за триене
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			6 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- i4koo
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 910
 - Регистриран на: 4.01.2007
 - Местоположение: България
 - Кара: BMW E39 520 M52
 - Мечтае да кара: M5
 
Колега в този случай е трудно да гадаем за какво става реч ,все пак говорим за електроника .Според мен една диагностика ще си каже всичко ,успех 
			Нищо лично ,Просто бизнес !
		- jordao75
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 270
 - Регистриран на: 27.11.2007
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: 520 i 97
 
Значи бях на диагностика в един частен сервиз, закачиха хората лаптопа и започна едно четене, едни грешки натрупани явно с времето, след което изчистиха всички грешки и наново рестарт и така три пъти накрая се оказа че немогат да ми нулират инспекцията и три грешки, едната на климатроника, втората на купето и грешката свързана с таблото.
За климатроника имам няколко счупени копчета а може и да няма достатъчно фреон това ще се види в момента ми трябва само топло.
За купето ми казаха че една лампа да не свети и дава грешка а и задните ел. стъкла нещо неработят това ще се отстрани.
Остава проблема с таблото който ми е по сложен и се надявах някой ако е патил с такъв проблем да сподели но явно ще се ходи в дару а като знам там как е ...... преди три години замалко да ми отворят мотора на тдс-а защото грееше а се оказа замърсени радиатори и то външно
Или смяна на цялото табло с друго дали има някакви усложнения или изваждам моето и слагам директно другото естествено от подобен автомобил и нужно ли е друго нещо като програмиране или нещо подобно.
 
			
		За климатроника имам няколко счупени копчета а може и да няма достатъчно фреон това ще се види в момента ми трябва само топло.
За купето ми казаха че една лампа да не свети и дава грешка а и задните ел. стъкла нещо неработят това ще се отстрани.
Остава проблема с таблото който ми е по сложен и се надявах някой ако е патил с такъв проблем да сподели но явно ще се ходи в дару а като знам там как е ...... преди три години замалко да ми отворят мотора на тдс-а защото грееше а се оказа замърсени радиатори и то външно
Или смяна на цялото табло с друго дали има някакви усложнения или изваждам моето и слагам директно другото естествено от подобен автомобил и нужно ли е друго нещо като програмиране или нещо подобно.

- mad_presley
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 4438
 - Регистриран на: 5.02.2008
 - Местоположение: Варна
 - Кара: E39 M5
 
Nik написа:Или смяна на цялото табло с друго дали има някакви усложнения или изваждам моето и слагам директно другото естествено от подобен автомобил и нужно ли е друго нещо като програмиране или нещо подобно.
Ако колата ти е 96-та, IKE-то на таблото ти е външно и можеш спокойно да го прехвърлиш на друго табло, без да имаш нужда от прекодиране.
Относно проблемът ти, предлагам ти да свалиш таблото, да махнеш IKE-то (една черна кутия закачена на самото табло отзад и в нея влизат бяла и синя букса) и ще видиш едни бежови кръгчета.Това са крушките на таблото.Пробвай първо да ги развиеш и да ги завиеш отново.Понякога с времето се натрупва прахоляк и не дават добър контакт.
Това се сещам само за твоят случай.Ако и така не стане, пробвай с друго табло.
			6 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	