520d
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			35 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- **Novobraneca
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1258
 - Регистриран на: 15.09.2008
 - Местоположение: Добрич
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
 - Детайли за колата: С чио чипс :D
 
Тцтцтцтц усещам тука нещо се заформя пак 
  И до колегата може и само 7 коня да са, ами нещо за въртящия момент да кажете?
			ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК 
 [OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
		Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- twake
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 519
 - Регистриран на: 11.09.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39
 
Двигател 	520D E39 - 136CV
Въртящ момент в [Nm] при
1660 min-1 364
Двигател 525TDS E39 - 143CV
Въртящ момент в [Nm] при
2200 min-1 280
Това при положение, че 520D е с чип а tds-a stock.
			
		Въртящ момент в [Nm] при
1660 min-1 364
Двигател 525TDS E39 - 143CV
Въртящ момент в [Nm] при
2200 min-1 280
Това при положение, че 520D е с чип а tds-a stock.
- **Novobraneca
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1258
 - Регистриран на: 15.09.2008
 - Местоположение: Добрич
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
 - Детайли за колата: С чио чипс :D
 
Ами тдс с чип? 
			ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК 
 [OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
		Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- twake
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 519
 - Регистриран на: 11.09.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39
 
Въртящ момент в [Nm] при
2090 min-1 333
Ето тдс със чип. Пак по малко от 520д с чип. Ако може да се вярва на тези данни.
			
		2090 min-1 333
Ето тдс със чип. Пак по малко от 520д с чип. Ако може да се вярва на тези данни.
- Alexi
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3867
 - Регистриран на: 20.10.2003
 - Местоположение: Шумен
 - Пол: Мъж
 - Кара: буретата да пресъхват
 
тя турбината на 136 коньовия сток не изкарва много че с чип ,направо си заръчвай следващата... все пак мисля че от ТДС е по добре - по нов двг а това че е 4 цилиндъра отдавна няма значение - справка 123д- 2.0 дизел 204 коня .. върви го гони с ТДС
			
		- **Novobraneca
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1258
 - Регистриран на: 15.09.2008
 - Местоположение: Добрич
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
 - Детайли за колата: С чио чипс :D
 
Тцтцтцтц да взема го продам ли? Бахти умрелия тдс  дето го искарахте, не се давам на 520д другия път си сверим часовниците, че и както мисля слагам чип при Лъчо 
			ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК 
 [OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
		Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- twake
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 519
 - Регистриран на: 11.09.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39
 
С тия чипове не се знае какво кога ще изпращи. Това не е чисто нова кола, слагаш и не се притесняваш. Повече Nm, коне но и с рискове
			
		- **Novobraneca
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1258
 - Регистриран на: 15.09.2008
 - Местоположение: Добрич
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
 - Детайли за колата: С чио чипс :D
 
Ами всички тука казват, че тдс-а най проблемния мотор на БМВ, мога да кажа само едно 
  
  
  и да отбележа че понеже пука глави и загрява на събора ходих с 2 глави в багажника и 3 гарнитури, един термостат и една водна помпа 
  
  
 и смених ги по пътя, та той ТДС-а пуканка 
  
  
  
 , сори ама не се сдържах
			ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК 
 [OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
		Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- blacksapphire
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1353
 - Регистриран на: 5.05.2008
 - Местоположение: Sofia
 - Кара: G02 ///M40d
 
- Alexi
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3867
 - Регистриран на: 20.10.2003
 - Местоположение: Шумен
 - Пол: Мъж
 - Кара: буретата да пресъхват
 
не казах че върви повече от ТДС ,макар че е възможно ,най малкото щото на ТДСа 20тина коня ще са отишли да пасат край италианските магистрали ... но със сигурност ще гори по малко и ще е по приятен за каране
			
		- **Novobraneca
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1258
 - Регистриран на: 15.09.2008
 - Местоположение: Добрич
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
 - Детайли за колата: С чио чипс :D
 
blacksapphire написа:нафта повер
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК 
 [OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
		Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- bobih
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 520
 - Регистриран на: 25.01.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: F10
 
- Ivo_Borisov
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3602
 - Регистриран на: 10.09.2008
 - Местоположение: Смолян
 - Кара: E39 530D
 
Колеги когато  си взимах моята бима исках тдс мотор.Пробвах два тдс-а в Пловдив и един във Варна.Ходих чак до Варна да го гледам.Двама приятели бяха с мен.Но като се качих да пробвам тая 520-ка и трите коли които пробвах дотогава ми се сториха по-слабички.Може и моторите да са тръгнали да заминават.Но този 136 коньов мотор ми се стори много пъргав,нищо че е 4 цилиндъра.Като е загрял не трака толкова много и дори са ме питали дали е бензинов мотора. 
 А до въртящия момент-и на двете заводско е 280 НМ.Поздрави!
			
- Воденичаров
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 754
 - Регистриран на: 20.08.2007
 - Местоположение: Бургас
 - Кара: e65
 
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=65517&highlight=525+320
В тази тема става въпрос за моя тдс. е46-цата е 136 к.с., тогава беше с чип, но със зацапан колектор (после като го изчисти тръгна още малко повече колата). Аз също изчистих колекторите и агр-а, но още не сме ги замервали.
Та според мен са на кантар работите, зависи човек какво иска. 2.0д със сигурност е по-икономичен.
			
				В тази тема става въпрос за моя тдс. е46-цата е 136 к.с., тогава беше с чип, но със зацапан колектор (после като го изчисти тръгна още малко повече колата). Аз също изчистих колекторите и агр-а, но още не сме ги замервали.
Та според мен са на кантар работите, зависи човек какво иска. 2.0д със сигурност е по-икономичен.
Последна промяна Воденичаров на 06 Май 2009, 9:43, променена общо 1 път
					
				
			
		- milennyc
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 1832
 - Регистриран на: 20.11.2008
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: Другите да му завиждат.....
 - Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
 - Детайли за колата: MNOGO BARZA
 
bobih написа:Истината колеги е в бензиновите мотори 540 и М5
			35 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
