СЛАБ ШОФЕР;)
Модератор: Общи модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
СЛАБ ШОФЕР;)
Така значи днес в университета в час по "основи на управлението"докато доцента говореше за мениджмънта даде един пример за слаб шофиоор като каза:
"ЗНАЕТЕ ЛИ как може да се разбере дали един шофиор е слаб,за много малко време,като натиска много често спирачката."
Вие как си го тълкувате това нещо че ако натискаме често спирачката докато караме сме слаби шофери.Не става въпрос за определени ситуации ами въобще.
п.ц не го попитах дали това е целия пример или има други варианти
"ЗНАЕТЕ ЛИ как може да се разбере дали един шофиор е слаб,за много малко време,като натиска много често спирачката."
Вие как си го тълкувате това нещо че ако натискаме често спирачката докато караме сме слаби шофери.Не става въпрос за определени ситуации ами въобще.
п.ц не го попитах дали това е целия пример или има други варианти

!!!BLUE POWER !!! BMW POWER !!!
======================
======================
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Аз веднъж се возих с един италианец по техните магистрали. Как караше той ли? Представи си със 160 км/ч в най-лявата лента и през 15 сек. редуваше натискането на педала на спирачката с този на газта.
Мисля че този твой преподавател е имал точно това предвид.
Мисля че този твой преподавател е имал точно това предвид.

Re: СЛАБ ШОФЕР;)
agopsi написа:Така значи днес в университета в час по "основи на управлението"докато доцента говореше за мениджмънта даде един пример за слаб шофиоор като каза:
"ЗНАЕТЕ ЛИ как може да се разбере дали един шофиор е слаб,за много малко време,като натиска много често спирачката."
Вие как си го тълкувате това нещо че ако натискаме често спирачката докато караме сме слаби шофери.Не става въпрос за определени ситуации ами въобще.
п.ц не го попитах дали това е целия пример или има други варианти
Единственето обяснение което ми идва на ум е, че ако не преценяваш достатъчно добре ситуациите на пътя ти се налага твърде често да натискаш средния педал

Не броим как карат доста хора

BMW & RAMMSTEIN RULES







Утре режа спирачния педал щото се смятам за добър шофьор
Тоя преподавател май нещо съвсем е... Мъча се да открия логиката, ма не мога. За чий са тези спирачки тогава...
Със сигурност обаче лошия шофьор си проличава на при потегляне. На кръстовища или светофари примерно.
Така мисля аз.

Тоя преподавател май нещо съвсем е... Мъча се да открия логиката, ма не мога. За чий са тези спирачки тогава...
Със сигурност обаче лошия шофьор си проличава на при потегляне. На кръстовища или светофари примерно.
Така мисля аз.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
абе аз видях едно червено комби в Дружба да върви с вратите напред - ми като не можете да ги карате тея коли не се качвайте бе
Ати

Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
И според мен е абсолютно прав! Изключения правят случаите на т. нар "спортно каране". Много ми е смешен някой, който кара пред мен и на всеки завой или след всяка кола, която застига чуква спирачката. Естествено спирачката е там за да се ползва, но само в случай на необходимост а не ей така.. профилактично. Честото използване на спирачката без необходимост според мен показва неувереността на шофьора. Писал бях една тема за един случай при който карах от Дондуков до 1- вия светофар в Плевен без НИТО ЕДИН ПЪТ да докосна спирачката. Естествено това само по себе си едва ли ме прави велик шофьор, но мисля, че показва, че имам вярна преценка за скоростта на движение на моята кола и скоростите на околните, както и че правилно преценявам обстановката на пътя.
Ясно е и колко е важно по- пестеливото използване на спирачката през зимата, когато има сняг или лед. Миналата зима карах през цялото време с едни гуми Марангони, които всички викаха, че са ташак, но нито един път колата ми не е била неуправляема именно защото знам как и кога да боравя със спирачката, а не карам прекалено бавно, тъй като пътувам доста и времето и без това ми е кът. А най голям кеф ми прави, когато изпреварвам някой и в насрещното платно има друга кола така да преценя скоростта на движение на 3- те коли и с отнемане или подаване на газта да се отзова на 3- 4 метра зад него точно в момента в който се разминаваме с другата кола и да започна изпреварването веднага без да наманялвам чрез спирачката, а тези които карат турбо дизел с малък обем на двигателя ще се сетят колко важно е като започваш изпреварването да не си изгубил оборотите от прекомерно убиване на скоростта.
Ясно е и колко е важно по- пестеливото използване на спирачката през зимата, когато има сняг или лед. Миналата зима карах през цялото време с едни гуми Марангони, които всички викаха, че са ташак, но нито един път колата ми не е била неуправляема именно защото знам как и кога да боравя със спирачката, а не карам прекалено бавно, тъй като пътувам доста и времето и без това ми е кът. А най голям кеф ми прави, когато изпреварвам някой и в насрещното платно има друга кола така да преценя скоростта на движение на 3- те коли и с отнемане или подаване на газта да се отзова на 3- 4 метра зад него точно в момента в който се разминаваме с другата кола и да започна изпреварването веднага без да наманялвам чрез спирачката, а тези които карат турбо дизел с малък обем на двигателя ще се сетят колко важно е като започваш изпреварването да не си изгубил оборотите от прекомерно убиване на скоростта.
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Иво най-добре го е казал.
Аз като карам кротко (все по-често) дори в града рядко ползвам спирачката, освен като намалям за дупка (за съжаление също по-често).
Един път дори по съединителя разбрах, че съм карал без спирачка, защото той потъна, аз мислех че е от друго и така от Константин Величков до пред нашия блок, където натискам спирачка и колата продължава (в следствие на това вече седи наказана 8-ми месец
) - минаха ми две неща през главата - от Константин Величков до нас не бях натиснал спирачка и по-важното - слава богу не беше изкочило дете или друга кола на пътя
Но според мен това с по-добрия шофьор е мерене на пишки - аз съм такъв тип, че не използвам при нормално каране много спирачката (такава школа съм минал, а и е по-плавно за мен), но въпреки това съм далеч от добрия шофьор.
Ати
Аз като карам кротко (все по-често) дори в града рядко ползвам спирачката, освен като намалям за дупка (за съжаление също по-често).
Един път дори по съединителя разбрах, че съм карал без спирачка, защото той потъна, аз мислех че е от друго и така от Константин Величков до пред нашия блок, където натискам спирачка и колата продължава (в следствие на това вече седи наказана 8-ми месец


Но според мен това с по-добрия шофьор е мерене на пишки - аз съм такъв тип, че не използвам при нормално каране много спирачката (такава школа съм минал, а и е по-плавно за мен), но въпреки това съм далеч от добрия шофьор.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
Първо ще разкажа една историйка/естествено измеслена/, за да разберете идеята ми ...
Кралицата на Англия била много претенциозна относно шофьора си. Била си избрала перфектния, но за зла участ него го сполетяла смъртта. Трябвало да си избра нов шофьор и обявила конкурс които се състоял в маршрут който трябвало да се взема възможно най-бързо и да се спре точно пред Темза не по-назад не по-напред /недай си боже/ Почнал конкурса минали много състезатели карали като луди и накрая набивали спирачките някои изхвърчали извън пътя други спирали много напред. Накрая дошъл неизвестен шофьор който постигнал минимално време, спрял точно пред реката нито сантиметър по-напред нито сантиметър по-назад и спирането му което изумило всички било много плавно.
Накрая Кралицата решила да го попита къде е тайната на успеха му и той споделил че преди това е бил шофьор на камион с който разкарвал прясното мляко.
Ако се е бил засилил и в последния момент спирачки:
1. Резултата не е сигурен.
2. Млякото ще се разлее.
Както бум-бум каза определено трябва да се преценява ситуацията и пътната обстановка. Обичали да карат спортно, ама кой от тук ще ми каже че газ-спирачка/типично за "спортното" каране в града е комфортно ?!#?!? Според мен професора по-скора е имал нещо предвид като шофьор, човек който ВОЗИ, а не който СЕ ВОЗИ
Малко разхвърлени мисли
Кралицата на Англия била много претенциозна относно шофьора си. Била си избрала перфектния, но за зла участ него го сполетяла смъртта. Трябвало да си избра нов шофьор и обявила конкурс които се състоял в маршрут който трябвало да се взема възможно най-бързо и да се спре точно пред Темза не по-назад не по-напред /недай си боже/ Почнал конкурса минали много състезатели карали като луди и накрая набивали спирачките някои изхвърчали извън пътя други спирали много напред. Накрая дошъл неизвестен шофьор който постигнал минимално време, спрял точно пред реката нито сантиметър по-напред нито сантиметър по-назад и спирането му което изумило всички било много плавно.
Накрая Кралицата решила да го попита къде е тайната на успеха му и той споделил че преди това е бил шофьор на камион с който разкарвал прясното мляко.
Ако се е бил засилил и в последния момент спирачки:
1. Резултата не е сигурен.
2. Млякото ще се разлее.
Както бум-бум каза определено трябва да се преценява ситуацията и пътната обстановка. Обичали да карат спортно, ама кой от тук ще ми каже че газ-спирачка/типично за "спортното" каране в града е комфортно ?!#?!? Според мен професора по-скора е имал нещо предвид като шофьор, човек който ВОЗИ, а не който СЕ ВОЗИ
Малко разхвърлени мисли

"Oснови на управлението" - ако това е предмета, то сравнението е удачно...
Просто казано, не е необходимо да се правят резки движение особено в развитието на бизнес структура и необходимо да се преценява околната обстановка (обкръжаваща среда на фирмата)...Равномерното движение към дадена цел е най-удачно в случая, отколкото ако скоростта на развитие на фирмата се движи по експонента и съответното обратното.
В случая някой колеги просто са извадили думите от контекста...
Натискането на спирачката, не прави слаби или силни шофьори. Опита се създава от ситуациите в които сме попадали, навиците които сме си изградили и от това колко инертни сме:)))
Просто казано, не е необходимо да се правят резки движение особено в развитието на бизнес структура и необходимо да се преценява околната обстановка (обкръжаваща среда на фирмата)...Равномерното движение към дадена цел е най-удачно в случая, отколкото ако скоростта на развитие на фирмата се движи по експонента и съответното обратното.
В случая някой колеги просто са извадили думите от контекста...
Натискането на спирачката, не прави слаби или силни шофьори. Опита се създава от ситуациите в които сме попадали, навиците които сме си изградили и от това колко инертни сме:)))
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Моя инструктор винаги повтаряше : "Така трябва да се движи автомобила, че пътниците в него да не разбират кога тръгваш и кога спираш" ... винаги когато возя някого се старaя да спазвам това правило ...
Според мен този който позлваt по-рядко спирачките има спобноста да преценява по правилно ситуацийте и да движи автомобила правилната скорост !
Според мен този който позлваt по-рядко спирачките има спобноста да преценява по правилно ситуацийте и да движи автомобила правилната скорост !
Последна промяна rtzankov на 01 Мар 2005, 22:27, променена общо 1 път


R.I.P Landikar
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
setra49 написа: Опита се създава от ситуациите в които сме попадали,
аз бих добавил, че опита ни позволява да не попадаме в ситуации, от които да се чудим как да излезем.
Понеже не ме познаваш ще уточня, че не се заяждам, а добронамерено добавям мисъл, която следвам като максима.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани