F1: Новите правила и съботните тренировки
Модератор: Sharo
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Един
-
Вече кара БМВ
-
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
F1: Новите правила и съботните тренировки
С новите правила според които след съботната квалификация ще има закрит парк май петъчната кфалификация ще е решаваща. Замислете се - в петък си някъде назад и въпроса е какво да се прави в събота?
Единия вариант е да си направиш настройките като за състезание и да стартираш в навалицата. Другия вариант е да излезеш с настройки за квалификация и да се придвижиш напред ако успееш, което ти гарантира мноооого ранен питстоп.
Или пък аз не съм разбрал правилата като хората - кое време се взима: общото от двете сесии или само по-доброто?
Както и да е, мисля че ще е доста интересно.
Единия вариант е да си направиш настройките като за състезание и да стартираш в навалицата. Другия вариант е да излезеш с настройки за квалификация и да се придвижиш напред ако успееш, което ти гарантира мноооого ранен питстоп.
Или пък аз не съм разбрал правилата като хората - кое време се взима: общото от двете сесии или само по-доброто?
Както и да е, мисля че ще е доста интересно.
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
sorry
нямам време да превеждам, който се интересува 12, 13 страница е тояно по конкретния въпрос:
http://www.fia.com/Regle/REG_SPT/2003%20F1%20Sporting%20Regulations%20.pdf
http://www.fia.com/Regle/REG_SPT/2003%20F1%20Sporting%20Regulations%20.pdf
<br>
br
br
Единия вариант е да си направиш настройките като за състезание и да стартираш в навалицата. Другия вариант е да излезеш с настройки за квалификация и да се придвижиш напред ако успееш, което ти гарантира мноооого ранен питстоп.
Или пък аз не съм разбрал правилата като хората - кое време се взима: общото от двете сесии или само по-доброто?
Та:
1. Досега колите за квалификация се различаваха коренно от тези за състезанието - по-малко гориво, по-голям ъгъл на антикрилата, по-наточен двигател, по-малки спирачни дискове, .... С "настройка" за квалификация се минават точно 3 (три) обиколки. Чудили ли сте се, защо като врътне "бързата" и после се влачи до бокса, а не кара бързо та да не пречи? Елементарно, нямат спирачки.
2. До сега можеха да бъзикат настройките на двигателя чрез телеметрията. Вече го забраниха. Сиреч, каквото си си направил - това е. Напилиш ли си двигателя - 100% гърмиш.
3. Това са само две от причините, поради което искаха да отпадне правилото за 107%.
Или пък аз не съм разбрал правилата като хората - кое време се взима: общото от двете сесии или само по-доброто?
Та:
1. Досега колите за квалификация се различаваха коренно от тези за състезанието - по-малко гориво, по-голям ъгъл на антикрилата, по-наточен двигател, по-малки спирачни дискове, .... С "настройка" за квалификация се минават точно 3 (три) обиколки. Чудили ли сте се, защо като врътне "бързата" и после се влачи до бокса, а не кара бързо та да не пречи? Елементарно, нямат спирачки.
2. До сега можеха да бъзикат настройките на двигателя чрез телеметрията. Вече го забраниха. Сиреч, каквото си си направил - това е. Напилиш ли си двигателя - 100% гърмиш.
3. Това са само две от причините, поради което искаха да отпадне правилото за 107%.
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Много интересно ще стане като спрат и тракшън контрола - Та Кими Райконен не е карал болид без тракшън - дали няма да е камикадзе




"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
5 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани