Е46 318и мени оборотите на празен ход?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- BmwE46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 257
- Регистриран на: 14.02.2007
- Местоположение: София
- Кара: C вратите
Re: Е46 318и мени оборотите на празен ход?
g-powerr написа:не е постоянно, но се случва все по-често. в началото си мислех че е от скапания бензин(95) но реших да ви питам вас на какво друго може да се дължи това. от нормални(мисля че са 900) оборотите падат рязко и колата почти гасне![]()
п.с.:на някой друг случва ли му се това неприятно явление?
мерси!
Да не си със спортен филтър

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
martost написа:Значи за тресенето и падането на оборотите: Моя проблем беше в маркуча за картерните газове, тоя дето излиза от капака на клапаните. Смених го и сега все едно карам друга кола, обороти бетон, няма тресене, няма топла няма студена, всичко е перфектно. Проверете го тва. Също изчистих и капака на клапаните.
Дано съм бил полезен
П.С. През цялото време си мислех, че е от дебитомера. даже карах с откачена букса, че с него беше по зле. Сега е ток
ето вижте това което изглежда доста вероятно да го имаме!!!
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Кой е точно тоя маркуч, някаква схема ще може ли да дадете
Интересна работа е с тия обороти

Интересна работа е с тия обороти

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
мисля че това трябва да е, но не съм на 100% сигурен някой да потвърди..
мисля че това трябва да е, но не съм на 100% сигурен някой да потвърди..
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Колега ти и двата маркуча ли смени 

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Айде и аз да се запиша със същия проблем,студена няма проблем,топла...подаваш леко газ,връщаш и оборотите падат до 500 претриса и се връшат нагоре.Другия проблем е незнам колегите дали са забелязали ама на баир.....педала до долу едвам качва оборотите...неможе да се изфорсира... след няколко секунди мудно тръгва нагоре.Наравно 200 и си ги набира без проблеми.Що е то ? ПИСНА МИ ОТ ТУИ НЕЩО ПОМАГАЙТЕ!!!!
П.С като гледам не съм единствен,значи е масов проблем.
П.С като гледам не съм единствен,значи е масов проблем.
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Пробвай първо да отвориш при работещ двигател капачката за наливане на масло (сложи около и върху нея един парцал, защото пръска масло), трябва да се създава налягане, а не вакуум. Причина клапана и маркучите за картерните газове. Ако откачиш буксата на мас метера и ако е от него трябва да имаш подобрения, но ще запишеш грешка и не на последно място- стъпковото моторче- почистване. И една диагностика ако има и други грешки. Има и други подобни теми, прочети и тях. И успех.
- panafon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 9.03.2008
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: кара Е46
и при мен го има този проблем,100% клапана на смукателния колектор,миналата година ходих да питам колко пари е 350лв. беше тогава,има 2 варианта или го сменяш или караш така,лошото е че през лятото като пуснеш климатика почва да полудяват оборотите,иначе от време на време го прави при мен без климатика
- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
majstorapetkov написа:Пробвай първо да отвориш при работещ двигател капачката за наливане на масло (сложи около и върху нея един парцал, защото пръска масло), трябва да се създава налягане, а не вакуум. Причина клапана и маркучите за картерните газове. Ако откачиш буксата на мас метера и ако е от него трябва да имаш подобрения, но ще запишеш грешка и не на последно място- стъпковото моторче- почистване. И една диагностика ако има и други грешки. Има и други подобни теми, прочети и тях. И успех.
Хммм колега маи ще е тоз клапан и тоз маркуч,защото друг колега вчера ми поясни че и той ги е сменил тези неща и неговата била преди така.След това се оправила.Мерси много за пояснението ще се заема със смяната им.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Проверяваш първо дали не прави вакуум като отвориш капачката за наливане на маслото, ако прави вакуум значи 100% е клапана за обезвъздушаване на картера или маркуча до него, ако не е от това дебитомер. Минах по тоя път сега всичко е ОК. 

- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Добре де колеги днес ми ги направи тоя номер вече и на студена кола.Ясно че май ще е този клапан обаче дочух че можело да се премахне тая система с клапана,а ако неможе мога ли поне за малко да отскубна маркуча да изхварля нагоре газовете дали ще има подобрение?Смисъл да не минава през този клапан за малко да видим дали ще се нормализира работата на ниски обороти.Знам че ще запише грешка ама ми се ще да го драпна маркуча ама мпреди това да чуя мнения 

- mittko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 2.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i '00
- Мечтае да кара: BMW E65
здравейте колеги аз имам същия проблем с оборотите но придружен и с жестоко виене (както вие ремък но не е от ремъците) карах я в един сервиз където ми казаха рова за клапана + маркуча закарах я в дару кар където само я чука питаха ме дали мени обороти и ми казаха че е от тожа проблема утре ше ходя да ги сменям и ще пиша как е минало.. ако имате някакво мнение по въпроса пишете преди да съм отичъл и да сеъм се прецакал...
П.С. желая на всички с този проблем бързо отстраняване и лек и безавариен път за напред...
П.С. желая на всички с този проблем бързо отстраняване и лек и безавариен път за напред...
- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
При мен го имаше проблема с падането на оборотите, но при мен не го правеше винаги, рядко се случваше да паднат оборотите, но се случваше. Днес почистих стъпковото моторче и сега като се загледах в оборотите забелязах че падат до над 1000 чак след това отиват на 900, та въпроса ми е по скоро към колегите на които са им стабилни оборотие - при вас след освобождаване от скорост оборотите веднага ли падат до 900, или както при мен падат до над 1000 и след това се "закотвят" на 900?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани