F1: Новите правила и съботните тренировки

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

Вече кара БМВ
Вече кара БМВ
Аватар
Мнения: 1188
Регистриран на: 18.10.2002
Местоположение: Козлодуй
Кара: Миксер. BMW i4 M50

F1: Новите правила и съботните тренировки

Мнение от Един » 20 Фев 2003, 15:26

С новите правила според които след съботната квалификация ще има закрит парк май петъчната кфалификация ще е решаваща. Замислете се - в петък си някъде назад и въпроса е какво да се прави в събота?
Единия вариант е да си направиш настройките като за състезание и да стартираш в навалицата. Другия вариант е да излезеш с настройки за квалификация и да се придвижиш напред ако успееш, което ти гарантира мноооого ранен питстоп.
Или пък аз не съм разбрал правилата като хората - кое време се взима: общото от двете сесии или само по-доброто?
Както и да е, мисля че ще е доста интересно.
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Мнение от BMW_POWER » 20 Фев 2003, 15:50

Това не може да стане по ред причини. Най-главната е, че колата за квалификацията и тази за състезанието си приличат само по ... оцветяването.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 27.06.2002
Местоположение: София

sorry

Мнение от july`s » 20 Фев 2003, 16:01

нямам време да превеждам, който се интересува 12, 13 страница е тояно по конкретния въпрос:
http://www.fia.com/Regle/REG_SPT/2003%20F1%20Sporting%20Regulations%20.pdf
<br>
br

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Мнение от BMW_POWER » 20 Фев 2003, 16:14

Единия вариант е да си направиш настройките като за състезание и да стартираш в навалицата. Другия вариант е да излезеш с настройки за квалификация и да се придвижиш напред ако успееш, което ти гарантира мноооого ранен питстоп.
Или пък аз не съм разбрал правилата като хората - кое време се взима: общото от двете сесии или само по-доброто?
Та:
1. Досега колите за квалификация се различаваха коренно от тези за състезанието - по-малко гориво, по-голям ъгъл на антикрилата, по-наточен двигател, по-малки спирачни дискове, .... С "настройка" за квалификация се минават точно 3 (три) обиколки. Чудили ли сте се, защо като врътне "бързата" и после се влачи до бокса, а не кара бързо та да не пречи? Елементарно, нямат спирачки.
2. До сега можеха да бъзикат настройките на двигателя чрез телеметрията. Вече го забраниха. Сиреч, каквото си си направил - това е. Напилиш ли си двигателя - 100% гърмиш.
3. Това са само две от причините, поради което искаха да отпадне правилото за 107%.

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 20 Фев 2003, 16:28

Много интересно ще стане като спрат и тракшън контрола - Та Кими Райконен не е карал болид без тракшън - дали няма да е камикадзе :lol: :lol: :lol:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook