цЕНТРАЛНОТО СЕ ОБАДИ И НАПРАВИ ПРОБЛЕМ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
цЕНТРАЛНОТО СЕ ОБАДИ И НАПРАВИ ПРОБЛЕМ
Здравеите колеги моля за съвт.Карам БМВ 318И ,ИМАХ ПРОБЛЕМ С ЦЕНТРАЛНОТО(КОГАТО ЗАКЛТУЧВАМ СЕ ЗАКЛУЧВА6Е 4АК НА 16-Я ПЪТ) А СЕГА НЕ МОГА ДА ОТВОРЯ 6ОФИОРСКАТА ВРАТА,ОТКЛУЧВАМ ОТ ДЕСНАТА СТРАНА И ТАКА НЕ ЗНАМ КАК ПРОБВАМ ОТВЪН ОТВЪТРЕ НЕ МОГА И НЕ МОГА ДА ОТВОРЯ ВРАТАТА
.КАЖЕТЕ КАК ДА Я ОТВОРА КЪДЕ СЕ НАМИРА ТОВА ЦЕНТРАЛНО МОЛЯ АКО НЯКОИ ЗНАЕ НЕ6ТО ДА ПИ6Е skype- mitko.l_88 blagodarq vi predvaritelno!!! 


Колега да не си е заминал механизма за отварянето!
Незнам,мисля че вратата е заклучена то и задните не могат да се отворат само десната се отклучва и заклучва
Прецакани кабели (100%), прецакани машинки (силно вероятно, да речем 40-50%), прецакан модул (малко вероятно, но възможно - 5% вероятност).
Модула за централното се намира под жабката (но засега не го пипай).
Първо провери бушоните (най-вече 7,35,43), и разбира се ги смени, не просто да надникнеш и да кажеш "май са здрави".
Второ провери кабелите в следната последователност:
а) шлауха в багажника (минава точно покрай лявото амортисьорче в багажника) - режеш шлауха по дължина (нежно, така че да не прецакаш кабелите които се намират в него) и проверяваш за оголвания, прекъсвания и т.н.
б) тези които влизат във вратите (пак са в гумен маншон, за да ги провериш добре, трябва да развиеш болтовете), самата букса малко трудно се разкопчава но ще го схванеш.
Идеята е да провериш най-често прецакващите се кабели, а те са именно тези които се движат/трият/огъват при всяко едно затваряне отваряне и т.н. (и щеше да го знаеш, но както повечето нови потребители не си си направил труда да потърсиш дали не е описано какви може да са проблемите).
Това че шофьорската врата ти се е заключвала от 16-тия най-вероятно е причинено от:
1. Бутончето което отчита кога вратата е затворена (ето ти линк да добиеш представа какво представлява) http://perez.ftp.sh/Vrata.jpg . С годинките (и повтарящите се отваряния/затваряния на вратата) въпросното пластмасово бутонче изтънява и вече дори при затворена врата колата мисли че вратата е отворена (понеже бутончето не е достатъчно натиснато), и БМВ-тата са така направени че се самоотключват ако имаш незатворена врата :-)
2. Кабели (напр. тези в багажника които споменах по-горе). Когато имаш прецакани кабели се развалят машинки (при някое и друго късо съединение или друга аномалия) и могат да ти изгорят и повечко машинки наведнъж (което обяснява от една страна сегашното състояние на колата ти).
Дано да съм успял да ти помогна и да ти дам някакви насоки.
Успех и за да си остана от онзи дразнещ тип потребители във форумите няма да пропусна да ти кажа отново - ползвай търсачката, когато пишеш нова тема, която вече е обсъждана показваш неуважение, неграмотност, некадърност (да ползваш интернет търсачка) и не е приятно за никой, от друга страна, ако няма някой който обича да пише по 1 страница отговори на хора като теб е възможно и да не получиш отговор!
Модула за централното се намира под жабката (но засега не го пипай).
Първо провери бушоните (най-вече 7,35,43), и разбира се ги смени, не просто да надникнеш и да кажеш "май са здрави".
Второ провери кабелите в следната последователност:
а) шлауха в багажника (минава точно покрай лявото амортисьорче в багажника) - режеш шлауха по дължина (нежно, така че да не прецакаш кабелите които се намират в него) и проверяваш за оголвания, прекъсвания и т.н.
б) тези които влизат във вратите (пак са в гумен маншон, за да ги провериш добре, трябва да развиеш болтовете), самата букса малко трудно се разкопчава но ще го схванеш.
Идеята е да провериш най-често прецакващите се кабели, а те са именно тези които се движат/трият/огъват при всяко едно затваряне отваряне и т.н. (и щеше да го знаеш, но както повечето нови потребители не си си направил труда да потърсиш дали не е описано какви може да са проблемите).
Това че шофьорската врата ти се е заключвала от 16-тия най-вероятно е причинено от:
1. Бутончето което отчита кога вратата е затворена (ето ти линк да добиеш представа какво представлява) http://perez.ftp.sh/Vrata.jpg . С годинките (и повтарящите се отваряния/затваряния на вратата) въпросното пластмасово бутонче изтънява и вече дори при затворена врата колата мисли че вратата е отворена (понеже бутончето не е достатъчно натиснато), и БМВ-тата са така направени че се самоотключват ако имаш незатворена врата :-)
2. Кабели (напр. тези в багажника които споменах по-горе). Когато имаш прецакани кабели се развалят машинки (при някое и друго късо съединение или друга аномалия) и могат да ти изгорят и повечко машинки наведнъж (което обяснява от една страна сегашното състояние на колата ти).
Дано да съм успял да ти помогна и да ти дам някакви насоки.
Успех и за да си остана от онзи дразнещ тип потребители във форумите няма да пропусна да ти кажа отново - ползвай търсачката, когато пишеш нова тема, която вече е обсъждана показваш неуважение, неграмотност, некадърност (да ползваш интернет търсачка) и не е приятно за никой, от друга страна, ако няма някой който обича да пише по 1 страница отговори на хора като теб е възможно и да не получиш отговор!
- Nik4oZ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 Coupe Hellrot
И аз имам подобен проблем и мерси много на колегата Perez . Още утре ще го мъчим.
Остава ми проблема само с машинката на багажника ама тя вече ще е нова. 


Lurking in the shadows
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани