СЛАБ ШОФЕР;)

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

1 9 1 4
Аватар
Мнения: 230
Регистриран на: 12.01.2005
Пол: Мъж
Кара: e30

СЛАБ ШОФЕР;)

Мнение от agopsi » 28 Фев 2005, 18:17

Така значи днес в университета в час по "основи на управлението"докато доцента говореше за мениджмънта даде един пример за слаб шофиоор като каза:
"ЗНАЕТЕ ЛИ как може да се разбере дали един шофиор е слаб,за много малко време,като натиска много често спирачката."
Вие как си го тълкувате това нещо че ако натискаме често спирачката докато караме сме слаби шофери.Не става въпрос за определени ситуации ами въобще.


п.ц не го попитах дали това е целия пример или има други варианти 8)
!!!BLUE POWER !!! BMW POWER !!!
======================

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 28 Фев 2005, 18:20

Аз веднъж се возих с един италианец по техните магистрали. Как караше той ли? Представи си със 160 км/ч в най-лявата лента и през 15 сек. редуваше натискането на педала на спирачката с този на газта.
Мисля че този твой преподавател е имал точно това предвид. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 586
Регистриран на: 5.01.2005
Местоположение: ВАРНА

Re: СЛАБ ШОФЕР;)

Мнение от GS_VARNA » 28 Фев 2005, 18:24

agopsi написа:Така значи днес в университета в час по "основи на управлението"докато доцента говореше за мениджмънта даде един пример за слаб шофиоор като каза:
"ЗНАЕТЕ ЛИ как може да се разбере дали един шофиор е слаб,за много малко време,като натиска много често спирачката."
Вие как си го тълкувате това нещо че ако натискаме често спирачката докато караме сме слаби шофери.Не става въпрос за определени ситуации ами въобще.


п.ц не го попитах дали това е целия пример или има други варианти 8)


Единственето обяснение което ми идва на ум е, че ако не преценяваш достатъчно добре ситуациите на пътя ти се налага твърде често да натискаш средния педал :arrow: значи си слаб шофьор...
Не броим как карат доста хора :arrow: газ, газ и пак газ... за спирачка говорим в краен случай
BMW & RAMMSTEIN RULES
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: София

Мнение от fortune » 28 Фев 2005, 19:41

Съгласен съм, че всеки, който се справя с тази техника е добър шофьор, но не и обратното. Аз лично натискам до последно и спирам често, защото ми е по-приятно :)
човек се учи докато е жив...

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 28 Фев 2005, 21:09

Утре режа спирачния педал щото се смятам за добър шофьор :confused:
Тоя преподавател май нещо съвсем е... Мъча се да открия логиката, ма не мога. За чий са тези спирачки тогава...
Със сигурност обаче лошия шофьор си проличава на при потегляне. На кръстовища или светофари примерно.
Така мисля аз.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 28 Фев 2005, 21:57

абе аз видях едно червено комби в Дружба да върви с вратите напред - ми като не можете да ги карате тея коли не се качвайте бе :mhihi:
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 22.09.2004
Местоположение: София

Мнение от pavcho_7125 » 28 Фев 2005, 22:05

Абсолютно правилно е! Това го има при международните шофери, там така се определя слабия шофер :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 28 Фев 2005, 22:34

И според мен е абсолютно прав! Изключения правят случаите на т. нар "спортно каране". Много ми е смешен някой, който кара пред мен и на всеки завой или след всяка кола, която застига чуква спирачката. Естествено спирачката е там за да се ползва, но само в случай на необходимост а не ей така.. профилактично. Честото използване на спирачката без необходимост според мен показва неувереността на шофьора. Писал бях една тема за един случай при който карах от Дондуков до 1- вия светофар в Плевен без НИТО ЕДИН ПЪТ да докосна спирачката. Естествено това само по себе си едва ли ме прави велик шофьор, но мисля, че показва, че имам вярна преценка за скоростта на движение на моята кола и скоростите на околните, както и че правилно преценявам обстановката на пътя.
Ясно е и колко е важно по- пестеливото използване на спирачката през зимата, когато има сняг или лед. Миналата зима карах през цялото време с едни гуми Марангони, които всички викаха, че са ташак, но нито един път колата ми не е била неуправляема именно защото знам как и кога да боравя със спирачката, а не карам прекалено бавно, тъй като пътувам доста и времето и без това ми е кът. А най голям кеф ми прави, когато изпреварвам някой и в насрещното платно има друга кола така да преценя скоростта на движение на 3- те коли и с отнемане или подаване на газта да се отзова на 3- 4 метра зад него точно в момента в който се разминаваме с другата кола и да започна изпреварването веднага без да наманялвам чрез спирачката, а тези които карат турбо дизел с малък обем на двигателя ще се сетят колко важно е като започваш изпреварването да не си изгубил оборотите от прекомерно убиване на скоростта.
Изображение

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 28 Фев 2005, 22:55

Иво най-добре го е казал.
Аз като карам кротко (все по-често) дори в града рядко ползвам спирачката, освен като намалям за дупка (за съжаление също по-често).
Един път дори по съединителя разбрах, че съм карал без спирачка, защото той потъна, аз мислех че е от друго и така от Константин Величков до пред нашия блок, където натискам спирачка и колата продължава (в следствие на това вече седи наказана 8-ми месец :mhihi: ) - минаха ми две неща през главата - от Константин Величков до нас не бях натиснал спирачка и по-важното - слава богу не беше изкочило дете или друга кола на пътя :!:
Но според мен това с по-добрия шофьор е мерене на пишки - аз съм такъв тип, че не използвам при нормално каране много спирачката (такава школа съм минал, а и е по-плавно за мен), но въпреки това съм далеч от добрия шофьор.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

ентусиаст
Аватар
Мнения: 870
Регистриран на: 14.01.2004

Мнение от vlad0 » 28 Фев 2005, 23:28

Първо ще разкажа една историйка/естествено измеслена/, за да разберете идеята ми ...

Кралицата на Англия била много претенциозна относно шофьора си. Била си избрала перфектния, но за зла участ него го сполетяла смъртта. Трябвало да си избра нов шофьор и обявила конкурс които се състоял в маршрут който трябвало да се взема възможно най-бързо и да се спре точно пред Темза не по-назад не по-напред /недай си боже/ Почнал конкурса минали много състезатели карали като луди и накрая набивали спирачките някои изхвърчали извън пътя други спирали много напред. Накрая дошъл неизвестен шофьор който постигнал минимално време, спрял точно пред реката нито сантиметър по-напред нито сантиметър по-назад и спирането му което изумило всички било много плавно.
Накрая Кралицата решила да го попита къде е тайната на успеха му и той споделил че преди това е бил шофьор на камион с който разкарвал прясното мляко.

Ако се е бил засилил и в последния момент спирачки:
1. Резултата не е сигурен.
2. Млякото ще се разлее.

Както бум-бум каза определено трябва да се преценява ситуацията и пътната обстановка. Обичали да карат спортно, ама кой от тук ще ми каже че газ-спирачка/типично за "спортното" каране в града е комфортно ?!#?!? Според мен професора по-скора е имал нещо предвид като шофьор, човек който ВОЗИ, а не който СЕ ВОЗИ

Малко разхвърлени мисли ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: SLIVEN

Мнение от DANIEL » 01 Мар 2005, 10:03

Като карах автобус, шефа знаете ли как проверяваше новите шофьори до колко стават за тази работа?
Трагваше след тях от София до Сливен и гледаше колко често им светват стоповете :!:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: София

Мнение от fortune » 01 Мар 2005, 15:10

Всеки има свой стил на каране. Някой пък примерно натискат колкото газ, толкова и спирачка. И кво става? Бърнаут :mhihi:
човек се учи докато е жив...

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 27.12.2004

Мнение от setra49 » 01 Мар 2005, 22:06

"Oснови на управлението" - ако това е предмета, то сравнението е удачно...
Просто казано, не е необходимо да се правят резки движение особено в развитието на бизнес структура и необходимо да се преценява околната обстановка (обкръжаваща среда на фирмата)...Равномерното движение към дадена цел е най-удачно в случая, отколкото ако скоростта на развитие на фирмата се движи по експонента и съответното обратното.

В случая някой колеги просто са извадили думите от контекста...

Натискането на спирачката, не прави слаби или силни шофьори. Опита се създава от ситуациите в които сме попадали, навиците които сме си изградили и от това колко инертни сме:)))

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 01 Мар 2005, 22:12

Моя инструктор винаги повтаряше : "Така трябва да се движи автомобила, че пътниците в него да не разбират кога тръгваш и кога спираш" ... винаги когато возя някого се старaя да спазвам това правило ...

Според мен този който позлваt по-рядко спирачките има спобноста да преценява по правилно ситуацийте и да движи автомобила правилната скорост !
Последна промяна rtzankov на 01 Мар 2005, 22:27, променена общо 1 път
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 01 Мар 2005, 22:21

setra49 написа: Опита се създава от ситуациите в които сме попадали,

аз бих добавил, че опита ни позволява да не попадаме в ситуации, от които да се чудим как да излезем.
Понеже не ме познаваш ще уточня, че не се заяждам, а добронамерено добавям мисъл, която следвам като максима.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook