tds - Охладителна система - ремонти...

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 04 Авг 2008, 21:57

dinozab написа:
Peter Angelov написа:Здрасти на всички! Сега и аз да споделя! Два дена правих разните му профилактики и т.н. та по отношение на охладителната система вземи си виж капачката! на съда! Моята беше прецакана или по скоро запушена, вземах нова, колата е добре по принцип смених всичко що се сетя за момента, не загрява всичко си бачка! но въпреки всичко си мисля че имам лек проблем! Значи спирам колата в гаража и на сутринта като отворя мотора горния маркуч към радиатора е леко свит/ сплескан! ако отворя капачката се оправя или пък ако запаля мотора! за сега никакви проблеми с загряване но това малко ме притиснява!!! Казаха ми че капачката пак била проблем! Другото е че чучурката в съда за излишния антифриз трябва винаги да си тече, както е при мен и със отваряне на термостата да намалява и като се подаде газ да църка, но тая капачка има огромна роля! И незнам сега пак ли вземам капачка кво да прявя...

Предварително благодаря

По принцип от тая пишчица трябва да църка винаги вода отгоре и колкото повече загрява колата толкова повече да църка.Тва за свиването на маркуча незнам що така не съм забелязъл при мен такова нещо.То твоя е ебати ТДС-а другите ги помпат твоя ги свива :mhihi: :mhihi: :mhihi: ей ся бат Бисер са види в чудо :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
то си е за чудене-и моя ТДС дето е на части и той така-маркуча му се свива сутрин-ама по добре свит сутрин отколкото корав следобед :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 04 Авг 2008, 22:14

Радвайте се че се свиват бе не дърпайте дявола за опашката.Свива се щото е отваряна капачката като е топла и налягането е избегало :mhihi: , като изстине и се свие течноста се свива и маркуча с нея, кефи се че не ти пуска от никъде.
Отвория като е студена и ще се опрай, ако не пуска и работи добре би трябвало като изстине да достигне същото налягане както като е била студена.Е ако я напънеш че да дигне над допустимото и капачката ще го пусне навън и после пак ще се свие 8) .И с тея обезвъздушавания шега не бива, може би е най коварния начин да си прегрееш колата и майстори дето викат че охлаждала добре и за това радиатора в двете си части с разлика от 50 градуса да земат да праят само опели и фордове, да не се праят на умни.

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 28 Мар 2009, 22:18

Темата започна с това:
Vlados написа:Това беше първоначално темата, но сега имам друг проблем - смених водната помпа, термостата, измих радиатора и колера. Сега като загрее до работната температура се включва перката на климатика и работи постоянно, докато не изгася и поизстине колата. .................

и завърши с това:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=140612

Ако модераторите преценят, могат и да заключат.
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook