IS турбо?
Модератор: bum_bum
			44 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- (bubsa)
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2104
 - Регистриран на: 17.01.2009
 - Местоположение: София-Коньовица
 - Пол: Мъж
 - Кара: F10
 
А ти защо спамиш след като темата е изчерпана,а?
И пак казвам че търсачката не ми е свършила работа!!!
			
		И пак казвам че търсачката не ми е свършила работа!!!
Ами с СМТ6 съм и с още един ред is-кови дюзи.
бензиновата помпа сток и не смятам да я надувам няма да я правя за драг
			бензиновата помпа сток и не смятам да я надувам няма да я правя за драг
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
		http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
- BMW дизайн
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 827
 - Регистриран на: 18.03.2007
 - Местоположение: Някъде по света
 - Пол: Мъж
 - Кара: икономично
 - Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин
 
А може ли някой да предложи къде може човек да си закара колата да му я направи истински майстор.....аз немога да си го направя сам но пък имам голям мерак......и поне да си направя сметката дали ще ми е по джоба 
			
		- petrashkov
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 226
 - Регистриран на: 8.09.2008
 - Кара: BMW E36 318I
 - Мечтае да кара: БТР
 
М42 е много корав за турбиниране  
 
на 0.7 бара без зор ще си искара 230+ кончета на вала
 
и както го беше сметнал един колега още в началото на темата, това прави към 180 коня на колелата (със загубите)
колкото до максималната скорост... тя много зависи от това какъв ДИФ ще и сложиш
 
Ти се реши да го направиш пък... има някой колеги от този форум който вече имат бая опит и ще ти я направят екстра
			на 0.7 бара без зор ще си искара 230+ кончета на вала
и както го беше сметнал един колега още в началото на темата, това прави към 180 коня на колелата (със загубите)
колкото до максималната скорост... тя много зависи от това какъв ДИФ ще и сложиш
Ти се реши да го направиш пък... има някой колеги от този форум който вече имат бая опит и ще ти я направят екстра

Критика се приема
		- Smoocki
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2073
 - Регистриран на: 6.08.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 600 коня с умивна на лицето
 - Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
 - Детайли за колата: Garrett 3582
 
Турбо т3/т4 около 700лв ,интеркулер 300лв тръби марку4и скоби 250лв ,допълнителни инжектори с рейка 150 лв, Електроника смт6+мап сензор 600лв , колена тръби и фланци за изпускателния колектор + работа около 500лв ,2бр резонаторни гърнета на фи 60мм + тръби на фи 60мм около 250лв.Компект съединител и маховик на 220мм + стартер от Е30 около 300лв. Монтаж на механи4ната част от 500 до 3000лв( зависи къде и кой го прави) , монтаж и настройка на електрониката от 200 до 1000лв(зависи къде и кой го прави). и Някои дребни марку4ета кабел4ета тройничета и тн. 200-300лв уред4е за налягане на турбото по желание 60-70лв уред4е за бедна богата смес 60-70лв непрецизно и 450лв прецизно със сонда и контролер
Горе долу това е цялата история за една ис-ка да стане около 260-270 коня на 0,7 бара и една 316-ка да стане около 230-коня на същото налягане разбира се има 10-ки други вариянти просто ви поднасям един от работещите и тествани от мен.
Към което прибавяме шпер диференциял понеже тоя няма да издържи,нови скорости ,кардан ...и попринцип други спирачки,генерация също
Ето тука иво доста добре е написал кое колко пари идва горе долу ,просто трябва някой да го потърси! На темата ис-турбо има една камара със теми написани!
			Горе долу това е цялата история за една ис-ка да стане около 260-270 коня на 0,7 бара и една 316-ка да стане около 230-коня на същото налягане разбира се има 10-ки други вариянти просто ви поднасям един от работещите и тествани от мен.
Към което прибавяме шпер диференциял понеже тоя няма да издържи,нови скорости ,кардан ...и попринцип други спирачки,генерация също
Ето тука иво доста добре е написал кое колко пари идва горе долу ,просто трябва някой да го потърси! На темата ис-турбо има една камара със теми написани!

- petrashkov
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 226
 - Регистриран на: 8.09.2008
 - Кара: BMW E36 318I
 - Мечтае да кара: БТР
 
според мен с по малка турбинка ще е по приятна за каране  
 
ама то в въпрос на вкус де...
			ама то в въпрос на вкус де...
Критика се приема
		- petrashkov
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 226
 - Регистриран на: 8.09.2008
 - Кара: BMW E36 318I
 - Мечтае да кара: БТР
 
sonny написа:petrashkov написа:според мен с по малка турбинка ще е по приятна за каране![]()
ама то в въпрос на вкус де...
А кво правиме у високите с таз по-малка турбинка
абе... вярно е ама Т3Т4 докато я развърти тоя мотор... ще има доооста голям лаг
  доскоро се продаваше една във форума, тя беше с по малка турбина и беше истински кеф да я караш  това все пак е въпрос на предпочитания
Критика се приема
		- rtzankov
 - Ценко изложбения
 - 
				
			 - Мнения: 3813
 - Регистриран на: 26.11.2003
 - Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
 - Пол: Мъж
 - Кара: дългия да си плати входа !!!
 
petrashkov написа:sonny написа:petrashkov написа:според мен с по малка турбинка ще е по приятна за каране![]()
ама то в въпрос на вкус де...
А кво правиме у високите с таз по-малка турбинка
абе... вярно е ама Т3Т4 докато я развърти тоя мотор... ще има доооста голям лагдоскоро се продаваше една във форума, тя беше с по малка турбина и беше истински кеф да я караш
![]()
това все пак е въпрос на предпочитанияна мен ми харесва да си усещам турбото и в по-ниските обороти
Имаш ли опит с това което казваш, или звездите ти го говорят ?


R.I.P Landikar
- rtzankov
 - Ценко изложбения
 - 
				
			 - Мнения: 3813
 - Регистриран на: 26.11.2003
 - Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
 - Пол: Мъж
 - Кара: дългия да си плати входа !!!
 
Oyama написа:т3т4 е зверско изхвърляне, особено като ше го карате на 0.7, по добре т28 на 1.1 бара както съм аз, и елате да ми кажете че нямам високи обороти и че звездите ми говорят.
Няма спор, по бавно ще спулва, ама колегата така го каза, все едно бууст-а ще дойде на 5к ... на 3500 рпм ще има 0.6


R.I.P Landikar
- tonkata
 - 50" ракия тийм
 - 
				
			 - Мнения: 926
 - Регистриран на: 27.03.2004
 - Местоположение: LOZEN_Beach
 - Кара: 330 d
 
rtzankov написа:Oyama написа:т3т4 е зверско изхвърляне, особено като ше го карате на 0.7, по добре т28 на 1.1 бара както съм аз, и елате да ми кажете че нямам високи обороти и че звездите ми говорят.
Няма спор, по бавно ще спулва, ама колегата така го каза, все едно бууст-а ще дойде на 5к ... на 3500 рпм ще има 0.6но се губи смисъла ако ще се кара на толкова
смисъл от буста винаги има

Oyama аз съм с турбинка от ланча 2.5 турбо дизел мисля, че я водят Т3 по добре ли е ако я сменя с Т28
			http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
		http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
			44 мнения
			 • Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	

			

