Проблем със централно закл. , ел. стъкла , чистачки и радио

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 18.10.2008

Проблем със централно закл. , ел. стъкла , чистачки и радио

Мнение от bobythekid » 26 Апр 2009, 16:06

здравейте на всички ....
Онзи ден докато се возех ми отказаха ел.стъклата,радиото,чистачките и центарлното заклучване , проверих всички бушони и се оказа че те са здрави и сега нз каде да търся проблема. МОЛЯ ако някой може да помогне нека пише.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 26 Апр 2009, 18:10

При мен освен чистачките другите компоненти са на бушони под задната седалка, но там се намира и акумулатора ми, а през 89' мисля, че е отпред - нз дали има отделен блок с бушони. Но и самият факт, че спират да работят едновременно всичките четири компонента ме навежда на мисълта за кабел - не зная дали + -а им минава през някой от тези бушони на купето, които се прекъсват при удар или пък е прекъснат някъде другаде... Виж изобщо стига ли някакво напрежение до радиото...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 26 Апр 2009, 18:23

трябва отзад под задната седалка да имаш кутия с бушони и релета, там най-вероятно е драмата ти. Там са релетата за ел.стъклата, както и бушоните за радиото и усилвателя. Предполагам,че имаш някакъв проблем с масата или + щом са спряли едновремено....

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 18.10.2008

Мнение от bobythekid » 26 Апр 2009, 21:39

видях под седалката , но бушоните са ми здрави , релетата също , утре ще провера дали стига ток до тях

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Мнение от Митко Стоянов » 26 Апр 2009, 22:09

bobythekid написа:видях под седалката , но бушоните са ми здрави , релетата също , утре ще провера дали стига ток до тях
Колега, проследи + кабел, след клемата на акумулатора (ако е отпред гледай на дясното бомбе), трябва да има предпазител, от който най-вероятно е твоя проблем.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 26 Апр 2009, 23:08

mitko_n1 написа:
bobythekid написа:видях под седалката , но бушоните са ми здрави , релетата също , утре ще провера дали стига ток до тях
Колега, проследи + кабел, след клемата на акумулатора (ако е отпред гледай на дясното бомбе), трябва да има предпазител, от който най-вероятно е твоя проблем.


Тогава гасне и двигателя ;)

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Мнение от Митко Стоянов » 26 Апр 2009, 23:24

///peter написа:
mitko_n1 написа:
bobythekid написа:видях под седалката , но бушоните са ми здрави , релетата също , утре ще провера дали стига ток до тях
Колега, проследи + кабел, след клемата на акумулатора (ако е отпред гледай на дясното бомбе), трябва да има предпазител, от който най-вероятно е твоя проблем.


Тогава гасне и двигателя ;)

На мен ми спряха всичките екстри само, а колата си палеше и вървеше с 230
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 26 Апр 2009, 23:25

///peter написа:
mitko_n1 написа:
bobythekid написа:видях под седалката , но бушоните са ми здрави , релетата също , утре ще провера дали стига ток до тях
Колега, проследи + кабел, след клемата на акумулатора (ако е отпред гледай на дясното бомбе), трябва да има предпазител, от който най-вероятно е твоя проблем.


Тогава гасне и двигателя ;)


защото от там се рани ЕКУ, МЕКУ и всякакви подобни изчадия
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook