e36 320и>344и
Модератор: bum_bum
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
rango написа:DrivinGGoD написа:Не би ли трябвало изпускателните колектори като са така оплетени да са с еднаква дължина
сьдеики по стоковите маи тва с равните дьлжини в бмв не са го гледали,тва не означава че сме ги правили на изуст,но проблем номер1 в тази трансплантация е липса на място ,така че няма много варианти
Аз изхождам от всички колектори на S моторите които са с тази архитектура... Иначе е ясно че големите чугунени железа на стандартните мотори не са баш с равни дължини, но пък и те са изчислявани и тествани за определени характеристики на мотора... При разплетените и отделени колектори за всеки цилиндър е важно да са не само с еднаква дължина а тя да е и точно определена, тъй като влияе върху силовите характеристики... Иначе като гледам как са изработени предполагам че не са правени "на изуст", но все пак ми беше интересно в каква насока и с какви характеристики сте ги правили...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- rango
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 164
- Регистриран на: 20.03.2007
- Местоположение: ASENOVGRAD
- Пол: Мъж
- Кара: на магия
предполагам си забелязал че единия е 4-1 а другия 4-2-1,тва заради липсата на място(пак се повтарям)
НЕ Е МНОГО ВАЖНО КОЛКО ТИ Е МОЩНА КОЛАТА ПО ВАЖНО Е КОЛКО ТИ Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Видях аз Много ми се иска да видя как ще върви тази кола... Освен трансплантацията на мотора по окачването какво ще се прави? С какъв диференциал ще карате този автомат? Разбрах че ще се кара и по писти, в тази насока ще се работи ли или само стандартна ще се кара яко?
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- Prokudeniq
- младши ентусиаст
- Мнения: 556
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: Бетоновъзел Камчатка
К'во се заяждаш с човека ве скрапер. Ай да не казвам на всички как си караше М52Б20-то с М10-тков радиатор лепен с поксипол за да не дадеш 60 лв за втора ръка 2-войковMyxa-TePoPuCT написа:Аз да питам, неможа ли да намериш друг радиатор, че си рязал гредите ?
П.С. Не, че и аз не правя глупости, последната беше да сложа тампон от двигател на лада да ми подпира скоростите на Е23-ката
Няма нищо по-страшно от активната глупост.
- devastator
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая
и аз съм на две по 63.доста търсих маркова задна пърдялка с две по фи 63 ,ама нещо нема ни ейсенман,ни ремус,ни себринг
обърнах света и нема.
Тука във форума емаше едно момче със 540 е39,та той беше отсекъл задното гърне и само на тръба и среда,осемте братя в едно ,найстина звучеше много добре-плътно и без резонанси.
обърнах света и нема.
Тука във форума емаше едно момче със 540 е39,та той беше отсекъл задното гърне и само на тръба и среда,осемте братя в едно ,найстина звучеше много добре-плътно и без резонанси.
- Prokudeniq
- младши ентусиаст
- Мнения: 556
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: Бетоновъзел Камчатка
devastator написа:и аз съм на две по 63.доста търсих маркова задна пърдялка с две по фи 63 ,ама нещо нема ни ейсенман,ни ремус,ни себринг
обърнах света и нема.
Тука във форума емаше едно момче със 540 е39,та той беше отсекъл задното гърне и само на тръба и среда,осемте братя в едно ,найстина звучеше много добре-плътно и без резонанси.
Мдааа, много е трудно да се намери 2-ву цевка на големи диаметри и аз съм го изпитал тоз проблем.
Няма нищо по-страшно от активната глупост.
- devastator
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая
Питам ви понеже и аз си опитомявам в момента генерацийката и съм разглобил сичко и се почесвам където не ме сърби.
Мисля да добавя в средата 4 резонатора по 30 дължина,а назад още сондирам за няква интрига.Накрая че емайлирам до ТиВиАр да пратят едни чертежи на Тусканова пърдялка.
Мисля да добавя в средата 4 резонатора по 30 дължина,а назад още сондирам за няква интрига.Накрая че емайлирам до ТиВиАр да пратят едни чертежи на Тусканова пърдялка.
- Prokudeniq
- младши ентусиаст
- Мнения: 556
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: Бетоновъзел Камчатка
Не е ли по добре да сложиш 2-ва по-дълги резонатора в началото на генерациииката след сакса и отзад преди задното гърне 2-ва 300мм. ако има място де. А за задното май ще е ръчпром, идея си нямам.
Няма нищо по-страшно от активната глупост.
- rango
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 164
- Регистриран на: 20.03.2007
- Местоположение: ASENOVGRAD
- Пол: Мъж
- Кара: на магия
DrivinGGoD написа:Видях аз Много ми се иска да видя как ще върви тази кола... Освен трансплантацията на мотора по окачването какво ще се прави? С какъв диференциал ще карате този автомат? Разбрах че ще се кара и по писти, в тази насока ще се работи ли или само стандартна ще се кара яко?
тьи като в момента окачването ми е леко меко а и на всичкото отгоре предните пружини са ми от 4цил. за в момента сьм намислил едни нови коулоувьри,и тьи като за в момента се очертава да имам близо месец и нещо за каране на тази кола,поради заминаване у чужбинь,нямам намерение да правя каквото и да е освен наливане на бензин ,а зимата ще се обьрне внимание на спирачките,и ще се нагласи некои шперец,тьи като ся сьм с 3.45 отворен,вьрти ми се в главата и отделен сьд с още масло+радиатор за повече охлаждане,но няма да прекалявам щот все пак тва си ми е ежедневката
НЕ Е МНОГО ВАЖНО КОЛКО ТИ Е МОЩНА КОЛАТА ПО ВАЖНО Е КОЛКО ТИ Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
- rango
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 164
- Регистриран на: 20.03.2007
- Местоположение: ASENOVGRAD
- Пол: Мъж
- Кара: на магия
Myxa-TePoPuCT написа:Аз да питам, неможа ли да намериш друг радиатор, че си рязал гредите ?
кьв друг бе пич,20-ковия е наполовина по-мальк от тоз,този си е 540-ковия,тоя мотор иска охлаждане мислиш ли че ми пука за гредите
НЕ Е МНОГО ВАЖНО КОЛКО ТИ Е МОЩНА КОЛАТА ПО ВАЖНО Е КОЛКО ТИ Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
- rango
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 164
- Регистриран на: 20.03.2007
- Местоположение: ASENOVGRAD
- Пол: Мъж
- Кара: на магия
devastator написа:и аз съм на две по 63.доста търсих маркова задна пърдялка с две по фи 63 ,ама нещо нема ни ейсенман,ни ремус,ни себринг
обърнах света и нема.
Тука във форума емаше едно момче със 540 е39,та той беше отсекъл задното гърне и само на тръба и среда,осемте братя в едно ,найстина звучеше много добре-плътно и без резонанси.
може да има но ще са един чувал пари,аз реших да правя копие на моито гьрне от нерьждавеика мноо ясно,с 2 по фи 63 вьтре,но тва кат заменям участька от генерацията дет ся е 63 сьс 76-ца
НЕ Е МНОГО ВАЖНО КОЛКО ТИ Е МОЩНА КОЛАТА ПО ВАЖНО Е КОЛКО ТИ Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
rango написа:DrivinGGoD написа:Видях аз Много ми се иска да видя как ще върви тази кола... Освен трансплантацията на мотора по окачването какво ще се прави? С какъв диференциал ще карате този автомат? Разбрах че ще се кара и по писти, в тази насока ще се работи ли или само стандартна ще се кара яко?
тьи като в момента окачването ми е леко меко а и на всичкото отгоре предните пружини са ми от 4цил. за в момента сьм намислил едни нови коулоувьри,и тьи като за в момента се очертава да имам близо месец и нещо за каране на тази кола,поради заминаване у чужбинь,нямам намерение да правя каквото и да е освен наливане на бензин ,а зимата ще се обьрне внимание на спирачките,и ще се нагласи некои шперец,тьи като ся сьм с 3.45 отворен,вьрти ми се в главата и отделен сьд с още масло+радиатор за повече охлаждане,но няма да прекалявам щот все пак тва си ми е ежедневката
Ясно... Дано всичко да ви върви по план и внимавай като я подкараш че без спирачки и хубаво окачване тази сила си е опасна... А щом ще ти е ежедневка мисли хубаво за безопасността... Това е най-важното...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- Prokudeniq
- младши ентусиаст
- Мнения: 556
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: Бетоновъзел Камчатка
Еми нещо от 325TDS можеше да метнеш. Има 3-ри редови изпълнения, които със сигурност ще те охлаждатrango написа:Myxa-TePoPuCT написа:Аз да питам, неможа ли да намериш друг радиатор, че си рязал гредите ?
кьв друг бе пич,20-ковия е наполовина по-мальк от тоз,този си е 540-ковия,тоя мотор иска охлаждане мислиш ли че ми пука за гредите
Няма нищо по-страшно от активната глупост.
- Prokudeniq
- младши ентусиаст
- Мнения: 556
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: Бетоновъзел Камчатка
DrivinGGoD написа:... А щом ще ти е ежедневка мисли хубаво за безопасността... Това е най-важното...
Ако му пукаше за безопастността щеше ли да си среже градите отпред за да побере радиатора Или те там са за красота
Няма нищо по-страшно от активната глупост.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани