кобра и други muscle cars (снимки)
Модератор: Общи модератори
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
кобра и други muscle cars (снимки)
.
Последна промяна steeN на 28 Сеп 2019, 12:30, променена общо 2 пъти
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Is.
- ентусиаст
-
- Мнения: 969
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: Клуб '' 400+ ''
- Пол: Мъж
- Кара: Едно М60 и някви М-ки
- Детайли за колата: ...плаши ме ....винаги ....
И-и-и-и колко прави това в куб. см ??? ... че математиката не ми е от най - силните 

Is написа:. . . чукайте си яйцата, точете си рендетата, викайте си "БРАВООО", но като видите 4-те фара зад вас, учтиво отбийте в дясно, щото иначе за всички става по трудно, а резултата ще е все същия

- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
УНИКАТ, само като и гледам гумите и ми става лошо, не ми се мисли какво ли е зад волана на това животно, а и какъв ли хандлинг има 


не се безпокой - не е оригинална. оригиналните са много много малко, купето е небоядисано от "изчеткан" алуминий и цените са около половин милион и нагоре според това дали всички номера съвпадат и колко е автентична. кобрата е правена карол шелби много много отдавна;) оригиналния вайпър също е повлян много от г-н шелби...
тази спецялно е най-вероятно "factory 7" кит - много са популярни и напълно сглобена и завършена можеш да я имаш за около $40-45к.
оригиналните са със форд 427 "сайд ойлър" (странично мазане) и схемата на мазане е ... ум да ти зайде... страшна екзотика за времето си
тази спецялно е най-вероятно "factory 7" кит - много са популярни и напълно сглобена и завършена можеш да я имаш за около $40-45к.
оригиналните са със форд 427 "сайд ойлър" (странично мазане) и схемата на мазане е ... ум да ти зайде... страшна екзотика за времето си
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
alx написа:не се безпокой - не е оригинална. оригиналните са много много малко, купето е небоядисано от "изчеткан" алуминий и цените са около половин милион и нагоре според това дали всички номера съвпадат и колко е автентична. кобрата е правена карол шелби много много отдавна;) оригиналния вайпър също е повлян много от г-н шелби...
тази спецялно е най-вероятно "factory 7" кит - много са популярни и напълно сглобена и завършена можеш да я имаш за около $40-45к.
оригиналните са със форд 427 "сайд ойлър" (странично мазане) и схемата на мазане е ... ум да ти зайде... страшна екзотика за времето си
Пак уби рибата със камъни!

Респект за знанията!

- CarrollShelby
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: 11.02.2008
- Местоположение: Бургас
alx написа:не се безпокой - не е оригинална. оригиналните са много много малко, купето е небоядисано от "изчеткан" алуминий и цените са около половин милион и нагоре според това дали всички номера съвпадат и колко е автентична. кобрата е правена карол шелби много много отдавна;) оригиналния вайпър също е повлян много от г-н шелби...
тази спецялно е най-вероятно "factory 7" кит - много са популярни и напълно сглобена и завършена можеш да я имаш за около $40-45к.
оригиналните са със форд 427 "сайд ойлър" (странично мазане) и схемата на мазане е ... ум да ти зайде... страшна екзотика за времето си
http://en.wikipedia.org/wiki/AC_Cobra За по заинтерсованите


- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
- Helix
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 4.03.2007
- Местоположение: Банишора
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS;E30 325i
- Мечтае да кара: Самолет
А това което най-много ме удиви е това инфо от wikipedia :
Shelby Motors built 22 427 competition roadsters. In 1965, one was selected and converted into a special model called the 427 "Cobra to End All Cobras." The first one of these (number CSX 3015) was originally part of a European promotional tour before its conversion. This conversion called for making the original racing model street legal with mufflers, a windshield and bumpers amongst other modifications. But some things were not modified, including the racing rear end, brakes and headers. The most notable modification is the addition of Twin Paxton Superchargers. This gave the car an alleged 800 brake horsepower (bhp) and 462 lb·ft (626 N·m). of torque at an astounding low of 2800 rpm. Officially rated at 0-to-60 at 4.5 seconds, legend and lore have it as doing that in a little over 3 seconds as one must lay off the throttle heavily just to get traction off the line.
Another non-competition 427 roadster, CSX 3303, was converted and given to Shelby's close friend, Bill Cosby. Cosby attempted to drive the super-fast Cobra, but had issues with keeping it under control. This was humorously documented in Cosby's album titled "Bill Cosby, 200 M.P.H." Cosby then gave the car back to Shelby, who then shipped it out to one of their dealers in San Francisco, S&C Ford on Van Ness Avenue. S&C Ford then sold it to customer Tony Maxey. Maxey, suffering the same issues as Cosby did with the car, lost control and drove it off of a cliff, landing in the Pacific Ocean waters. It is to be noted that Maxey's accident was largely speculated as suicide. It was eventually recovered and the wreckage was bought by Brian Angliss of CP Autokraft. He is expected to auction his restored version in the future.
Shelby's original model, CSX 3015, was kept by Carroll Shelby himself over the years as a personal car, sometimes entering it into local races like the Turismos Visitadores Cannonball-Run race in Nevada, where he was "waking [up] whole towns, blowing out windows, throwing belts and catching fire a couple of times, but finishing." CSX 3015 was auctioned off on 22 January 2007 at the Barrett-Jackson Collector Car Event in Scottsdale, Arizona for $5 million plus commission (a record for Cobras, but no record for a Barrett-Jackson sold price)[
Shelby Motors built 22 427 competition roadsters. In 1965, one was selected and converted into a special model called the 427 "Cobra to End All Cobras." The first one of these (number CSX 3015) was originally part of a European promotional tour before its conversion. This conversion called for making the original racing model street legal with mufflers, a windshield and bumpers amongst other modifications. But some things were not modified, including the racing rear end, brakes and headers. The most notable modification is the addition of Twin Paxton Superchargers. This gave the car an alleged 800 brake horsepower (bhp) and 462 lb·ft (626 N·m). of torque at an astounding low of 2800 rpm. Officially rated at 0-to-60 at 4.5 seconds, legend and lore have it as doing that in a little over 3 seconds as one must lay off the throttle heavily just to get traction off the line.
Another non-competition 427 roadster, CSX 3303, was converted and given to Shelby's close friend, Bill Cosby. Cosby attempted to drive the super-fast Cobra, but had issues with keeping it under control. This was humorously documented in Cosby's album titled "Bill Cosby, 200 M.P.H." Cosby then gave the car back to Shelby, who then shipped it out to one of their dealers in San Francisco, S&C Ford on Van Ness Avenue. S&C Ford then sold it to customer Tony Maxey. Maxey, suffering the same issues as Cosby did with the car, lost control and drove it off of a cliff, landing in the Pacific Ocean waters. It is to be noted that Maxey's accident was largely speculated as suicide. It was eventually recovered and the wreckage was bought by Brian Angliss of CP Autokraft. He is expected to auction his restored version in the future.
Shelby's original model, CSX 3015, was kept by Carroll Shelby himself over the years as a personal car, sometimes entering it into local races like the Turismos Visitadores Cannonball-Run race in Nevada, where he was "waking [up] whole towns, blowing out windows, throwing belts and catching fire a couple of times, but finishing." CSX 3015 was auctioned off on 22 January 2007 at the Barrett-Jackson Collector Car Event in Scottsdale, Arizona for $5 million plus commission (a record for Cobras, but no record for a Barrett-Jackson sold price)[
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
- Cobb
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 7.02.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E36
- Мечтае да кара: V8
Супер е 427-цата, ама като гледам как се впечатлявате, 780-цата би трябвало да ви хареса повече
780cui/12,9 liters V8, 1100hp at 7000rpm, 1300 lb-ft of torque.
От 0-100км/ч, няма засичания, просто защото е безсмислено - 0-200км/ч се взимат за 4,9 сек, и до 300км/ч, за 10сек.
4 скоростна кутия, 75% блокаж и 315/35/18


780cui/12,9 liters V8, 1100hp at 7000rpm, 1300 lb-ft of torque.
От 0-100км/ч, няма засичания, просто защото е безсмислено - 0-200км/ч се взимат за 4,9 сек, и до 300км/ч, за 10сек.
4 скоростна кутия, 75% блокаж и 315/35/18




- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
427 куб. инча съответсват на 7 литра по нашему, а 780 на 12.9
. Други разпространени "размери" са 454кби - 7,4 литра
500кби - 8,2 литра , 572 - 9,4 литра. а от "малките" 350кби - 5,7 литра
Интересното при тези двигатели е ,че всичките са v8 само с един разпределителен вал посредата и с по два клапана в глава.

500кби - 8,2 литра , 572 - 9,4 литра. а от "малките" 350кби - 5,7 литра
Интересното при тези двигатели е ,че всичките са v8 само с един разпределителен вал посредата и с по два клапана в глава.
alx написа:не се безпокой - не е оригинална. оригиналните са много много малко, купето е небоядисано от "изчеткан" алуминий и цените са около половин милион и нагоре според това дали всички номера съвпадат и колко е автентична. кобрата е правена карол шелби много много отдавна;) оригиналния вайпър също е повлян много от г-н шелби...
тази спецялно е най-вероятно "factory 7" кит - много са популярни и напълно сглобена и завършена можеш да я имаш за около $40-45к.
оригиналните са със форд 427 "сайд ойлър" (странично мазане) и схемата на мазане е ... ум да ти зайде... страшна екзотика за времето си
а бе човек има ли нещо което да не знаеш

- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
- bivola
- E30 M3 Dreamer
-
- Мнения: 1153
- Регистриран на: 4.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: `90 E30 M50B20 , Fiat Punto Bertone
- Мечтае да кара: E30 M3
Дилян Пенчев написа:МИнава се време, успокояваш се - караш супер лачена Е30-ка...която ти струва 20 бона![]()
![]()
И си викаш...аджеба аз що не си купих Е46... и в момента в който ти мине тая мисъл ти вече НЕ СИ МАНЯК
![]()

42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: dewey