Разглабяне на радио BMW Professional RDS с MID
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			12 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- Dirrty
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 221
 - Регистриран на: 12.09.2007
 - Местоположение: Благоевград
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 525TDS Touring
 
Разглабяне на радио BMW Professional RDS с MID
Здравейте колеги! Ще ви бъда много благодарен ако някой може да коже как се разглабя този модел радио.
			
		1. Издърпваш копчето за включване и усилване на MID-a
2. Под него в долната част има дупка през която се стига до винтче - торкс (мисля, че беше No 8 )
3. Завърташ около 45 градуса наляво и вадиш MID-a (с нагаждане първо от ляво)
4. Ако ще разглобяваш повече е добре да откачиш кабелите от гърба на MID-a за да не го надраскаш него и управлението на климатроника под него
5. От долната страна на RDS-а има винтове, които до момента са били скрити от MID-а.
6. Отвиваш ги и тях и издърпваш RDS-a напред като внимаваш за буксата с кабелите и антената
.........
			
		2. Под него в долната част има дупка през която се стига до винтче - торкс (мисля, че беше No 8 )
3. Завърташ около 45 градуса наляво и вадиш MID-a (с нагаждане първо от ляво)
4. Ако ще разглобяваш повече е добре да откачиш кабелите от гърба на MID-a за да не го надраскаш него и управлението на климатроника под него
5. От долната страна на RDS-а има винтове, които до момента са били скрити от MID-а.
6. Отвиваш ги и тях и издърпваш RDS-a напред като внимаваш за буксата с кабелите и антената
.........
- AndRea&CostI
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 49
 - Регистриран на: 11.04.2009
 
tsb_bg написа:1. Издърпваш копчето за включване и усилване на MID-a
2. Под него в долната част има дупка през която се стига до винтче - торкс (мисля, че беше No 8 )
3. Завърташ около 45 градуса наляво и вадиш MID-a (с нагаждане първо от ляво)
4. Ако ще разглобяваш повече е добре да откачиш кабелите от гърба на MID-a за да не го надраскаш него и управлението на климатроника под него
5. От долната страна на RDS-а има винтове, които до момента са били скрити от MID-а.
6. Отвиваш ги и тях и издърпваш RDS-a напред като внимаваш за буксата с кабелите и антената
.........
и все пак, ако някои си търси такова, маи беше бизнес моето.. състои се от 2 части, имам за продаване + малката букса за долното
- Dirrty
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 221
 - Регистриран на: 12.09.2007
 - Местоположение: Благоевград
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 525TDS Touring
 
Благодаря за бързата намеса. Проблема е следния глъхне радиото от време на време и се съмнявам да не е нещо по антената проблема. Ако някой е имал такъв проблем нека до сподели.
			
		- Dirrty
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 221
 - Регистриран на: 12.09.2007
 - Местоположение: Благоевград
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 525TDS Touring
 
- bmw_n00b
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 986
 - Регистриран на: 21.08.2007
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: 96-8' 523ti
 
- Dirrty
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 221
 - Регистриран на: 12.09.2007
 - Местоположение: Благоевград
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 525TDS Touring
 
Получава се едно намаляне на звука, а понякога губи и самата станция. На косета не съм пробвал, защото неработи.
			
		- bmw_n00b
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 986
 - Регистриран на: 21.08.2007
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: 96-8' 523ti
 
Вероятно има проблем със самото радио, щом е развалена касетата, тъй като тунер, усилвател и плеер са там. Все пак пробвай да влезеш в сервизното меню:
1. Изключваш радиото от копчето.
2. Включваш и в рамките на 8сек. натискаш и задържаш копчето "m"
3. Излиза сервизното меню:
3.1. Сериен номер на радиото
3.2. SW версия на радиото
3.3. Чувствителност на търсенето на станциите - "I" - за силен сигнал, "II" - за ловене и на станции с по-слаб сигнал.
3.4. Чувствителност на автоматичното усилване и намаляне на сигнала спрямо скоростта, 4-ри степени.
3.5. DSP - "1" за наличие, "0" за липса
3.6. FM - някаква информация за качеството на приемане.
и да промениш настройките за чувствителността на усилване. От друга страна може да е антената.
			
		1. Изключваш радиото от копчето.
2. Включваш и в рамките на 8сек. натискаш и задържаш копчето "m"
3. Излиза сервизното меню:
3.1. Сериен номер на радиото
3.2. SW версия на радиото
3.3. Чувствителност на търсенето на станциите - "I" - за силен сигнал, "II" - за ловене и на станции с по-слаб сигнал.
3.4. Чувствителност на автоматичното усилване и намаляне на сигнала спрямо скоростта, 4-ри степени.
3.5. DSP - "1" за наличие, "0" за липса
3.6. FM - някаква информация за качеството на приемане.
и да промениш настройките за чувствителността на усилване. От друга страна може да е антената.
- Dirrty
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 221
 - Регистриран на: 12.09.2007
 - Местоположение: Благоевград
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 525TDS Touring
 
- venko_e39
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 20
 - Регистриран на: 13.02.2009
 - Местоположение: Видин / София / Влашките емирства
 - Пол: Мъж
 - Кара: печката да пали точилата
 - Мечтае да кара: кола
 - Детайли за колата: кола : BMW
модел : е 39
двигател : 525
гориво : diesel
конски сили ~ 143
цвят : criminal black 
Извинете че почти спамя в темата на човека, също имам проблем с радиото, но при мен проблема е следния - след смяната на акомулатор спря да се включва - колкото и да натискам копчето за включване или да задържам други няма ефект - пак се извинявам но не намерих такава тема  
			... колкото повече, толкова повече ... - каза мечо пух и умря от свръх доза !
		- bmw_n00b
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 986
 - Регистриран на: 21.08.2007
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: 96-8' 523ti
 
Да не е било кодирано нещо? Досега не съм чувал, ама знае ли човек? Пробвай с друго радио да си сигурен поне къде да търсиш проблема - в радиото или кабели, бушони. Провери първо бушони 25 и 44.
			
		
			12 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
