Увеличаване на мощността. Как?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			58 мнения
			 • Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
Увеличаване на мощността. Как?
Колата ми е 525tds и ми се вижда бавничка. Как мога да и увелича мощността? И кое е наи-доброто за този модел защото във форума има много хора които дават акъл просто защото са чули нещо от някои а на практика не са запознати. Ако е чип от къде е наи-добре да си го поръчам?
			
		- bmw_n00b
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 986
 - Регистриран на: 21.08.2007
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: 96-8' 523ti
 
Качваш 3-4-ма по яки човечета, товариш багажника с нещо тежко и караш известно време. После разтоварваш и правиш разликата. В другия случай слагаш чип или пауър бокс произволна марка и се радваш на малкото оставащ живот на двигателя  
 В третия случай бартер за 3-та серия - най-удачно 
			
		- blacksapphire
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1353
 - Регистриран на: 5.05.2008
 - Местоположение: Sofia
 - Кара: G02 ///M40d
 
- stasko5
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 417
 - Регистриран на: 11.07.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: f80 M3 Competition Package
 - Мечтае да кара: M6 GC
 
Най-сигурно и най-ефтино е като я смениш с по-мощна ...
При всяко друго начинание с много пари и нерви ще има много съмнителни резултати и почти сигурно ще си съсипеш колата
Просто се радвай на това което имаш и го поддържай в изправност
Това е лично мнение и не искам да обидя никой, който вече е тръгнал по този път ...
			
		При всяко друго начинание с много пари и нерви ще има много съмнителни резултати и почти сигурно ще си съсипеш колата
Просто се радвай на това което имаш и го поддържай в изправност
Това е лично мнение и не искам да обидя никой, който вече е тръгнал по този път ...
- Ivo_Borisov
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3602
 - Регистриран на: 10.09.2008
 - Местоположение: Смолян
 - Кара: E39 530D
 
Колега първо я виж на диагностика или в сервиз дали всичко по нея си работи както трябва,може нещо по мотора да е за ремонт.А пък ако не ти стигат 143 кончета тогава по мощна кола или чип 
			
		
- joropc
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 659
 - Регистриран на: 9.10.2008
 - Местоположение: Троян
 - Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
 - Мечтае да кара: Волга комби
 
tsb_bg написа:Най-сигурно и най-ефтино е като я смениш с по-мощна ...
При всяко друго начинание с много пари и нерви ще има много съмнителни резултати и почти сигурно ще си съсипеш колата
Просто се радвай на това което имаш и го поддържай в изправност
Това е лично мнение и не искам да обидя никой, който вече е тръгнал по този път ...
Всеки от колегите е казал по-нещо вярно. Аз бих те посъветвал като за начало да го отпушиш двигатела... спортно филтърче (вграден на местото на твоя оригиналния) и отпушена генерация (спортна) без катализатор. Като казвам спортна не си мисли за пърдялниците дето само включват аларми, а нещто което е изчислено за двигатела ти според обема и оборотите, говорим за диаметър и дължина.... като цяло до тук 10коня минимум ... и чак тогава едно леко чипче (като за автоматик по-малко изпържва двг и опасността от пукане на главата се намалява). Има и други работи, но едва ли ще ти се сваля главата за да я почовъркаш и нея...
			
		- joropc
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 659
 - Регистриран на: 9.10.2008
 - Местоположение: Троян
 - Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
 - Мечтае да кара: Волга комби
 
WALL написа:... спортно филтърче (вграден на местото на твоя оригиналния) и отпушена генерация (спортна)......
Стана ми интересно...я раздуй малко повече за тия двете неща..
Спортен филтър
Махаш катализатора
Центровка на ГНП-то
Радваш се на вървящ и прилично харчещ ТДС
			Махаш катализатора
Центровка на ГНП-то
Радваш се на вървящ и прилично харчещ ТДС
Ако си глупав, очаквай бой 
гър-р-р
По-добре в село чорбаджия, отколкото в град кюмюрджия.
http://vbox7.com/play:04c3934f
		
гър-р-р
По-добре в село чорбаджия, отколкото в град кюмюрджия.
http://vbox7.com/play:04c3934f
joropc написа:Стана ми интересно...я раздуй малко повече за тия двете неща..
Ами за филтъра вграден на местото на оригиналния, само че марков K&N или JR.
За генерацията маха/т се катализатора/ите на тяхно место се слагат резонантни гърнета, които като завъртат/завихрят газовете предотвратяват отново "връщането" на газовете (сложно е за обяснение като вакум става в един момент)... Разбира се си има формули по които се изчислява диаметъра дължината на тръбите, извивки и т.н. Сложно е много! Най лесния начин е като се избегнат тези две тръби (при нашите и се сложи 1 до отзад с по-голямо ф с подходящото резонаторно гърне и спортно задно гърне( по-добрия вариант) или с тези двете тръби, но две гърнета отзад. Колата става по-шумна обаче, но и има голяма разлика в ускорението. Катализатора/те и задното гърне са като тапа на двигателя, а сток филтъра задушава двигателя.... Като цяло при атмосферка (бензин) резултата е по-чувствителен, но пък дизела си има турбо и се осеща дори и само със филтърче.
- anzak
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2753
 - Регистриран на: 16.08.2008
 - Местоположение: Бургас
 - Кара: F07 535D
 - Мечтае да кара: SL500
 
- blacksapphire
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1353
 - Регистриран на: 5.05.2008
 - Местоположение: Sofia
 - Кара: G02 ///M40d
 
- NAPSTERS
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1585
 - Регистриран на: 3.03.2006
 - Местоположение: СОФИЯ
 - Пол: Мъж
 - Кара: Каквото запали
 
колега не се занимаваи с глупости, прасето лебед нестава.
мое мнение, като искаш мощност смени маторя
			
		мое мнение, като искаш мощност смени маторя
			58 мнения
			 • Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
  



