Захранващ кабел за CD Changer
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			9 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Захранващ кабел за CD Changer
Колеги имам захранващия кабел с куплунга (тройка) за CD чейнджъра, но е отрязан и не знам кой цвят жичка за какво е.
Може ли някой да ми даде схема на захранването на чейнджъра и до къде всъщност се тегли този кабел
			
		Може ли някой да ми даде схема на захранването на чейнджъра и до къде всъщност се тегли този кабел
- bmw_n00b
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 986
 - Регистриран на: 21.08.2007
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: 96-8' 523ti
 
- mad_presley
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 4438
 - Регистриран на: 5.02.2008
 - Местоположение: Варна
 - Кара: E39 M5
 
bmw_n00b написа:Зам за малкото кабелче само:
1. бяло/жълто/червено - ibus
2. червено/зелено - плюс
3. кафяво - маса
Бяло/СИВО/жълто е iBus
Бяло/червено/жълто е К-BUS
 
Иначе правилно си ги описал, с изключение на iBUS.
- Lacho
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1223
 - Регистриран на: 15.12.2005
 - Местоположение: Софийския див див югозапад
 - Пол: Мъж
 - Кара: 525XD LCI
 
http://www.x5world.com/articles/x5/stereo/9527-bmw-x5-radio-module-amp-information.html
А от тази схема можеш да видиш къде точно се връзва и-буса
			А от тази схема можеш да видиш къде точно се връзва и-буса
0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
		Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- Lacho
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1223
 - Регистриран на: 15.12.2005
 - Местоположение: Софийския див див югозапад
 - Пол: Мъж
 - Кара: 525XD LCI
 
tsb_bg написа:Благодаря за инфото, светна ми![]()
Само още един въпрос, чейнджъра на постоянен (+) ли се вързва или на (+) през контактния ключ (първа позиция/контакт; ACC/RUN)
И ако някой знае от къде е най-добре да взема (+) за да не влияе на CHECK модула?
Отзад от страната на чеинджъра в снопа има един дебел кабел (чевено/зелен) към който трябва да го свържеш и ще стане както е фебрично
0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
		Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- mad_presley
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 4438
 - Регистриран на: 5.02.2008
 - Местоположение: Варна
 - Кара: E39 M5
 
На постоянен + е, иначе всеки път като дадеш на контакт, ще започва да ти пренарежда дисковете 
 
В колата има два вида +, единият е постоянен и кабелът е червено/зелен (има и малко кафяво около зеленото, но е много малко) и + при положение на ключа в позиция 1 и кабелът е лилаво/бял.
			
		В колата има два вида +, единият е постоянен и кабелът е червено/зелен (има и малко кафяво около зеленото, но е много малко) и + при положение на ключа в позиция 1 и кабелът е лилаво/бял.
			9 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
  