До колегите с АГУ.

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 19.12.2008

До колегите с АГУ.

Мнение от RokFort » 14 Май 2009, 22:55

Твърдо реших да слагам ГАЗ на М40-ката затова моля колеги да не се опитват да ме разубеждават за това мое решение.


И така след като реших да слагам газ ,купих следната система.

Електрически изпарител: Волтран
Клапан за газта
Емулатор за залъгване на инжекторите
Плочка с предпазна клапа ФИ60
Електрически ключ на ловато
6-метра медна тръбичка
2-метра мъркуч за вода
1-метър за ГАЗ
Кран за газта
40л бутила
сонда
зарядка
и всички дреболийки за връзката.

Та въпроса ми е имали някои тънкости за които трябва да знам ,като например каде трябва да разположа изпарителя ,някакво спецялно място за плочката и от каде да взема вода за изпарителя (засега мисля да е последователно свързан).

Ако може снимки на газови уредби поставени на М40-ка


Всякаква помощ ще ми е от полза...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 22.04.2009
Местоположение: гр. Троян

Мнение от rado_e30m40b16 » 15 Май 2009, 0:03

амм няма да те разобеждавам просто да ти кажа ... че какито и да ти я направи тая газ и наи големия маистор да е ще гърми трешти ... освен ако не е газож инжекцион .. просто газта не е за бмв .. ще видиш след време като смениш дебитомер маркуч и изхжърлип газта ... поне аз теи ще правя другата седмица :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.12.2007
Местоположение: мировяне сити
Пол: Мъж
Кара: 30 ки до гроб
Мечтае да кара: на метан

Мнение от igra4a-c2560xm » 15 Май 2009, 0:08

не ги слушаи колега отиваш слагаш чисто нова газова 400 и малко лева идва и ти давам аз гаранция че 1 година нямя да имаш никакви проблеми непитаи откаде знам ;)


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 15 Май 2009, 2:30

първото което 6те стане е 6те си доволен мн първите 1000 2000 км няма да вижда6 разлика газ бензин 6тото на бенз 6те е оду6ене с пло4ката след тия километри се по4ва дебил6тината един път гръмне ли и си до там с дебитомера при което забравя6 за нормална работа на бензин и се по4ват ядовете.. а не знам как може да си толкога глупав да си земе6 такъв изпарител тва е наи големия боклиук като го зака4и6 на газ анализатора 6та питам как 6те го настрое6 ако си оби4а6 колата ходи го сменяи с някое брц може да са със 100 лв по скъпи но повярваи ми има за6то разбери ни6то не става с него дано поне някои да се навие да ти го смени за брц как може да кара6 бмв и да зима6 такива дебилски 4асти не ми го побира главата...

и последствията от газта са забравя6 за нормална работа на бензин за6тото за да стабилизира6 ниските и на газ и на бензин тря да порови6 дебитомера (това се полу4ава от пло4ката) или с 2 думи пали6 на бензин и я прави6 перфекна на газ след това 6те си много доволен от разхода на газ 10 лв кам 120 130 км на спок каране извън града до 80 90 минава6 200км ако си сложи6 брц или някое по хубаво ловато и си настрое6 както трябва изпарителя 6те забрави6 за всякакви гармежи

тва с емулатора е безсмисленно 6тото като мине6 на бензин гре6ката се изтрива автомати4но гледъм съ6то 4е на пове4ето м40-ки колегите газаджии слагат реле на ламбдата според мен пак е безсмислено , обезетелно си сложи реле на помпата 4е гори ако няма бенз марку4ите на изпарителя мисля 4е се вързваха последователно но 6те проверя утре и 6т епи6а 4е нямам спомен

при студено палене кара6 на бензин докато излезне от синия сектор и легулира6 дебитомера така 4е като е студен двигателя да не прекъсва а не като е топъл

ли4но мое мнение м40 е перфектен за газ стига да има6 хубав изпарител и добра центровка ако има6 някакви др въпроси питаи

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на 15''ки
Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L

Мнение от biem_w » 15 Май 2009, 7:07

Колега карам от една година с ГАЗ Ловато.. не е за газов инжекцион ... свързана ми е при един майстор на СБА.Веднаж ми грамна по моя грешка. Нетрябва колата когато е на място да я държиш на контакт и на ГАЗ тогава филтараа се пълни с газ и гърми...смених си НОВ филтър. и От тогава досеге не ми е гърмяла.. но най добре да идеш при майстор да ти я върже защото си има тънкости :winky: на мене ми излезна с мои материали 140лв. но ми сложи от него ПЛОЧКАТА те е кам 100 лв. ако си имаш всичко няма да ти излезне много парички.. лично аз съм доволен от газта. на 200км.газ карам 50-60-70 на бензин. Та моето мнение е да ти я направи газаджия и то много добър.. Успех :winky: :winky:
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на 15''ки
Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L

Мнение от biem_w » 15 Май 2009, 7:10

аа забравих да спомена,че минах 1000 и повече километра на ГАЗ и разлика газ бензин няма.. даже и прекъсвач имам. на дълго ми даде оня ден. 9.5 градско 12-13 немога точно да определя щот вече е невъзможно да се определи градско в Спфия :evil: такаче слагай си газчицата и си МОРЯК :bchug:
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 19.12.2008

Мнение от RokFort » 15 Май 2009, 8:54

А от каде изключвате бензиновата помпа когато сте на газ? Вързана е за ключа ГАЗ/БЕНЗИН но от каде я прекъсвате?

Каде е разликата между това дали ще е изпарителя волтран,ловато или БРЦ в смисъл не е ли еднакъв принципа на работа?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 15 Май 2009, 9:41

волтрана е турски и се настройва по трудно,а другите са италиянски и определено са по-качествени, макар че аз съм с волтран от година и нямам за сега никакви ядове


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 15 Май 2009, 11:54

RokFort написа:А от каде изключвате бензиновата помпа когато сте на газ? Вързана е за ключа ГАЗ/БЕНЗИН но от каде я прекъсвате?

Каде е разликата между това дали ще е изпарителя волтран,ловато или БРЦ в смисъл не е ли еднакъв принципа на работа?



м20б20 с 4исто нов волтран с малко пове4е пържилка на газ 6тото няма6е помпа го съсипах тотално за 1 месец като го отворих бе6е събрал мембраните след тва пляснах едно брц втора употреба електри4еско за 30 лв до ден днес си ги прехвърлям по коите.. както съм го сложил никви дертове да не говорим 4е ми дава6е мн по малак разход от волтрана и мн по добре работе6е правил съм си какви ли не експерименти и мога да твардя 4е бмв работи наи добре с брц и ланди мн по мазно работи моя съвет е тва върни волтрана и земи не6то марково и 6те ти кажа един лаф на англи4аните.. "не съм толкова богат 4е да си купувам ефтини работи" се пак кара6 бмв дъ6 на марката :mhihi:

бензина го прекъсва6 от бу6она разглабя6 кутията реже6 единия кабел удължава6 двата му края до пласмасовата кутия пред джама която е слага6 едно реле единия краи го хва6та6 на маса другия сима6 импулс + от коп4ето газ бензин то твябва да ти е със задължително палене на бензин

по принцип не е сложно да навърже6 една газова уредба отнема не пове4е от 4ас стига да зне6 кво прави6

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 15 Май 2009, 13:04

изпарителя ти е боклук.марков втора ръка е 30-40лв.мембрани 40лв и е чисто нов и ще забравиш за него.турския винаги ще ти напомня,че е там.проблем е опита за гаснене при всяко пускане на педала-газ,но се свиква с десния крак върху два педала.емулатори и залъгалки са излишни.тръба 5м. стига.40л. бутилка,ако е пура,не влиза в е30.тя е 92см.,а трябва мах. 89/по спомен см/.тръбата за пълначката да е 2м,за да стигне спокойно до задната престилка.прежали някой лев за авансатор-ефекта е невероятен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Мнение от VaLy0 » 15 Май 2009, 14:31

батка, вече 4 18-ки и 2 25-ци съм направил с газ, 18-ките-едната с Волтран, другата с Фема(фема е заместник на Волтран) уж тряа да е още по зле и от Волтран-а, а да не говорим за сравнение с БРЦ-(чушки), всичко е до настройка, тъй че ако не ти се дават повече пари за уж по добрите изпарители като БРЦ и Ланди Ренцо- слагай си този и няма да имаш грижа, всичко зависи от задкормилното устройство :D
хората са казали- не питай "старило" а питай "патило", щото тука у форума има много дървени философи, и такива дето още не са се регистрирали-имат по 5-6 мнения и почват да се изказват неподготвени :shock:
ся за клапата да ти кажа- не е 60мм а е 70мм, щото гледам си писал че си взел 60мм, няма да ти влезе в дебитомера, а от другата страна въздуховода няма да влезе в нея ;)
има и друг вариант- без плочка и без клапа- вървежа на бензин си остава същия, а газта се пуска по един специален начин ;) и въздуховода няма да се смачка от тормоза който дават плочката и клапата-това са още 4см изместване - за повече уточнения ми пиши на ЛС
водата- най-добре е от отоплението на дроселовата клапа да се хване, директно ги взимаш двата маркуча от там- само се слагат преходи от тях към дебелите маркучи към изпарителя- на дросела не му тряа отопление, повечето ги хващат от двата маркуча на парното с тетки ама там е мноо тъпо според мене, мноо завряно не удобно и най-вече парното отслабва зимата;
дюзи и бенз. помпа- дюзите тряа да знаеш точно къде да им прекъснеш захранването щото ако не е където трябва може да ги прекъснеш заедно с други неща например моторчето за празния ход тъй като са на общо захранване, а помпата си има реле и това реле можеш да го прекъснеш и да го захранваш заедно с релето което ще сложиш за дюзите, но това са тънкости които мога да ти покажа нагледно или на ЛС;
за гърменето искам да се обърна към всички колеги 8) то се получава от кабели на свещи- капачка и палец илии в най-лошия случай- самите свещи но това е много рядко, няма значение колко време ще държиш на контакт или колко газ ще дадеш с педала ;)
когато е настроена и тоците като са наред нямаш грижа, другото което е като се даде на контакт копчето за прехвърляне газ-бензин си има реле време(ако е включено директно на газ) пуска за няколко секунди и спира и чак когато почнеш да въртиш на стартер пуска пак(уточнение-ако у качествено копчето)
симулатор за дюзи- няма смисъл, това са пари за глупости;
сондата- каквото и да правиш ще замине тъй че я остави да си почива и да си работи докато спре, така или иначе ти ще караш повече на газ, а на газ тя не играе никва роля ;)
това беше в общи линии :D
ако ще ставаш истински фен на газта мога да ти изнеса цяла лекция :D , кога да я палиш на бензин, колко да караш на бензин, като я оставяш за дълго време на кое да я оставяш на газ или бензин, ако я караш и спираш постоянно дали да я палиш на бензин или директно на газ и тем подобни простотии :D ако искаш ше ти разкажа всичко ;)
благодаря за вниманието :bgflag: :bchug: :driving:
ИзображениеБъРзИя ///

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Мнение от ТУРБО » 15 Май 2009, 14:43

Прекъсни си дюзите а не помпата! ;)
А зсъм си прекъснал и двете,щото катоя купх и беше прекъсната само помпата и като караш на бензин и ппевключиш на газ дюзите ти остават отворени и доката не се изпразни шината от бензина е някакъв ужас и ги омешва и трака бая време докато изчисти!
Даже ще си сменя помпата щот тая вие и ще си я вържа да си работи за да няма замисляне при превключването!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Мнение от VaLy0 » 15 Май 2009, 15:20

да ама тъй помпата заминава по бързо щото върти постоянно, и регулатора заминава щот налягането се увеличава като дюзите не пръскат(пък тез регулатори са слабички) и представи си че остане без бензин :shock: 5-10 мин и помпата я няма, а зачудване няма да има като прехвърлиш на бензин ако помпата е в час и си държи налягането ;)
ИзображениеБъРзИя ///

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 14.04.2009
Местоположение: Улица Сезам

Мнение от GorillaZoe » 15 Май 2009, 15:36

Ако сам си решил да я слагаш... по добре недей...
отиди на майстори да те замерват..че да няма после болки..
CaHuTaPa написа:SORRY че не е измита но водата скочи с 4% и е скапо Удоволствие :)

Yordanovv написа:Има ракаро седялки , къстъм боя , оборотомер , подлакатник колони "aico", цд , мислих и турбо да и слагам ма се отказах


ЦЪК

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Мнение от VaLy0 » 15 Май 2009, 16:43

аз като ги настроя и хората повече не ходят на майстори и газанализатори щото като почне да им гори малко и като не си мени оборотите те повече не се занимават с глупости ;)
ИзображениеБъРзИя ///

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook