Настъпване
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			51 мнения
			 • Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
- mad_presley
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 4438
 - Регистриран на: 5.02.2008
 - Местоположение: Варна
 - Кара: E39 M5
 
- i4koo
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 910
 - Регистриран на: 4.01.2007
 - Местоположение: България
 - Кара: BMW E39 520 M52
 - Мечтае да кара: M5
 
hellbull написа:виското е вързано направо за вала на двигателя и при загряване на двигателя силикона който е вътре в перката се втвърдява и перката започва да се върти с оборотите на двигателя, като не е загряла се върти с по-ниски обороти.
Ако бъркам някъде някой колега да ме поправи, че не съм много вещ
Нищо лично ,Просто бизнес !
		Може малко късно да давам мнение, но за сметка на това не е точно по темата, но пък малко позитивизъм към БМВ-то.
330Сi 2004 година, преди годинака, две ме возиха... и по магистралата... Бръъъм със 120 км/ч на 4-та, после ръч на 3-та, оборотите бяха около 4000-4500, гаааааЗЗЗЗ колкото може и до 160км/ч яко дърпа на трета! Колата не е моя, но човека каза, че и до 170км/ч може на 3-та предавка. Кеф и хубава работа...
			330Сi 2004 година, преди годинака, две ме возиха... и по магистралата... Бръъъм със 120 км/ч на 4-та, после ръч на 3-та, оборотите бяха около 4000-4500, гаааааЗЗЗЗ колкото може и до 160км/ч яко дърпа на трета! Колата не е моя, но човека каза, че и до 170км/ч може на 3-та предавка. Кеф и хубава работа...
If you think that everything is under control, it's just because you are not moving fast enough!
		
			51 мнения
			 • Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
