Проблем при висока скорост
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			24 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Проблем при висока скорост
Здравеите колеги,колата ми е 525 тдс и съм много доволен от нея,откакто я купих обаче карам постоянно на изключена система,не знам дали заради това или поради друга причина се появи следния проблем,колата спира да ускорява на 160,сякаш се пуска системата усещането е същото,на малките скорости 1-2-3 се изцепва до критинчни но на 4 и 5та не може!!!!! притеснява ме че ще излезе скъп този проблем и преди да се хвърля по маистори реших да се консултирам с вас,с надеждата че някои е имал подобен проблем,колата си поддържаше 230 без грижи а сега какво и стана много ми е гадно 
			
		- map13
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 475
 - Регистриран на: 9.11.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 525d вагон
 
при мен това  се реши със смяна на датчика на разпределителния вал - 150лв нов / той се оказа в последствие здрав / и датчика на турбото / тук ми беше проблема на мен / и той към 150лв ... цените са без труда и диагностиката... за разрешаването ми се върза към 250-270лв...нещата ги смених в реда по който съм ги описал и с разлика около 1 седмица.......а бе най-добре отиваш примерно в Дару Кар и една диагностика на комон рейла и ще ти кажат какво е заминало ....
			
		- map13
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 475
 - Регистриран на: 9.11.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 525d вагон
 
WALL написа:Никой не споменава за турбото....кади ли много след като не ускорява?
и това е вариант ... но и при мен здраво бълваше сажди отзад по едно време .. в дару кар викат ново турбо .... в последствие се оказа вакуум на турбото и нещата заспаха !!
- **Novobraneca
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1258
 - Регистриран на: 15.09.2008
 - Местоположение: Добрич
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
 - Детайли за колата: С чио чипс :D
 
Колеги, ако е от турбото няма да ускорява и на ниските предавки. Колега OWNER  аз бих те посъветвал да си отключиш скритото меню и да оставиш менюто са температурата на антифриза( позиция 7 от скритото меню) и след това да направиш тоя тест с пърженето на 1,2,3,4, и 5-та скорост и после кажи до колко градуса достига температурата 
 Имайте в предвид, че времето се стопли и това ме навежда на една мислъл, но няма да коментирам, нека колгата направи тоя тест е ако иска де
			ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК 
 [OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
		Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- joropc
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 659
 - Регистриран на: 9.10.2008
 - Местоположение: Троян
 - Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
 - Мечтае да кара: Волга комби
 
- **Novobraneca
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1258
 - Регистриран на: 15.09.2008
 - Местоположение: Добрич
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
 - Детайли за колата: С чио чипс :D
 
Ами оня ден един тдс не искаше да върви повече от 160км/ч, причината беше че температурата на антифриза достига 110 градуса и мн бавно почва да охлажда, колата влиза в нещо като авариен режим, причините са заминало виско, но свалихме радиятора, промихме го, смяна на термостат и виско и колата самолет.
ПП: имаше въпрос на колко градуса почва да вие виското, онзи ден имаше тест от моя страна
  
  
 , и при яко пържене на колата на място или въртене както му казват, виското зацепи някаде на 107 градуса и тепературата почна да падада до към към 96-7 градуса и така няколко пъти 
, след това колата я оставих да поработи на място 2-3 минути и температурата падна на 88 градуса, май много се разписах пак 
 Тука има част от испълненията с един колега
http://www.youtube.com/watch?v=db5hroLO42k
 
  
  
  
  
			ПП: имаше въпрос на колко градуса почва да вие виското, онзи ден имаше тест от моя страна
http://www.youtube.com/watch?v=db5hroLO42k
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК 
 [OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
		Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- Sesko
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 937
 - Регистриран на: 21.05.2008
 - Местоположение: Разград
 - Пол: Мъж
 - Кара: е60 525 x-drive
 - Мечтае да кара: M6
 
**Novobraneca написа:Ами оня ден един тдс не искаше да върви повече от 160км/ч, причината беше че температурата на антифриза достига 110 градуса и мн бавно почва да охлажда, колата влиза в нещо като авариен режим, причините са заминало виско, но свалихме радиятора, промихме го, смяна на термостат и виско и колата самолет.
ПП: имаше въпрос на колко градуса почва да вие виското, онзи ден имаше тест от моя страна![]()
![]()
, и при яко пържене на колата на място или въртене както му казват, виското зацепи някаде на 107 градуса и тепературата почна да падада до към към 96-7 градуса и така няколко пъти
, след това колата я оставих да поработи на място 2-3 минути и температурата падна на 88 градуса, май много се разписах пак
Тука има част от испълненията с един колега
http://www.youtube.com/watch?v=db5hroLO42k
![]()
![]()
![]()
![]()
малее тоя луд , а бре как става тоя номер на място да се въртят гуми
			24 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
			


