метан или пропан?
Модератор: Общи модератори
			33 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- Kosturo
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 84
- Регистриран на: 23.04.2004
- Местоположение: София,Малинова Долина
- Пол: Мъж
- Кара: Renalt Clio,MB 220 CDI,Fiesta RS Ti
- Мечтае да кара: Карал сам я вече MB S65AMG!
метан или пропан?
каква е разликата?за метана метана е 22 ст. но се смятял на килограм? как стават тези системи? а да и пропона бутилката е към 6-атносвери а на метана маи 15?не е ли опасно?
			http://www.youtube.com/watch?v=KUwQ7xQbCbQ
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб http://www.youtube.com/watch?v=AtJIAb6q7FE
http://www.youtube.com/watch?v=fa5iGPWGBMY

		Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб http://www.youtube.com/watch?v=AtJIAb6q7FE
http://www.youtube.com/watch?v=fa5iGPWGBMY

- nikinenov
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 148
- Регистриран на: 17.06.2004
- Местоположение: Харлоу
- Кара: E90 335d, F30 320d
има писано по тази тема - напиши метан в търачката. 
Иначе метана е по трудно да бъде втечнен (по ниска темп на втечняване) затова му трябва по високо налягане и оттам и по тежката бутилка и т.н.
Пропана е съставка на т.нар. газ с която много хора карат. него му трябва по ниско налягане да се втечни и оттам бутилката не е толкова дебела и плътна, Колкото до горивните характеристики и как върви колата - както казах има го писано в този форум.
Винаги е опасно да дуржи бутилка под високо налягане където и да е вкл и в колата. Вярвайте в хората които са правили бутилките и тези които са ги писали годни
та с две думи .....
			Иначе метана е по трудно да бъде втечнен (по ниска темп на втечняване) затова му трябва по високо налягане и оттам и по тежката бутилка и т.н.
Пропана е съставка на т.нар. газ с която много хора карат. него му трябва по ниско налягане да се втечни и оттам бутилката не е толкова дебела и плътна, Колкото до горивните характеристики и как върви колата - както казах има го писано в този форум.
Винаги е опасно да дуржи бутилка под високо налягане където и да е вкл и в колата. Вярвайте в хората които са правили бутилките и тези които са ги писали годни
та с две думи .....
Only a month ago, I stepped out of the Ferrari 430 and thought that maybe in 200 years, someone, somewhere, using materials that don't currently exist, will make something better. But in fact, I only had to wait four weeks. The M5 is that good.
		http://www.avtogaz.com/cgi-bin/home.pl
На този сайт можеш да намериш доста информация за проблеми предимства и недостатъци и др. свързано с метан и пропан-бутан. Има и търсачка. Пишеш метан или каквото те интересува.
			
		На този сайт можеш да намериш доста информация за проблеми предимства и недостатъци и др. свързано с метан и пропан-бутан. Има и търсачка. Пишеш метан или каквото те интересува.
Ето още малко инфо по темата
Каква е разликата между пропан-бутана и природния газ?
Отговор: Пропана и бутана са въглеводороди, които при нормална температура и сравнително ниско налягане се втечняват. Това ги прави лесни за транспортиране в бутилки или цистерни. Природния газ се състои основно от въглеводорода метан. Той се извлича от земята и се транспортира в тръби, защото за да се втечни е необходимо много голямо налягане, което е вече икономически неизгодно.
Пропана и бутана са по-калорични от природния газ, и за това в някой отрасли те са за предпочитане.
WWW.BUTANGAS.BG
			
		Каква е разликата между пропан-бутана и природния газ?
Отговор: Пропана и бутана са въглеводороди, които при нормална температура и сравнително ниско налягане се втечняват. Това ги прави лесни за транспортиране в бутилки или цистерни. Природния газ се състои основно от въглеводорода метан. Той се извлича от земята и се транспортира в тръби, защото за да се втечни е необходимо много голямо налягане, което е вече икономически неизгодно.
Пропана и бутана са по-калорични от природния газ, и за това в някой отрасли те са за предпочитане.
WWW.BUTANGAS.BG
Smashed написа:Ми явно е карал
Всъщност, не е. Ако беше, нямаше да е сега на бензин
 
   
   
   
   
 
мислиш ли? Сега карал съм М50 с нормална АГУ и общо взето много зле...гонкя между мен и идентично БМВ с АГУ ония стоеше 3-4 коли зад мене което е обяснимо...Газов инжекцион е друго нещо ама нещо не ме кефят бутилките отзад...бая големи са да им турнеш една лепенка "НОС" поне да зарибяваш пичките
 имай предвид че съм карал Форд Орион 1.6 '89 междинка с АГУ и накрая я махнах че далаверата била твърде неосезаема да си отравям душата с тая бомба отзад...Пък който иска да става Такси нека си сложи,негов проблем не мое пък ако гониш економия тогава си вземи една малолитражка и да не скачаш към големи машини които не можеш да издържаш...личен мой съвет
 имай предвид че съм карал Форд Орион 1.6 '89 междинка с АГУ и накрая я махнах че далаверата била твърде неосезаема да си отравям душата с тая бомба отзад...Пък който иска да става Такси нека си сложи,негов проблем не мое пък ако гониш економия тогава си вземи една малолитражка и да не скачаш към големи машини които не можеш да издържаш...личен мой съвет
			33 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 От пропан бутан особена файда няма да имаш - а ядовете са си същите
 От пропан бутан особена файда няма да имаш - а ядовете са си същите  



 Много бензин...всяка сутрин си смъркам малко изпарения като отворя капачката на резервоара и ме е кеф!
 Много бензин...всяка сутрин си смъркам малко изпарения като отворя капачката на резервоара и ме е кеф! 
 
   










 
