Моят беше 62Ah, при необходими 90Ah, но пак си палеше. Даже тази зима запалих на -5.5'С без някакви проблеми. После реших да не се е*авам с количката и и сложих 100Ah - ТOPLA. Когато завъртях с него, чак тогава разбрах каква е разликата. А бе има си смисъл пусковия ток и туй то. Имах чувството, че мога само на стартер да ида до Пловдив.

Толкова лекочувствителни към тези неща.
И напиши с какъв двигател си.
Не нямам проблем с паленето на топъл и студен двигател на мен ми беще дуг проблема от скъпите за смяна или ремонт на помпата,
Мисля че всичко е наредс паленето изглежда че не съм я подгрял добре , наследващия ден я пробвах пак бяха такива температурите запали , е не от втория зъб ,но на -16 запали от първото завъртане
- ICE
- Ледения
- 
				  
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- bum_bum
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
			14 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
			


 Казвам го от личен опит
Казвам го от личен опит 

 
