316>>320 приключението завърши СНИМКИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 21.12.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BORBET 9,5J :)
Мечтае да кара: Е46 купе
Детайли за колата: 17-ки джанти Borbet,Частичен М-пакет,Ксенон 6000к 55W,angel eyes,Спортно окачване:)

Мнение от mitko_2683 » 28 Апр 2009, 18:22

kiko написа:
mitko_2683 написа:Колега,не трябва да те притесняват дисковете,че не са вентилирани,няма да имаш ядове.Сложи си качествени накладки отпред и отзад и стъпвай смело на газта ;) :mhihi:

отзад 16ката е на барабани ;)
На първо време добри накладки на барабаните и ще кара ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 28 Апр 2009, 18:49

ares2 написа:колега дреболииките са мнгоо за коите ме питаш. смяната нее чак така проста. ако не си правил подобно нещо сам няма да е така лесно. за да не тичаш по морги и тн е наи добре да си намерип кола донор. поне като ти е до твоята можеш по лесно да се ориентираш какво ти трябва. демотираш и местиш

ами ако някой го е правил това може да каже закво става въпрос,защото утре започваме!!!
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 28.04.2009

Мнение от Tunerat^PRO » 28 Апр 2009, 21:43

Не искам да те разубеждавам но за мен тази операция е адски нерентабилна

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 29 Апр 2009, 11:42

защо колега аргументирай се?
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 28.04.2009

Мнение от Tunerat^PRO » 29 Апр 2009, 11:46

Ти си знаеш най-добре но на твое място аз бих продал тази и бих си взел
320ка

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 29 Апр 2009, 16:32

Абе давай бре, какво си се рамислил.
Сменяй моторя на твойта кутия директно и така.
След време ще си ъпгрейднеш и спирачките и амортесьорите и тн.
Тука много спецове много нещо, ма ни един от тях не е правил процедурта.
И какво му е различното на триста и дваесе по окачването?
Освен по големия апарат и вентилирания диск :idea: ;)
Амортесьорите и пружините са еднакви до 320.
При Е30 има ралика 4 > 6 цилиндъра.
При Е36 има разлики от 325 нагоре и при 328 е още по и при М3 вече е най.
Като изключим М-тех окачването.
Слагай смело на твоята кутия , за да нямаш никакви грижи.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 29 Апр 2009, 19:50

vld написа:Абе давай бре, какво си се рамислил.
Сменяй моторя на твойта кутия директно и така.
След време ще си ъпгрейднеш и спирачките и амортесьорите и тн.
Тука много спецове много нещо, ма ни един от тях не е правил процедурта.
И какво му е различното на триста и дваесе по окачването?
Освен по големия апарат и вентилирания диск :idea: ;)
Амортесьорите и пружините са еднакви до 320.
При Е30 има ралика 4 > 6 цилиндъра.
При Е36 има разлики от 325 нагоре и при 328 е още по и при М3 вече е най.
Като изключим М-тех окачването.
Слагай смело на твоята кутия , за да нямаш никакви грижи.

Напълно си прав колега тук повечето са дървени философи къде хал хабер си нямат за някой неща аз исках съвет ако някой го е правил да помогне ,а те къде се отплеснаха ужас. :roll:
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 30 Апр 2009, 21:08

добре айде аз ще ти обясня
трябва ти освен мотора с инсталацията и генерацията,и предна стабилизираща щанга(по дълбока е на шестака)
радиатора,скоростите,окачването и бензиновата помпа не е нужно да се сменят.за спирачките ти препоръчвам да ги смениш с винтилирани дискове отпред и плътни отзат(по добре е да си намериш и винтилирани отзат,по добре става),защото въпреки че ти се струва че колата спира добре,тия плътни дискове отпред се загряват адски много,а колкото почече загряват спирачките толкова стават по неефективни.
със спирачките компромиси небива :idea:
това е, нищо сложно,двама човека за един ден се справят без проблем ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 447
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
Мечтае да кара: //M Power :)

Мнение от nelim » 30 Апр 2009, 21:27

Съгласен съм че с спирачките компромиси не бива.. ама колко е по-тежък тоя мотор?

В крайна сметка, нещо което спира кола засилена от 316 движеща се с 80 км в час ще може да спре същата кола засилена и с 320, стига да не е някъв супер по тежък двигателя.

Да не говорим че колегата си е ентусиаст, евала, едно по едно ще ги смени нещата, не му убивайте мерака.

В крайна сметка сменя само един двигател и той не слага S50B32, спирачките ще си издаржат купето, не са ги изчислили хората на ръба, 318-ката също е с барабани отзад, разликата при спирането на 318 и 320 освен 2-та цилиндъра отгоре не виждам ко толкова може да създаде проблем.

Евала колега, прави си нещата, не си първия дето ще смени двигателя, виждам че си ентусиаст и ще си я направиш като хората :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 15.07.2008
Местоположение: Своге
Пол: Мъж
Кара: на една страна
Мечтае да кара: е36 328i

Мнение от BIMMER_ON_THE_ROUTE_ » 01 Май 2009, 0:31

пожелавам ти успех и като сложиш 6-стака сичко да е на 6.....след известно време и аз ще права тази опция само,че с 2.8...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: plovdiv
Кара: 320Ci
Мечтае да кара: MiG 29

Мнение от BManoWar » 01 Май 2009, 12:17

И аз мисля,че с тези спирачки няма да има проблем,но с нормално каране. Колегата слага М50 за да я натисне по-здраво,а това значи по-динамично каране,спирачната система на 16ката ще загрее бьрзо и спирачния пьт ще се овеличи доста,а това е проблем,катастрофирах точно заради прегряти дискове с 316 и затова си взех ИС-ка.
Моят сьвет е да се преработят,да е спокоен колегата на пьтя. Успех в работата,приятел!
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 01 Май 2009, 12:39

sabi1984 написа:добре айде аз ще ти обясня
трябва ти освен мотора с инсталацията и генерацията,и предна стабилизираща щанга(по дълбока е на шестака)
радиатора,скоростите,окачването и бензиновата помпа не е нужно да се сменят.за спирачките ти препоръчвам да ги смениш с винтилирани дискове отпред и плътни отзат(по добре е да си намериш и винтилирани отзат,по добре става),защото въпреки че ти се струва че колата спира добре,тия плътни дискове отпред се загряват адски много,а колкото почече загряват спирачките толкова стават по неефективни.
със спирачките компромиси небива :idea:
това е, нищо сложно,двама човека за един ден се справят без проблем ;)

генерацията я нямам ама ще я пасна от моята ней проблем е ако немога ще си купя една от 320,за стабелезиращата щанга знам че трябва :winky: скоростите ги имам макар че си мисля,че и да ги нямах май са едни и същи ,инсталацията я имам и компа :D а за спирачките ще преценями като свършим трансплантацията:)
мерси и на другите колеги,които са ми писали и благодаря за успеха дето ми го пожелавате :winky:
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 02 Май 2009, 13:11

колеги имам една питанка дали по инсталацията ще има голяма заигравка? :roll:
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 20.04.2009

Мнение от marianski_80 » 05 Май 2009, 21:15

колега аз поне незная ама ако някой знае може да каже все пак ,защото всеки много отворен тук , а сега на колегата никой не казва това което той пита за инсталацията и т.н.Успех

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 05 Май 2009, 22:26

Гледам на 16та има газ,за икономия,сега и на тоз двигател ли ще слагаш
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook