Проектът на Motorsport Technik
Модератор: Sharo
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
ама то стана така, щото много се нервиш бе човек
Спокойно го давай(все пак радостта на победителите е част от играта)....аз да ти кажа честно, че чак днес като гледах клипчето разбрах, че си се карал
....вчера хич и не съм те чул 

Спокойно го давай(все пак радостта на победителите е част от играта)....аз да ти кажа честно, че чак днес като гледах клипчето разбрах, че си се карал


Последна промяна gazzzar на 23 Мар 2009, 21:10, променена общо 2 пъти
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
Колата е наистина уникална дано много радости и победи да ви носи и за напред
като я видях на плевен просто другите коли ми беше трудно да ги забележа определено се виждаше едно рамо на пред е36цата 


- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Прочетох всяка страница и всяко мнение дотук!!
Евала ви правя за ентусиазма който според мен ще се превърне скоро в професия! Няма по добро начало от една победа и ще се радвам да ви гледам завбъдеще само на стълбичката!
Ако съм жена, ще ви направя един фенклуб !!!

Евала ви правя за ентусиазма който според мен ще се превърне скоро в професия! Няма по добро начало от една победа и ще се радвам да ви гледам завбъдеще само на стълбичката!



Ако съм жена, ще ви направя един фенклуб !!!



- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta



Благодаря, Жоре! От твоите уста, в Божиите уши

ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- THE DUNK MACHINE
- ентусиаст
-
- Мнения: 833
- Регистриран на: 4.02.2004
- Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
- Пол: Мъж
- Кара: KIA
- Мечтае да кара: E39 M5
Желая Ви МНОГО безаварийни километри с вратите напред и много скъсани гуми по пистите в страната а по-нататък и зад граница 

THE ONE & ONLY E30
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Напоследък нямахме много време да пускаме снимки по развитието на колата, а в последната една седмица преди Плевен направихме най-много...
Бе сложена и боядисана клетката, сложихме таблото и подредихме по него пренаредената електро инсталация и колата отвътре изглеждаше така:
Приготвихме Powerflex-а и започнахме поставянето му:
Петъчната вечер се оказа много дълга, работата беше повече отколкото очаквахме и до 6ч. сутринта в събота, без прекъсване около 24ч. работа, успяхме да сложим седалката и волана, да вържем коланите и едновременно с това да налепим колата и да я обслужим:
Това бе максимума, на който можехме да подготвим колата за плевенското състезание и въпреки че още нямахме окачване, спирачките бяха стандартни, съединителя и маховика също, притесняваше ни мокрото време и това че не бяхме спали, и всичко това съчетано с непознаването на колата, която не бяхме имали възможност да покараме яко дори 1км. Взехме по един душ за освежаване и потеглихме към пистата... Проблемите с полицаите не ни обезкоражиха и пристигнахме в Плевен с надеждата поне да се класираме за неделните финали, и да не берем много срам от евентуално слабото ни представяне предвид обстоятелствата. На пистата бе мокро, прехвърчаше сняг, духаше силен студен вятър. Ние пристигнахме с готовия продукт от едномесечната ни работа
И започнахме да се подготвяме за мокро каране с чисто новите ни гуми за мокро Good Year Eagle F1 (които по-късно се оказа, че въпреки страхотните ни впечатления от нормални автомобили, не могат да се сравняват с истински интермедии, но въпреки това се представиха много добре).
Дойде време и за момента на истината... Да изкараме колата и да видим как ще се представи
След първото излизане на тренировката колата буташе доста предницата и недозавиваше (все пак е Е36), но намалихме налягането на предните гуми и оправихме проблема и се движехме по-уверено, но с доста слаби времена на свободната тренировка, и вече бяхме сигурни че ще берем срам...
Дойде време за малко дрифт:
Там като чели беше малко по-добре, а и посвикнахме с колата.
На квалификацията се класирахме на 7мо и 8мо място, което, слава богу, ни гарантираше каране и в неделя.
Така вече постигнали програмата си максимум ние спокойни се отдадохме на почивка и съм, толкова липсващ през изминалите седмици.
Неделния ден се оказа доста по-добър за нас. Времето бе по-топло, валежи нямаше и асфалта започна да изсъхва... Излязох за дрифт сесия и нещата изглеждаха мнооого по-добре от предишния ден:
Сложихме си рали сликовете, с които разполагахме въпреки сериозните проблеми и голямата борба на гумаджииницата на пистата, при което събрахме сериозно количество публика и там. Колата започна да хваща сцепление, завиваше, спираше и ускоряваше страхотно, пасна ни, посвикнахме и и започнахме да даваме сериозно газ. Така започнахме лека полека да отстраняваме опонентите си през финалите и без да можем да осъзнаем все още какво се случва останахме аз и Виктор на финал за 1во и 2ро място с 1 кола, която не спря да се движи карана от нас по време на всички финални сесии като само имахме по няколко секунди да се сменим. Не можех да повярвам какво се случва - дебютно състезание, с не напълно подготвен автомобил който не сме карали до тогава, първо място за отбора ни, двойна победа... Още не мога да осъзная какво стана... Бяхме на пистата с хора, на които винаги сме се възхищавали, гледали сме ги и сме искали да сме там с тях, а в този ден ние бяхме на върха заедно с тях... Усещането е неописуемо... Още веднъж благодаря невероятно много на всички, благодарение на които бяхме там по този начин. Благодаря за безсънните нощи, къртовския труд и помощта която ни оказахте... Гордея се че ви познавам...

Бе сложена и боядисана клетката, сложихме таблото и подредихме по него пренаредената електро инсталация и колата отвътре изглеждаше така:


Приготвихме Powerflex-а и започнахме поставянето му:





Петъчната вечер се оказа много дълга, работата беше повече отколкото очаквахме и до 6ч. сутринта в събота, без прекъсване около 24ч. работа, успяхме да сложим седалката и волана, да вържем коланите и едновременно с това да налепим колата и да я обслужим:





Това бе максимума, на който можехме да подготвим колата за плевенското състезание и въпреки че още нямахме окачване, спирачките бяха стандартни, съединителя и маховика също, притесняваше ни мокрото време и това че не бяхме спали, и всичко това съчетано с непознаването на колата, която не бяхме имали възможност да покараме яко дори 1км. Взехме по един душ за освежаване и потеглихме към пистата... Проблемите с полицаите не ни обезкоражиха и пристигнахме в Плевен с надеждата поне да се класираме за неделните финали, и да не берем много срам от евентуално слабото ни представяне предвид обстоятелствата. На пистата бе мокро, прехвърчаше сняг, духаше силен студен вятър. Ние пристигнахме с готовия продукт от едномесечната ни работа




И започнахме да се подготвяме за мокро каране с чисто новите ни гуми за мокро Good Year Eagle F1 (които по-късно се оказа, че въпреки страхотните ни впечатления от нормални автомобили, не могат да се сравняват с истински интермедии, но въпреки това се представиха много добре).

Дойде време и за момента на истината... Да изкараме колата и да видим как ще се представи




След първото излизане на тренировката колата буташе доста предницата и недозавиваше (все пак е Е36), но намалихме налягането на предните гуми и оправихме проблема и се движехме по-уверено, но с доста слаби времена на свободната тренировка, и вече бяхме сигурни че ще берем срам...
Дойде време за малко дрифт:

Там като чели беше малко по-добре, а и посвикнахме с колата.
На квалификацията се класирахме на 7мо и 8мо място, което, слава богу, ни гарантираше каране и в неделя.
Така вече постигнали програмата си максимум ние спокойни се отдадохме на почивка и съм, толкова липсващ през изминалите седмици.
Неделния ден се оказа доста по-добър за нас. Времето бе по-топло, валежи нямаше и асфалта започна да изсъхва... Излязох за дрифт сесия и нещата изглеждаха мнооого по-добре от предишния ден:


Сложихме си рали сликовете, с които разполагахме въпреки сериозните проблеми и голямата борба на гумаджииницата на пистата, при което събрахме сериозно количество публика и там. Колата започна да хваща сцепление, завиваше, спираше и ускоряваше страхотно, пасна ни, посвикнахме и и започнахме да даваме сериозно газ. Така започнахме лека полека да отстраняваме опонентите си през финалите и без да можем да осъзнаем все още какво се случва останахме аз и Виктор на финал за 1во и 2ро място с 1 кола, която не спря да се движи карана от нас по време на всички финални сесии като само имахме по няколко секунди да се сменим. Не можех да повярвам какво се случва - дебютно състезание, с не напълно подготвен автомобил който не сме карали до тогава, първо място за отбора ни, двойна победа... Още не мога да осъзная какво стана... Бяхме на пистата с хора, на които винаги сме се възхищавали, гледали сме ги и сме искали да сме там с тях, а в този ден ние бяхме на върха заедно с тях... Усещането е неописуемо... Още веднъж благодаря невероятно много на всички, благодарение на които бяхме там по този начин. Благодаря за безсънните нощи, къртовския труд и помощта която ни оказахте... Гордея се че ви познавам...



------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
браво момчета... успех и за напред ви желая...
ще карате ли този уикенд на писта велико търново?
ще карате ли този уикенд на писта велико търново?
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Още не сме за професионалния шампионат... За сега ще бъдем само зрители... Живот и здраве за него можем да мислим чак догодина ако нещата ни вървят успешно и имаме някой зад гърба си защото там сумите са други...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4194
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
А относно гумаджийницата аз бях онова момче дето ви чакаше,просто нз как сложихте тия гуми,евала за колата,представи се много добре и на дрифта и на тайм атака.Определено за времето което сте имали,сте направили много неща.Поздравление и успехи. На следващото в Плевен ще ви гледам и следа с интерес 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- kompi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 1.01.2003
- Местоположение: Асеновград,Пловдив
Поздравления за всичко което сте направили! Много е добре, че лека-полека се вдига летвата при състезанията и ще е по-интересно занапред! Напаво ви завиждам за ентусиазма!
Успех колеги!
Успех колеги!
Сучииии!
- mitak_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: veliko tarnovo/sofiq
хаиде колеги,стягайте красавицата за националния шампионат,че тая събота и неделя на ралито в Търново най-голямата ми болка бе,че няма представител на любимата ми марка (с изключение на едно БМВ,което отпадна бързо бързо)!!!Успех
Страхотно представяне направихте на плевен като се има на впредвид че не сте карали колата ,малко хора биха постъпили като вас правите кола и без да я покарате направо на пистата ,с нетърпение ще чакам другите ви изяви по пистите сигурен съм че ще бъдат още по незабравими.Мислите ли да карате на пистата в кюстендил ,и от какви тръби е изработен ролбара?
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани