Race бензин?
Модератор: Общи модератори
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Christoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 777
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: на пътя
- Кара: 330Xi
- Мечтае да кара: 760
Добре, а тетра-етил добавка откъде може да се набави без да ставаме химици? Или няма смисъл - добвака за 15 лв и тва е.
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
добре де,за бензиновите знаем че има такива бензини,особенно най-ползвани са при водните спортове(джетове и спортни яхти),но на мен ми е интересно дали има подобни...дизелови горива?
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Това сигурно е един от най-големите митове около колите - че октаните правят бензина по мощен. Както вече колегата обясни октаните обозначават това колко е устойчив на налягане и самозапалване(детонаций) бензина. Преди време много са помагали оловните съединения. Но както вече знаете оловен бензин не се продава по станцийте. Ако ще да сипете 200 октана на кола която няма нужда от това - има ниска компресия, няма да получите един кон повече. Заблудата идва оттам ,че на модерен автомобил ако му сипеш по ниско октаново число от нужното, компа на колата автоматично променя момента на запалване и обогатява сместа за да предпази от детонаций а колата губи мощност. Същия е и ефекта от чипа върху атмосферни автомобили - настройва момента на запалване, и съотношението бензин-въздух на оптималния варинт.
Тия добавки от които колата вдига 50 кс, харчи по малки и жените по ви се кефат от нея са измислица. Наистина има разни "old school" смески от бензин +керосин + нафталин ,че и ацетон сам чувал да слагат, но клапаните и сегментите изгарят от тях като цигара, а и освен това старите коли на които се правеха тия добавки са с карбуратори които по лесно понасят тази смес. Модерен инжекцион ще му се съсипят гумените уплътнения, маркучите инжекторите и т.н
Колегата автор на темата, ако ти си с готиното 335 от сбирката в събота, аз май тогава тръгнах да ти обяснявам за бензините и детонацийте. На твойта кола ще има ефект от по висок октан бензин само ако турбото и запалването се настроят за такъв. По едно време много исках като твойта и бях набарал един PowerBox с ключ с който можеш да превключваш от карта на ECUто която да работи на нормален бензин и такава за състезателен. И не беше никак скъпа. Добър ефект има и "Turbo down pipe" тръбата която ти излиза от турботата и отива в катализаторите. Пиши ако искаш ще ти изрова сайтове.
Тия добавки от които колата вдига 50 кс, харчи по малки и жените по ви се кефат от нея са измислица. Наистина има разни "old school" смески от бензин +керосин + нафталин ,че и ацетон сам чувал да слагат, но клапаните и сегментите изгарят от тях като цигара, а и освен това старите коли на които се правеха тия добавки са с карбуратори които по лесно понасят тази смес. Модерен инжекцион ще му се съсипят гумените уплътнения, маркучите инжекторите и т.н
Колегата автор на темата, ако ти си с готиното 335 от сбирката в събота, аз май тогава тръгнах да ти обяснявам за бензините и детонацийте. На твойта кола ще има ефект от по висок октан бензин само ако турбото и запалването се настроят за такъв. По едно време много исках като твойта и бях набарал един PowerBox с ключ с който можеш да превключваш от карта на ECUто която да работи на нормален бензин и такава за състезателен. И не беше никак скъпа. Добър ефект има и "Turbo down pipe" тръбата която ти излиза от турботата и отива в катализаторите. Пиши ако искаш ще ти изрова сайтове.

34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани