СЛАБ ШОФЕР;)
Модератор: Общи модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
ati написа:setra49 написа: Опита се създава от ситуациите в които сме попадали,
аз бих добавил, че опита ни позволява да не попадаме в ситуации, от които да се чудим как да излезем.
Понеже не ме познаваш ще уточня, че не се заяждам, а добронамерено добавям мисъл, която следвам като максима.
Ати
не мисля че се заяждащ, НЕ БИ МИ МИНАЛО ПРЕЗ ГЛАВАТА:))) просто всеки добавя нещо което мисли, и това прави всички ни по-богати на гледни точки:))) поздрави
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Спирачката не е ли за да се използва тогава, когато има истинска нужда от нея? За чии !@$ да се правят безцелни и безполезни намалявания когато няма нужда от тях или когато могат да се постигнат само с отнемане на газта? То е се едно от време на време да си дърпаш ръчната както караш .. няма нужда да го правиш ама ей така .. дърпаш си я по 1- 2 зъба като наближиш завой за всеки случай.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Тва е ясно, че няма да карам без спирачки и ще рискувам само и само да не си изтъркам накладките. Става въпрос за излишното помпене на педала за щяло и нещяло.
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Ммммммммм, интересна тема. Наистина добрият водач кара плавно, но мисля че това не се определя от броя натискания на спирачката, а от начина на натискане. Така че тоя дето карал след шофьорите си и броил колко пъти са светнали стоповете е пълен тъпанар. Ами че те шофьорите могат да си натискат и моторната спирачка (дето модерно и викат ретардер
) и ефекта да е по-лош и от натисната спирачка (като качество на возене). Ако си спомняте онази статия "Как да си направиме колата по-бърза", там беше казано: Старайте се да карате така, че да не се усеща смяната на предавките" или с други думи все едно че карате автоматик. Е, приемаме че караме с 80 и трябва да намалиме на 60 за да хванеме светофара. Има два варианта: лекинко натискам спирачка и когато стигна 60 свалям една предавка надолу като продължавам без да подавам газ; ръгам трета, пускам съединителя, подпирам се здраво на волана за да не се ударя в него. Аз лично предпочитам спирачката, а вие може и да ме смятате за слаб щофьор.
И като залкючение: не е важно количеството, а качеството на натискане на спирачката.

И като залкючение: не е важно количеството, а качеството на натискане на спирачката.

21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани