Бутала, биели, колянов вал !
Модератор: bum_bum
			13 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Бутала, биели, колянов вал !
Като не разбираш питаш, затова и се обръщам към вас 
 
Искам да постегна млако един 4.0 V8 и по-точно да му слойа компресор. Може ли някой да ми каже до колко мога да го надуя, без да ми се налага да сменям буталата и биелите. Става въпрос, че не знам до колко издържат карантиите на този двигател, защото излиза доста скъпо да се купува всичко X2
 
 
Предварително благодаря и се надявам да не е прозвучало много тъпо!!
P.S! Знам, че едва ли ще понесе много та ако можете да ми кажете и до какво ще доведе
 Двигателят е 286 коня ( макар че сигурно знаете) и към 300 NM въртящ момент!
			Искам да постегна млако един 4.0 V8 и по-точно да му слойа компресор. Може ли някой да ми каже до колко мога да го надуя, без да ми се налага да сменям буталата и биелите. Става въпрос, че не знам до колко издържат карантиите на този двигател, защото излиза доста скъпо да се купува всичко X2
Предварително благодаря и се надявам да не е прозвучало много тъпо!!
P.S! Знам, че едва ли ще понесе много та ако можете да ми кажете и до какво ще доведе
От всички гарнитури, най-важна е задкормилната!
		- ///M Power
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 4217
 - Регистриран на: 21.11.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: си Е65-цата.
 
Re: Бутала, биели, колянов вал !
KrezZ написа:Като не разбираш питаш, затова и се обръщам към вас![]()
Искам да постегна млако един 4.0 V8 и по-точно да му слойа компресор. Може ли някой да ми каже до колко мога да го надуя, без да ми се налага да сменям буталата и биелите. Става въпрос, че не знам до колко издържат карантиите на този двигател, защото излиза доста скъпо да се купува всичко X2![]()
Предварително благодаря и се надявам да не е прозвучало много тъпо!!
P.S! Знам, че едва ли ще понесе много та ако можете да ми кажете и до какво ще доведеДвигателят е 286 коня ( макар че сигурно знаете) и към 300 NM въртящ момент!
Само да те поправя ,че 4 литровия V8 има 286 кс и 400 НМ въртящ момент
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." 
- Mario Andretti
		- Mario Andretti
- Alex_Burdin
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 238
 - Регистриран на: 7.01.2009
 - Местоположение: Исперих
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е46,Е36,Е30
 - Мечтае да кара: F30 M3 по крабрежната на Рио де Жанейро
 - Детайли за колата: http://www.facebook.com/pages/Alex-Burdin/87277582105
 
Ако говориш за механично задвижвани компресори, ако ползваш центробежен, мисля че до 0,6-0,7 бара няма да се налага да отваряш двигателя, нито да го разреждаш. При 286 к.с. начална мощност това ще даде около 430-460 к.с. респективно. Ако ползваш обемен компресор (Рут или винтов) мисля че по-ниско налягане - 0,4-0,5 бара, инак ще се наложи да се отваря ако не за друго поне за да се разреди малко.
			
		- devastator
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 268
 - Регистриран на: 17.07.2008
 - Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая
 
гьотората ще оскубе болтовете при хубав надув,требват втулки поне 18x1,5 в никасила ,пък и мотовилките са му като на тротинетка.Абе  весело двигателче си е.
			
		Мерси много за отговорите и пак ви казвам - извинения за простотията. Просто този като двигател нищо не ми говори, може би и затова обърках въртящият момент. Пък и до скоро бях хондаджия, но мерака за задно предаване натделя. Искам ако ми остане към края на това лято време да събера една машина и затова малко по малко съм почнал. И да - мисля за механична турбина, щото не ми трябва да и вадя душичката 
 А за тази центробежни дето спомена Postman - може ли да кажете и някоя марка, че да почна да търся  
 
Пак мерси
			Пак мерси
От всички гарнитури, най-важна е задкормилната!
		- ARR_
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 67
 - Регистриран на: 30.10.2007
 - Местоположение: По света и у нас
 - Кара: Купе с 2 врати
 - Мечтае да кара: Купе с 4 врати
 - Детайли за колата: Седем напред, две назад
 
А за тази центробежни дето спомена Postman - може ли да кажете и някоя марка, че да почна да търся Smile
Това са едни от най-разпространените като марки центробежни компресори.
http://www.vortechsuperchargers.com/
http://www.procharger.com/
http://www.paxtonauto.com/
http://www.rotrex.com/
- oxam
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 752
 - Регистриран на: 16.01.2005
 - Местоположение: лондон
 - Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
 
забрави най-разпространените в европа
www.a-s-a.de/
в немския ебау излизат от време на време, така че успех в търсенето
			www.a-s-a.de/
в немския ебау излизат от време на време, така че успех в търсенето
 
 
 
- bum_bum
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 12076
 - Регистриран на: 22.07.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: турбо бмв
 
Ами за момента е само двигател 
 но мисля да влезе в двуврато купе на Е30 
 Намерих готови разработки в интернет на вече направени и от два месеца само чета и събирам оттук оттам каквото мога. Надявам се да го довърша, но само ме плаши до каква степен ще издържи двигателя - да не се олея и да го хвърля накрая 
 Ако не излезе траен вариант ще мисля и за друг двигател - просто искам задно предаване и конски сили 
			От всички гарнитури, най-важна е задкормилната!
		- bum_bum
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 12076
 - Регистриран на: 22.07.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: турбо бмв
 
Па слагай го така, като освободиш генерацията малко може да чукне 300 коня ако е в добро здраве. А 300 коня в е30- ка ще ти е достатъчно зор да ги вкараш в пътя мисля.
			
		
			13 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	