Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12
Модератор: Технически модератори
- DESO-Car -care
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
Има такива методи за оправяне на такива вдлъбнатини по вратите .Тия влъдбнатини са така неречените "Dents".Имах огромното желание да се науча да ги оправям обаче така и не остана време.С отиването ми САЩ извадих страшен късмет и първите ми години минаха в един уникален Shop за туниинг на Поршета, и там имах възможноста да се срещна с най -големите специалисти в тия области и да се науча на милион неща обаче пастирането ми беше най на сърце. После когато се отделих сам, поканих наистина един от най-добрите пичове който се занимава със "Дентс",който оправяше колите на всичките ми клиенти..хиляди пъти си виждал как става,никак не е лесно и не се наемам да го предлагам като услуга и за това са нужни огромно количество унструменти с които не разполагам..Щеше да е перфектно ако бях се научил и бях затворил кръгът !! Щеше да ми е в перфектна полза с пастирането.Засега помага само боядисване или просто да си живееш с проблема.! Иначе аз не се занимавам с боядисване..Мога да боядисвам но нямам условия ..Имам двама много добри бояджии в Габрово.Естественно колата трябва да е тук поне два дни. 

- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
Здравейте,искам да изкажа огромните си благодарности към Десо.Този човек е просто уникален.Още с първият ни разговор по телефона,така протече ,сякаш се познаваме от години.След като отидох при него му я оставя ме посрещна много топло и въпреки че беше зает с друга кола отдели доста от времето си в разговори и коментари около моята.Оставих я и заминах в командировка/четвъртък/.След като отидох в събота да си я взема просто не можах да си я позная.Просто бе сякаш излиза от автосалона.Седях десетина минути и гледах и се наслаждавах на видяното.Незнам просто каквито суперлативи да се пишат няма да стигнат.Човек трябва просто да отиде и да го почуства.Останах безкраино изненадан и доволен от резултата.Съжелявам но забравих да взема тогава апарата си с мен но при първа възможност ще поставя снимки да споделя с вас радостта си
П.С. Десо извинявам се още веднъж за схемите ми с взимането на колата и малко или много че ти посъкратих хубавия уикенд/колкото и да отричаше си беше така/
Другият път ще се рвванширам подобаващо
Благодяря ти още веднъж за стореното и затова че те има


П.С. Десо извинявам се още веднъж за схемите ми с взимането на колата и малко или много че ти посъкратих хубавия уикенд/колкото и да отричаше си беше така/


Благодяря ти още веднъж за стореното и затова че те има



- DESO-Car -care
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
BAWARISCHE...
АЗ ти благодаря че ми остави достатъчно време да направя твоята кола..Много съм доволен от резултата и след малките промени ,които си планувал колата ще стане много-много добра.
ЗА уикенда ..хич не го мисли ..перфектно се получи..Хем и аз да покарам мотора на пълна газ...за да дойда навреме..хем Ти разгледа Габрово.!!
Жалко че не можа да останеш на вечерята с ПЕШО..беше много приятна!! Пеше мерси за посещението!!



ЗА уикенда ..хич не го мисли ..перфектно се получи..Хем и аз да покарам мотора на пълна газ...за да дойда навреме..хем Ти разгледа Габрово.!!


- galant
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Здравейте колеги,
С най-голямо удовоствие започвам този пост!
Най-накрая и аз пастирах при Десо.
Колата ми се оказа доста занемарена, но Десо вложи 2 (ДВА!) дена труд и не се отказа от на пръв поглед безвъзвратно заминалия лак и наистина направи чудеса и върна блясъка на моята кола!
И като прибавим гостоприемството от резервацията през посрещането, престоя и изпращането, трябва да Ви уверя колеги, че наистина си струва отиването до Габрово, почивката, зареждането с енергия на сред Балкана и инвестицията за съхранение на лака и боята на любимия автомобил.
Десо, благодаря ти, приятелю!
Поздрави,
Дамян
С най-голямо удовоствие започвам този пост!
Най-накрая и аз пастирах при Десо.
Колата ми се оказа доста занемарена, но Десо вложи 2 (ДВА!) дена труд и не се отказа от на пръв поглед безвъзвратно заминалия лак и наистина направи чудеса и върна блясъка на моята кола!
И като прибавим гостоприемството от резервацията през посрещането, престоя и изпращането, трябва да Ви уверя колеги, че наистина си струва отиването до Габрово, почивката, зареждането с енергия на сред Балкана и инвестицията за съхранение на лака и боята на любимия автомобил.
Десо, благодаря ти, приятелю!
Поздрави,
Дамян

- Манчев73
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 24.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е34-столичанка в повече
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
+1.
А и също Десо искам да те питам. На мойта кола лака на покрива ми е изгорял много. На някакви петна е, ако искаш снимка ще ти дам. Кажи има ли надежда?
А и да те питам има ли някакви пасти за стъкла? Че искам да лъщят здраво.
А и също Десо искам да те питам. На мойта кола лака на покрива ми е изгорял много. На някакви петна е, ако искаш снимка ще ти дам. Кажи има ли надежда?

А и да те питам има ли някакви пасти за стъкла? Че искам да лъщят здраво.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- DESO-Car -care
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
Благодаря на още един Голям Фен от Варна че ми гласува доверие и направих още една прекрасна кола !! Дамяне и за мен беше огромно удоволствие да се запозная с теб и твоето семейство
и интересното е че само за около седмица и половина направих три 5-ци почти еднакви с твоята и влязох в супер 5-та серия и за това ми се получиха всичките прекрасно
Дано сте си починали добре и ви чакам пак !!
Отностно петната по тавана на колегата -alpina-ma6inata мисля че няма шанс да се оправи вероятно изгорелия лак. Обикновенно се бели като "кожа на змия" и отговорът на въпросът е кратък -БОЯ..Прати все пак снимки ако имаш ,за да сме 100 % сигурни обаче почти знам новия отговор,който е същия като по горе.За съжаление ако колата е стояла доста време на слънце и не е била третирана ,се получава тоя проблем..Голяма част от колите внос от Италия имат такива проблеми..
Отговарям на всяко ЛС всеки ден и в края на всяка седмица проверявам отново за да нямам случайнно някой пропуснат..Ако някой ,малко съм го забавил с отговор ден или два моля да ме извини,понякога съм толкова уморен че трудно стигам от кухнята до спалнята !!
Пак се връщам на темата за Безконтактното миене ( мисля че това е тема от теми ТОП 3 най-важни).Задавам Въпрос..Естественно всеки си има мнение и всеки ще си прецени отговорът ! Мием колата по два начина и преценяваме при кой има НАй голяма възмжност за надиране на колата..Първият начин е най-популярният в момента -Безконтактно..ок.Казват колата не се надрасква .Вторият е моят начин със Шампоан за кола,със обилна пяна и гъба.Когато колата е мокра почти не се вижда къде има най-много пясък и частици..Обикновенно Безконтактното става на една яка набъбваща пяна която покрива цялата кола ,шансът да видим къде е мръсотията още повече намалява.Аз на ръка (много внимателно разбира се ) минавам всяка най- малка част и всеки ъгъл с гъбата и измивайки я почти 100 пъти по време на измиването на всяка кола.Дори и да има пясък Водата и Хубавата пяна спомагат прекрасно на малките частици да се движат или полепват на гъбата..Да - Има някакъв шанс от много леко надиране ,но е поправимо.Все едно е да се пуснеш на водна пързалка с много течаща вода и готина пяна и да се е пуснеш пак на същата пързалка Без или със много малко вода.Как ще е по лесно движението надоло? При безконтактното не се знае колко мръсотията е заминала и колко е там..и проблемът идва при Изсушаването на колата..Водата почти се е стекла или е останала много малко на места..Но колата е все още почти мокра трябва да се забърше и на пръв поглед песъчинки няма но те са си там и шансът тоя пясък да се "разходи"на сухо навсякъде по колата е много голям.С две думи-Шансът да се избърше кола не добре измита и да се разнесе пясък по големи части от колата и да се надраска е много по голям отколкото надраскване по време на подсушаване след или миене с обилна вода и пяна..(естественно качественно ръчно миене)Дълго го написах обаче исках всеки да си го представи най- образно и да сложим още един плюс в графата -Ръчно миене


Отностно петната по тавана на колегата -alpina-ma6inata мисля че няма шанс да се оправи вероятно изгорелия лак. Обикновенно се бели като "кожа на змия" и отговорът на въпросът е кратък -БОЯ..Прати все пак снимки ако имаш ,за да сме 100 % сигурни обаче почти знам новия отговор,който е същия като по горе.За съжаление ако колата е стояла доста време на слънце и не е била третирана ,се получава тоя проблем..Голяма част от колите внос от Италия имат такива проблеми..
Отговарям на всяко ЛС всеки ден и в края на всяка седмица проверявам отново за да нямам случайнно някой пропуснат..Ако някой ,малко съм го забавил с отговор ден или два моля да ме извини,понякога съм толкова уморен че трудно стигам от кухнята до спалнята !!
Пак се връщам на темата за Безконтактното миене ( мисля че това е тема от теми ТОП 3 най-важни).Задавам Въпрос..Естественно всеки си има мнение и всеки ще си прецени отговорът ! Мием колата по два начина и преценяваме при кой има НАй голяма възмжност за надиране на колата..Първият начин е най-популярният в момента -Безконтактно..ок.Казват колата не се надрасква .Вторият е моят начин със Шампоан за кола,със обилна пяна и гъба.Когато колата е мокра почти не се вижда къде има най-много пясък и частици..Обикновенно Безконтактното става на една яка набъбваща пяна която покрива цялата кола ,шансът да видим къде е мръсотията още повече намалява.Аз на ръка (много внимателно разбира се ) минавам всяка най- малка част и всеки ъгъл с гъбата и измивайки я почти 100 пъти по време на измиването на всяка кола.Дори и да има пясък Водата и Хубавата пяна спомагат прекрасно на малките частици да се движат или полепват на гъбата..Да - Има някакъв шанс от много леко надиране ,но е поправимо.Все едно е да се пуснеш на водна пързалка с много течаща вода и готина пяна и да се е пуснеш пак на същата пързалка Без или със много малко вода.Как ще е по лесно движението надоло? При безконтактното не се знае колко мръсотията е заминала и колко е там..и проблемът идва при Изсушаването на колата..Водата почти се е стекла или е останала много малко на места..Но колата е все още почти мокра трябва да се забърше и на пръв поглед песъчинки няма но те са си там и шансът тоя пясък да се "разходи"на сухо навсякъде по колата е много голям.С две думи-Шансът да се избърше кола не добре измита и да се разнесе пясък по големи части от колата и да се надраска е много по голям отколкото надраскване по време на подсушаване след или миене с обилна вода и пяна..(естественно качественно ръчно миене)Дълго го написах обаче исках всеки да си го представи най- образно и да сложим още един плюс в графата -Ръчно миене

- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Ами да ти кажа няма голям смисъл от снимки. Днес като се загледах видях, че има места, на които направо се е олюпил и боята си седи мат.
А по въпроса за стъклата можеш ли да ми кажеш нещо?
Преди бая време гледах по бензиностанциите паста Glass Polish на TurtleWax. Но има ли нещо по-професионално?

А по въпроса за стъклата можеш ли да ми кажеш нещо?

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани