Къде са най-големите факири?
Модератор: Общи модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
отговора на питането е много прост
преди още да прочета темичката гласувах за WRC
само като видя IMPREZA-та как лети в НЕИЗВЕСТНОТО (за нас) и ми става едно хууууубаво, а как редуват ГАС,ГАС,СПИРАЧКА,ГАС,СПИРАЧКА, с левия крак на спирачката
, да не говорим, че въртят волана толкова бързо, че трудно им се виждат ръцете!
ТИЯ СИ НЕ ИСКАТ!!!
WRC му е майката на спорта

преди още да прочета темичката гласувах за WRC
само като видя IMPREZA-та как лети в НЕИЗВЕСТНОТО (за нас) и ми става едно хууууубаво, а как редуват ГАС,ГАС,СПИРАЧКА,ГАС,СПИРАЧКА, с левия крак на спирачката




ТИЯ СИ НЕ ИСКАТ!!!

WRC му е майката на спорта
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Един
-
Вече кара БМВ
-
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
Определено във WRC са башмайсторите. Само там има състезания на различни настилки, като на места настилката се променя от сух асфалт до лед в рамките на една скоростна отсечка (Монте Карло например). Да се изминат от порядъка на 500-600 километра за деня е нещо нормално, като за всяко закъснение или подраняване има наказания.
Друга уникална черта на WRC е, че там в колата са двама и е нужна перфектна работа в екип и абсолютно доверие в другия.
Друга уникална черта на WRC е, че там в колата са двама и е нужна перфектна работа в екип и абсолютно доверие в другия.
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
WRC определено.
Пък и най-много се доближават до реалния живот там, според мен.
Карат навсякъде. За останалите неща се изискват специални условия. В WRC разчитат единствено на колата си.
Пък и най-много се доближават до реалния живот там, според мен.
Карат навсякъде. За останалите неща се изискват специални условия. В WRC разчитат единствено на колата си.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- BigMUZZY
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: В.Т-во, София
- Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора
На мен въпросът ми звучи като: Кое е по-важно - предното или задното колело на велосипеда?
Всяко си има различни специфични особености и всеки пилот от съответния клас е развил тези, които му трябват
Всяко си има различни специфични особености и всеки пилот от съответния клас е развил тези, които му трябват
...Тез` две бири `що ги каза ...?
Във Ф1 според мен...Но смятам че преди пилотите са били по-големи факири...Тацио Нуволари примерно....въобще по-неговото време всичко е зависло много повече от пилота и е била много по-голяма жертвата която тия пичове с правели в името не на много пари(щото не са печелели много) а в името на страстта към автомобила и съсезанието...
But does a human form display to those who dwell in realms of day
аз гласувах за кросовите мотори... защо мисля че там е най-трудно?
1. защото физическата подготовка е жестока. натоварванията- също. паданията пък са може би най-опасните защото нищо не е по-опасно от директния контакт със земята. аз не знам много натрошени рали състезатели, но всеки кросар не си знае фрактурите...
2. терена е най-разнообразен. рали терена е общо взето като самолетна писта сравнено със терена през които се провеждат кросовете...
3. средата е неконтролируема. във всеки спорт има писта. във ралитата все пак има път. във мотокроса често няма път и там откъдето минаваш може никои да не е минал. демек- неизвестноста е най-голяма. от там и опасноста е най-голяма.
4. това което го прави един от най-истинските спортове е ....че е достъпен. не струва много (сравнено със другите освен картинга) да го упражняваш. за мене това е дефиниция за истински спорт.
5. техниката на каране е многостранна. трябва да имаш страшно чувство за баланс, комбинативност, находчивост и да ги упражняваш във както казах страшно разнородна среда и обикновено при сериозна умора.
състезанията за издръжливост (льо ман, сербринг) са близки 2ри- както каза някои по динамика те са много близо до ф1- само дето са много много дълги и се кара до пълно изнемощяване при всякакви условия (нощ, дъжд и тн).
1. защото физическата подготовка е жестока. натоварванията- също. паданията пък са може би най-опасните защото нищо не е по-опасно от директния контакт със земята. аз не знам много натрошени рали състезатели, но всеки кросар не си знае фрактурите...
2. терена е най-разнообразен. рали терена е общо взето като самолетна писта сравнено със терена през които се провеждат кросовете...
3. средата е неконтролируема. във всеки спорт има писта. във ралитата все пак има път. във мотокроса често няма път и там откъдето минаваш може никои да не е минал. демек- неизвестноста е най-голяма. от там и опасноста е най-голяма.
4. това което го прави един от най-истинските спортове е ....че е достъпен. не струва много (сравнено със другите освен картинга) да го упражняваш. за мене това е дефиниция за истински спорт.
5. техниката на каране е многостранна. трябва да имаш страшно чувство за баланс, комбинативност, находчивост и да ги упражняваш във както казах страшно разнородна среда и обикновено при сериозна умора.
състезанията за издръжливост (льо ман, сербринг) са близки 2ри- както каза някои по динамика те са много близо до ф1- само дето са много много дълги и се кара до пълно изнемощяване при всякакви условия (нощ, дъжд и тн).
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
тия дето карат самолетите в небето и изтребителите наи ве4е боините машини това са наи големите факири



- Asterix
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 747
- Регистриран на: 2.10.2004
- Местоположение: В. Търново
- Кара: Е46 320Ci
WRC да караш с висока скорост по път - една кола + 1 боя място си е ... умение не а магия => отговорът на въпроса- кои са факирите 

- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Според мен във Ф1 са си баш профита и талантите
с малко изклЮчения на някой връзкар с голям спонсор зад гърба
са там.
Смятам сте виждали какво прави Фисикела със ВРЦ
Форда от миналата година на Мартин,Вилньов със
Митсуто на Макинен...по нищо не отстъпват на
рали пилотите,поне от видяното за 20мин. каране.
Докато Макинен с тогавашният болид БАР на Вилньов не можеше
да контролира колата и след няколко завоя на пистата разби болида
в една стена....което не го прави лош пилото но все пак.
Наскоро гледах едно предаване за Валентино Роси,където
даваха как пилотираше една Тойота ВРЦ на една писта и
болида на Ферари на пистата в Модена като за няколкото часа
навъртени обиколки,най -добрата беше с 1.05сек по-бавна от рекорда
на Шумахер
А за МотоКроса......той според мен клони към
Екстрийм спортовете.....а там са големите факири
с малко изклЮчения на някой връзкар с голям спонсор зад гърба
са там.
Смятам сте виждали какво прави Фисикела със ВРЦ
Форда от миналата година на Мартин,Вилньов със
Митсуто на Макинен...по нищо не отстъпват на
рали пилотите,поне от видяното за 20мин. каране.
Докато Макинен с тогавашният болид БАР на Вилньов не можеше
да контролира колата и след няколко завоя на пистата разби болида
в една стена....което не го прави лош пилото но все пак.
Наскоро гледах едно предаване за Валентино Роси,където
даваха как пилотираше една Тойота ВРЦ на една писта и
болида на Ферари на пистата в Модена като за няколкото часа
навъртени обиколки,най -добрата беше с 1.05сек по-бавна от рекорда
на Шумахер

А за МотоКроса......той според мен клони към
Екстрийм спортовете.....а там са големите факири
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Имах двоумление между кросовите мотори и ВРЦ, но все пак гласувах за второто. Ралитата са с голяма продължителност, на съвсем различни настилки, изискват нечовешка концентрация, а физическата подготовка е на по-слаба отколкото при мотористите. Верно,че при тях вска грешка е равна на загуба или счупен кокал, но все пак съм и малко пристрастен към ралитата. Иначе всичко, което се случва на писта е доста по-предвидимо и стерилно.
Never mistake motion for action...
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
То е голямо, обича да скача и е адски популярно в Австралия. Но не е кенгуро. Рали Австралия WRC
Айде някой да покара половин час с вратите напред пък после да дойде да ми обяснява колко голям майстор трябва да си за да караш във Ф1. Вярно, че и там не е лесно, но при съвременните технологии във Ф1 пилотът май ще се превърне в "оператор на спортен автомобил". Мисля че Менсъл беше казал, че при тези темпове на развитие на Ф1 скоро и синът му (визираше малко момче) ще може да седне в болид и да завърши едно състезание.
Айде някой да покара половин час с вратите напред пък после да дойде да ми обяснява колко голям майстор трябва да си за да караш във Ф1. Вярно, че и там не е лесно, но при съвременните технологии във Ф1 пилотът май ще се превърне в "оператор на спортен автомобил". Мисля че Менсъл беше казал, че при тези темпове на развитие на Ф1 скоро и синът му (визираше малко момче) ще може да седне в болид и да завърши едно състезание.

27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: astrapower