Тромава под 3000 r.pm.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Моята 520-ка си ми носи такова удоволствие, което друг автомобил
дори и 2 пъти повече коне няма да може да ми достави
Хич не ми дреме, че не е самолет. Пак може да достави удоволствие
от шофирането. Една кола не е само коне. Какво като има някой
смотан двигател форсиран на някой летящ кокошарник
Само като седна в БМВ-то и се раждам. Който иска да си купува
Пернишки изстребители с много коне и да се праска по светофарите
дори и 2 пъти повече коне няма да може да ми достави

Хич не ми дреме, че не е самолет. Пак може да достави удоволствие
от шофирането. Една кола не е само коне. Какво като има някой
смотан двигател форсиран на някой летящ кокошарник

Само като седна в БМВ-то и се раждам. Който иска да си купува
Пернишки изстребители с много коне и да се праска по светофарите

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Колеги, избийте си го от главата, че догодина ще можете да карате 528 или 540 без да плащате нещо, което да замени акциза
http://www.segabg.com/online/new/articl ... id=0000201
И сега вече ако сте поуспокоили еуфорията от мечтата да караме мощни Е39-ки, да се върнем на съживяването на куците 520-ки

http://www.segabg.com/online/new/articl ... id=0000201
И сега вече ако сте поуспокоили еуфорията от мечтата да караме мощни Е39-ки, да се върнем на съживяването на куците 520-ки

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Е то си е ясно, че ще е танто за тунто, но няма да я има психическата бариера от една чанта неоправдани пари при покупката на автомобил. Само дано не стане така, че от цялата промяна, точно ние с 520-ките да гризнем дървото и да ни вдигнат данъците отново за сметка на на жигулките и москвичите. Но в тази е*ана държавичка нищо не би ме учудило.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Добре де, аз пак започвам да си мисля, дали ще има някакво подобрение в ниските обороти, ако се сложат такива изпускателни колектори:
Ето това е сайта http://www.schmiedmann.com/5_series/E39 ... .htm#pg271 до БГ крайна цена ще ми стъпят на EUR 351.35.
Тези колектори са по-дълги и би трябвало да увеличат въртящия момент в ниските обороти или поне аз така си мисля.
Другите от сайта са по-къси и би трябвало да увеличат въртящия момент при по-високи обороти, като повече въртящ момент във високите дава повече мощност....или може би бъркам

Ето това е сайта http://www.schmiedmann.com/5_series/E39 ... .htm#pg271 до БГ крайна цена ще ми стъпят на EUR 351.35.
Тези колектори са по-дълги и би трябвало да увеличат въртящия момент в ниските обороти или поне аз така си мисля.
Другите от сайта са по-къси и би трябвало да увеличат въртящия момент при по-високи обороти, като повече въртящ момент във високите дава повече мощност....или може би бъркам

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Днес след обед си взех и K&N филтъра.Купих го за 100лв от ибей...Сега сигурно много хора няма да ми повярват, но вече карам съвсем различна кола от това, което беше преди О-рингите и новия филтър.Вече навъртях 300+км с О-рингите и до преди малко правих тестове из града.
В момента по баир, както съм с 80 на ~1700 оборота (5-та скорост с овърдрайв), като подам газ и колата тръгва, както никога до сега.Естествено след 3400 оборота пак се усеща рязкото ускорени, но за разлика от преди, сега не се мъчи като балканче на баир, ами си тръгва като истинска кола
Доволен съм много, направо пак се влюбих в которчето си
На събора мое се дръпнем с някоя 520 ръчка да видим дали ще има разлика
В момента по баир, както съм с 80 на ~1700 оборота (5-та скорост с овърдрайв), като подам газ и колата тръгва, както никога до сега.Естествено след 3400 оборота пак се усеща рязкото ускорени, но за разлика от преди, сега не се мъчи като балканче на баир, ами си тръгва като истинска кола

Доволен съм много, направо пак се влюбих в которчето си

На събора мое се дръпнем с някоя 520 ръчка да видим дали ще има разлика

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
WALL написа:mad_presley конкретно за филтъра мен ме итересува има или няма разлика?.... защото много съм спорил с колеги от Е46 форума по този въпрос, подобрява ли в ниските или не?... Много добре се отразяват тези филтърчета и аз откакто съм с такъв съм доволен....
Ами не мога да кажа на 100%, дали е ефекта от филтъра или това, че тези О-ринги започват наистина да дават ефект след 300-400км.Може би е комплексно, не знам.А и в интерес на истината, старият ми филтър си беше за смяна.
Ама то реално като се погледне, един K&N филтър е ~100лв, след това трябва да се купува само препарат за почистване, който е на цена 40лв и е за две почиствания.При това положение, без да се смята първоначалната инвестиция от 100лв, почистването (смяната) на филтър идва на цена 20лв.
Струва си отвсякъде, а и ефект във вървенето ще има.Колко то и малък да е, ще го има.
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
http://bgcarshop.com/product_info.php?c ... s_id=46727
Тука гледам някакви, ама къде ти 100 лева този първия е ~400.
Тука гледам някакви, ама къде ти 100 лева този първия е ~400.
- c0nn3c710n_pr0bl3m
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на нафта
- Детайли за колата: 530d
Неговият е от E-bay и наистина горе/долу толкова ти излиза като цена, а този, който ти гледаш мисля че е по-различен от този, който той си е сложил 

- safety car F1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 28.04.2008
- Местоположение: burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e61 n52b30
За тези О-пръстени съм навит и аз да си взема-мисля че има логика щом оригиналните издържат толкова малко колометри и спичат.Ако има други желаещи пишете-доставката да е за няколко души 

- BOIAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520iA 1996 и Х5 3.0i/газ 2001
- Мечтае да кара: МИГ 29 или АПАЧИ
- Детайли за колата: всички екстри за модела и надпис Стенли Ройс :-)
re
ще участвам и аз, като поръчваш ме уведоми да уточним как ще плащаме и как да ти дам пара
" ВАЖНОТО Е ДА СИ НОРМАЛЕН В НЕНОРМАЛНА СИТУАЦИЯ, А НЕ НЕНОРМАЛЕН В НОРМАЛНА СИТУАЦИЯ"
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Ама вие още ли чакате...?!?!?
Колеги, файда има и на всичко отгоре е най-евтината процедура.
Е, сега да не си помислите, че ще стане някой върл самолет, просто ще е мааааааалко по-добре от преди, ама за 70лв толкова.
Който иска по-добре, да си търси двигател от М52В28 нагоре
Колеги, файда има и на всичко отгоре е най-евтината процедура.
Е, сега да не си помислите, че ще стане някой върл самолет, просто ще е мааааааалко по-добре от преди, ама за 70лв толкова.
Който иска по-добре, да си търси двигател от М52В28 нагоре

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани