Тромава под 3000 r.pm.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 28 Апр 2009, 14:17

BaVaRiaN_M_PoWeR написа:според мене падне ли акциза набързо евтините оферти на всяко едно БМВ ще се оберат било то 528 535 или 540 където за около 4 евро горе доло може да влезеш в хубава кола а за М5-ците сега кам 12 -14 евро има много добри но са малко на брой .. то стига 10 такива М-ки да се купят от българите и другите остават на по 16 18 евро ..а германците като видят че има интерес по-голям към мощните им коли няма да ги пускат на такива цени каквито са до сега :)
Мое мнение
Поздрави :)
прав си :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 28 Апр 2009, 23:32

spacepl написа:Днеска май трябва да има включване тука, въпреки че за достоверен резултат трябваше към 200 мили да се минат след смяната.


Смених ги днес при колегата @ivanov 530d в Добрич (много люти фенове на BMW има там 8) ).

Първи впечатления: Със старите О-ринги буталото на ваноса се движеше свободно напред-назад.С новите О-ринги от Бейсан, буталото се движеше осезаемо по-плътно.

От старите О-ринги външният си изглеждаше добре, но вътрешният беше спечен до твърдостта на пластмаса, а би трябвало да е гумен и мек.

И накрая това, което всички очакват :D
Да, разлика има и се усеща.Минимална е, но я има и определено се усеща повече от чип тунига.Сега дигателя е една идея по-добре в ниските обороти м/у 2000 и 3000.
Това е за 50-те километра от Добрич до Варна, като покарам малко повече, ще кажа, дали има още някакво подобрение.

В заключение от първоначалните ми впечатления:
Ако не сте сменили ламбда сонди и датчик на разпределителния вал, не и мислете за допълнителен тунинг.Ефект се усеща от тези О-ринги, но според мен всичко друго трябва да е изрядно.

От друга страна, ефекта е толкова минимален, че според мен не си струва цялата галимация.Ако ваноса трака или има някакви проблеми, тогава е напълно оправдано купуването на тези О-ринги.

В случаи като моя, да се разглобява ваноса без да има някакви симптоми на дефектирал ванос си е чисто упражнение за луди, но все пак да изчакаме още 1-2 дена да навъртя 300км градско, както е по предписание :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 519
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Мнение от twake » 28 Апр 2009, 23:52

:winky: .И чак до Добрич ли трябва да ходя за да ги сменят. Каква цена излезнаха+доставката+монтажа.
Е задължително ли трябва да се смени датчика и сондите при положение, че на диагностика излиза всичко точно?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 29 Апр 2009, 0:44

twake написа::winky: .И чак до Добрич ли трябва да ходя за да ги сменят. Каква цена излезнаха+доставката+монтажа.
Е задължително ли трябва да се смени датчика и сондите при положение, че на диагностика излиза всичко точно?

Ми Добрич ми е на един хвърлей разстояние :D

А, не е задължително да се сменят тези неща, просто са доста по-важни от тези О-ринги и ако ще се дават пари, то поне да е за нещо важно и съществено като ламбда сонди и датчик разпределителен вал, защото дори и да не дават грешка днес, няма да е далеч времето когато дадат фира 8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 29 Апр 2009, 8:17

:bowdown: :bowdown: :bowdown: mad_presley Браво за ентусиазма, упоритостта и обективността!!! За всичките ти начинания. И аз откакто имам моята кола много изчетох и понаправих, но "луд умора няма" :mhihi: :mhihi: :mhihi: Между другото в Пловдив отскоро има Дино стенд и доста се замислям дали да не се кача, ей така за спорта просто. http://clubgti-bg.com/viewtopic.php?p=3 ... 78e5ad7c4b

http://www.vbox7.com/play:8e608aee :owned:

ПП: Дори ако има и други желаещи, може да звънна на човека и да направим едно групово посещение в петък. Хем ще е по-забавно, хем и отстъпка ще има.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 29 Апр 2009, 13:11

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 16:35, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 29 Апр 2009, 13:34

WALL написа:Не каза кой е този колега ivanov 530d и на лс те попитах.... мисля си за един, но... той ли е... не каше 530д.
И на мен знаеш ли какво друго ми е интересно.... Как няма разлика с чип? :roll: Кажи нещо повече? какъв откъде данни за след чипосване... Би трябвало да има разлика. Аз въздушен филтър като сменя на колите и усещам разлика...

Tова е колегата @ivanov 530d, а ЛС от теб не съм получавал, даже сага проверих пак :winky:

За чипа, има някаква разлика, но тя е единствено и само във високите обороти.Като казвам разлика не си мисли, че става самолет, усеща се съвсем слабо и то ако познаваш колата си много, много добре.В ниските обороти няма абсолютно никаква разлика и си е съвсем логично, защото този чип ти наглася малко по-голямо предверение, което спъва колата още повече в ниските.
С две думи, няма ли охобохо, чип няма смисъл, по-добре да се наблегне да други неща, като изпускателни колектори, филтър и тези гумички :)
Как и къде слагах чипа, няма да казвам, поради обективни причини.

Разликата с нов филтър и аз я усещам, даже всеки момент очаквам да ми пристигне K&N-а, точно поради тази причина :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 29 Апр 2009, 15:10

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 16:34, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 29 Апр 2009, 15:37

в общи линии заключението е че 520 така си върви под 3000 оборота ,няма съществен проблем с ваноса ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 29 Апр 2009, 15:48

WALL написа:
mad_presley написа:Разликата с нов филтър и аз я усещам, даже всеки момент очаквам да ми пристигне K&N-а, точно поради тази причина :)


и да пишеш със такъв филтър как я чувстваш колата.... би трябвало да дойде готов омаслен...направо го слагаш
Аз на мойта усетих доста разлика като и сложих K&N-а,

А за чипа да се разбира разлика като примерно 95 и 98 бензин така ли....? Явно заради автоматика е някаква light версия... Иначе се чувства доста.... пък зависи и какво са ти инсталирвали...


Е как може при кола без турбина да се чувства доста???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 29 Апр 2009, 16:22

Още малко ъпдейт от днес в топлия ден.
На климатик въобще не се усеща разлика, както преди.Преди като пусна климатика, все едно съм закачил 2т ремарке, сега почти няма разлика с и без климатик.
За сега съм доволен от интервенцията :D

@WALL, аз винаги карам с бензин или OMV 100 октана или Shell V-Power Racing.С чипа няма как да има подобрение в ниските обороти, защото както казах по-горе, чипа при атмосферен бензинов двигател дава предверение, което практически дори леко спъва колата в ниските обороти.

То като ще е така, ще завъртя ваноса с един зъб на предверение и на ниски обороти ще тресе и прекъсва, но във високите ще е като сувалка
:D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 29 Апр 2009, 17:52

mad_presley написа:Още малко ъпдейт от днес в топлия ден.
На климатик въобще не се усеща разлика, както преди.Преди като пусна климатика, все едно съм закачил 2т ремарке, сега почти няма разлика с и без климатик.
За сега съм доволен от интервенцията :D


Това е защото сега по-късно дава предварението. Иска повече налягане на маслото :mhihi: Следва и разхода да ти се качи малко в градски условия докато се поокърши уплътнението.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 519
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Мнение от twake » 29 Апр 2009, 19:29

Малко офф:
Въпреки че на диагностика излезе всичко ОК имам съмнения за вървенето на колата. Днес прибирайки се към София, на "Вакарелския баир" с 3ма човека (по-едрички ) :winky: милата ми количка спря на 170-180 км/час и нещеше да отлепи повече :roll: Не знам вече на какви диагностики да ходя и какво да сменявам.
:evil:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 29 Апр 2009, 20:44

Компресията, брат... Сигурно не си сложил от оригиналната :mhihi: :mhihi: :mhihi: Не, сериозно - може да замериш компресията и ако ти се влиза във филми, почваш едни основни ремонти, едни чудеса... Ама едва ли си струва. 180 на тоя баир не е малко все пак.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 29 Апр 2009, 20:51

как ги карате тия 520ки с по 170 180 по баири луди хора :mhihi:
а основен ремонт със сигорност не си заслужава на тая мотопетка м52б20, по добре да се вземе един читав м52б28 , както след НГ пада акциза, то тва законна работа ще стане бе колеги :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook