Броня за фейса
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			13 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- I.V.G.
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 334
 - Регистриран на: 1.06.2007
 - Местоположение: PLEVEN
 - Пол: Мъж
 - Кара: E-39TDS
 
Броня за фейса
Моля само който е сменявал бронята(предна) да взима участие,та питането е следното ;освен халогените какво друго има различно назад към двигателя?Ще се разкрасяваме и за това се интересувам 
			
		
- mad_presley
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 4438
 - Регистриран на: 5.02.2008
 - Местоположение: Варна
 - Кара: E39 M5
 
Освен халогените ти трябват страничните лайсни, средната лайсна (за номера), двете странични решетки и пластмасови подкалници (тези малките, които се подават леко под бронята).
Също така, ще ти трябват и нови букси за халогените, защото старите не стават.От къде ще намериш, не знам, търси от някоя на части
			
		Също така, ще ти трябват и нови букси за халогените, защото старите не стават.От къде ще намериш, не знам, търси от някоя на части
- I.V.G.
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 334
 - Регистриран на: 1.06.2007
 - Местоположение: PLEVEN
 - Пол: Мъж
 - Кара: E-39TDS
 
- mad_presley
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 4438
 - Регистриран на: 5.02.2008
 - Местоположение: Варна
 - Кара: E39 M5
 
I.V.G. написа:А тези решетки под номера еднакви ли са на старата и новата?
Еднакви са, за това не съм ги писал в горния си пост.
- spacepl
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3354
 - Регистриран на: 29.03.2007
 - Местоположение: Pleven
 - Пол: Мъж
 - Кара: E60 530D F07 530D
 - Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
 - Детайли за колата: трошляче някакво :)
 
някои ако има лайсните за фейсовата броня да свирка, трябват ми лява, дясна и средна (тази за номера) и лявата решетка до халогена (лява като си срещу колата)
			
		- El Diablo
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2832
 - Регистриран на: 4.09.2007
 - Местоположение: Sofia
 - Кара: E70
 
///sasho а тебе кои те е излъгал че се сменят подкалниците  
 
виж ако сложиш ///М броня оригинал, тогава се сменят подкалниците, 300 лв са само те, ама това е само за М броня
			
		виж ако сложиш ///М броня оригинал, тогава се сменят подкалниците, 300 лв са само те, ама това е само за М броня
Преди време , когато проявих някакъв интерес да сменя предната броня на Е39-ка в подписа ми с фейслифтова отидох във "Вари 2000" и ми обясниха , че при смяната на предната броня на Е39 525 TDS  с фейслифтова е необходимо да се сменят и подкалниците. След като няма подкалници които да са с дупки както е стандартно при Е39 525 TDS трябва да се направят допълнително дупки на новите подкалници , което лично на мен не ми допада като идея. Другото което ми обясниха е , че при фейслифтовата броня никелираната лайсна е отдолу на пласмасовата лайсна докато при стандартната за Е39 525 TDS е отгоре и по този начин ще се получи разминаване с лайсните на вратите , така че , за да стане така както бих искал да е /оригинално/ трбва да се сменят и лайсните на вратите , а оттам и лайсните на задната броня а може би и цялата задна броня и пак няма да е в оригинален вид , защото както казах и по нагоре в поста си подкалниците няма да са с оригинални дупки. Та оттам знам.  
 
ПС: Подчертал съм за кой модел Е39 пиша , за другите не съм наясно как стои въпроса със смяната на предна броня с фейслифтова.
			
		ПС: Подчертал съм за кой модел Е39 пиша , за другите не съм наясно как стои въпроса със смяната на предна броня с фейслифтова.
- mad_presley
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 4438
 - Регистриран на: 5.02.2008
 - Местоположение: Варна
 - Кара: E39 M5
 
///sasho написа:Незнам на TDS дали ще стане да смениш бронята с фейслифтова , защото се сменят и подкалниците , а те трябва да са с дупки както са стандартните.
Разликата м/у фейс лифт и обикновената броня е, че фейс лифтовата е по-широка с ~1-2см.Спокойно може да си сложи старите подкалници и просто да подложи нещо отстрани, за да не влиза вода от задната страна на халогените.
mad_presley написа:///sasho написа:Незнам на TDS дали ще стане да смениш бронята с фейслифтова , защото се сменят и подкалниците , а те трябва да са с дупки както са стандартните.
Разликата м/у фейс лифт и обикновената броня е, че фейс лифтовата е по-широка с ~1-2см.Спокойно може да си сложи старите подкалници и просто да подложи нещо отстрани, за да не влиза вода от задната страна на халогените.
Колега , във "Вари 2000" доколкото разбрах са сменяли предната броня на една Е39 525 TDS с фейслифтова и ми обясниха каква е процедурата , и че не си заслужава много , защото освен че , за да изглежда перфектно трябва да се сменят много допълнителни неща /които съм ги описал в предишното си мнение/ освен бронята и крайния резултат няма да е така добър както трябва да е. Имайки впредвид , че тяхния интерес като BMW магазин и сервиз е да продадът и смянят тези части , а в същия момент дори оттам казват , че наистина не си заслужава тази преработка , значи наистина няма смисъл. Благодаря ти за съвета , как може да стане , ама не ми харесват и преправянията от сорта да се подлага нещо за да не капе вода и т.н. , а и колата е обявена за продажба и имайки в предвид , че много рядко изкача купувач , който да оцени всичко направено по един автомобил втора употреба мисля , че няма смисъл от поставянето на такава броня на тази кола , все пак достатъчно допълнително поставени неща има , които сигурно от една част от купувачите дори и не се забелязват , че ги има.
- mad_presley
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 4438
 - Регистриран на: 5.02.2008
 - Местоположение: Варна
 - Кара: E39 M5
 
///sasho написа:.....
Дааа, пропуснах и момента с никелиранатите лайсни, които при фейса никела е отдолу, а при старата е отгоре.Аз като смених моята броня с фейс лифт, си смених и всички лайсни по колата с такива без никел (и без това тези с никел са доста по-скъпи от тези без никел)
А за изрязването на подкалниците, може си стане като оригинално, защото всъщност оригиналните на TDS са си рязани на преса и мисля, че при малко старание, ще си станат като оригинални при изрязване на ръка.
Старите подкалници са на цена 17лв, а новите са на 25лв бройката.Това са цени от Варна Карс.
- I.V.G.
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 334
 - Регистриран на: 1.06.2007
 - Местоположение: PLEVEN
 - Пол: Мъж
 - Кара: E-39TDS
 
ти така ли си подлагал и твоята оргинална ли е защото намерих от(Елиткар) за 140лв. но незнам какво качество е?mad_presley написа:///sasho написа:Незнам на TDS дали ще стане да смениш бронята с фейслифтова , защото се сменят и подкалниците , а те трябва да са с дупки както са стандартните.
Разликата м/у фейс лифт и обикновената броня е, че фейс лифтовата е по-широка с ~1-2см.Спокойно може да си сложи старите подкалници и просто да подложи нещо отстрани, за да не влиза вода от задната страна на халогените.
- mad_presley
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 4438
 - Регистриран на: 5.02.2008
 - Местоположение: Варна
 - Кара: E39 M5
 
I.V.G. написа:ти така ли си подлагал и твоята оргинална ли е защото намерих от(Елиткар) за 140лв. но незнам какво качество е?
Aз не съм с TDS колега и няма нужда да подлагам нищо, защото си купих нови подкалници за фейс лифтова броня
 
А иначе, бронята ми е оригинална.Тази, която ти дават от Елит кар е Тайландска и не мога да коментирам качеството и, питай някой колега, който е с такава.
М/у другото, докато аз си търсех броня, имах много предложения точно за такава броня, на цена от 110лв тук във форума, но не помня кой точно ми я предлагаше (то всъщност не беше само един де), така че ако
ще вземаш Тайландска си потърси на по-добра цена
			13 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
