540i vs 535i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- El Diablo
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2832
 - Регистриран на: 4.09.2007
 - Местоположение: Sofia
 - Кара: E70
 
540i vs 535i
и 2та мотора са v8 ...
та се чудя като гледам мобиле.де, защо?=> 540-те са доста по скъпи от 535 ..
докато 535 може да се намери на по приемливи цени ?
предполагам вадят еднакъв звук 2та мотора нали така ?
след НГ като падне акциза обмислям в едно такова да скочим + ГАЗ естествено (в пъти по добре е от колко 520 с газ нали...)
какво мислите , плюсове и минуси за 2та мотора ? разлика ?
какви парички са един газов инж за v8 ?
			
		та се чудя като гледам мобиле.де, защо?=> 540-те са доста по скъпи от 535 ..
докато 535 може да се намери на по приемливи цени ?
предполагам вадят еднакъв звук 2та мотора нали така ?
след НГ като падне акциза обмислям в едно такова да скочим + ГАЗ естествено (в пъти по добре е от колко 520 с газ нали...)
какво мислите , плюсове и минуси за 2та мотора ? разлика ?
какви парички са един газов инж за v8 ?
Според мен разликата в цената се дължи по-скоро на разликата в оборудването от колкото на разликата в двата двигателя.
540 по принцип е с повече фабрични екстри а и хората които го купуват не пестят от поръчкови екстри....
А лично мое мнение е, че още по-добре е 520 без газ от колкото 540/530 с газ, да не говорим, че за тези мотори е направо еретично да се говори за газификация ....
			
		540 по принцип е с повече фабрични екстри а и хората които го купуват не пестят от поръчкови екстри....
А лично мое мнение е, че още по-добре е 520 без газ от колкото 540/530 с газ, да не говорим, че за тези мотори е направо еретично да се говори за газификация ....
- Bavarcho
 - Пантерчо
 - 
				
			 - Мнения: 4700
 - Регистриран на: 16.03.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: WBS нов внос
 - Мечтае да кара: Е30 от скъпите
 
- bmw_n00b
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 986
 - Регистриран на: 21.08.2007
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: 96-8' 523ti
 
Re: 540i vs 535i
BMW-E39 написа:...
Бате, само за дизел си си ти
- blacksapphire
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1353
 - Регистриран на: 5.05.2008
 - Местоположение: Sofia
 - Кара: G02 ///M40d
 
Re: 540i vs 535i
bmw_n00b написа: И 540-ката не може да ти даде такъв откат като турбината на 525д с чип.
По-голяма глупост не бях чувал
А иначе си за 530D

- bmw_n00b
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 986
 - Регистриран на: 21.08.2007
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: 96-8' 523ti
 
Re: 540i vs 535i
blacksapphire написа:bmw_n00b написа: И 540-ката не може да ти даде такъв откат като турбината на 525д с чип.
По-голяма глупост не бях чувал
Ало, сапфирчо...
- El Diablo
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2832
 - Регистриран на: 4.09.2007
 - Местоположение: Sofia
 - Кара: E70
 
абе братлета верно с двама ви се видяхме в пловдив, ама това че доидох с е39 печка, не значи че си търсим печка   
просто ми се дивеее с V8-мак, от 5-та да му набием 3-та до червено и те така нататъка
 
това е много интересно мнение на колегата Bavarcho ... че 535>540 или поне са наравно, но дали наистина е така ?
иначе за е39 дизелово, то задължително трябва да е след феислифта и там нещата отиват скъпи, пък и запазен и читав дизел трудно с много пари, а ако се дават къде къде по добре за е60, а едно V8-че ще стъпи на добри пари в бг и ще може да се издевателства доста над него
			
		просто ми се дивеее с V8-мак, от 5-та да му набием 3-та до червено и те така нататъка
това е много интересно мнение на колегата Bavarcho ... че 535>540 или поне са наравно, но дали наистина е така ?
иначе за е39 дизелово, то задължително трябва да е след феислифта и там нещата отиват скъпи, пък и запазен и читав дизел трудно с много пари, а ако се дават къде къде по добре за е60, а едно V8-че ще стъпи на добри пари в бг и ще може да се издевателства доста над него
- blacksapphire
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1353
 - Регистриран на: 5.05.2008
 - Местоположение: Sofia
 - Кара: G02 ///M40d
 
Re: 540i vs 535i
bmw_n00b написа:blacksapphire написа:bmw_n00b написа: И 540-ката не може да ти даде такъв откат като турбината на 525д с чип.
По-голяма глупост не бях чувал
Ало, сапфирчо...Под откат, имам предвид началното дърпане при натискане на педала на газта, смятам че ясно съм се изразил. А ако не си чувал, че на атмосферния мотор му трябват обороти, вземи малко да се поинтересуваш
Не си карал 540 явно
  Просто сравнението е неудачно, 540 има торк, който ще ти счупи врата  - bmw_n00b
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 986
 - Регистриран на: 21.08.2007
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: 96-8' 523ti
 
Точно там е работата, че на дизела "торка" е повече, ама го държи по-малко време, което за мен е основната слабост, но компенсира с разход и трошене на вратове. Само М-то бие дизела по торк  
 и то само ако не е чипосан (за 530д става въпрос вече)  
 
http://www.e39-forum.de/thread.php?threadid=10&sid=
			
		http://www.e39-forum.de/thread.php?threadid=10&sid=
- milennyc
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 1832
 - Регистриран на: 20.11.2008
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: Другите да му завиждат.....
 - Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
 - Детайли за колата: MNOGO BARZA
 
525 и 540 ?!?! То даже няма място за сравнение. 540 си е 540. Аз каде карам 320(136) с чип и турбина от 330Д, колкото и да е атомсферен си е бензин, все пак турбото се развърта поне на 1800-2000 оборота. А да не говорим че на дизела скоростите са къси.... Колегата ЧеренСпафир знае возил се е в моята е46-ца
			
		- blacksapphire
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1353
 - Регистриран на: 5.05.2008
 - Местоположение: Sofia
 - Кара: G02 ///M40d
 
Noob, 540ката е с 440Nm въртящ, не знам къде гледаш  
 Недей да правиш неудачни сравнения.
Дизелът си дърпа, ама спира в 5000 оборота и е с къси скорости
 
530D мен ме дърпа в началото, 1ва, 2ра, и до там.. като ударя 2ра космическа
  прекъсвача ми е на 107км/ч, 3та 165 и те така  
			
		Дизелът си дърпа, ама спира в 5000 оборота и е с къси скорости
530D мен ме дърпа в началото, 1ва, 2ра, и до там.. като ударя 2ра космическа
  прекъсвача ми е на 107км/ч, 3та 165 и те така  - bmw_n00b
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 986
 - Регистриран на: 21.08.2007
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: 96-8' 523ti
 
Вие на четете кво пиша, бе...!!!! Нали точно тва казвам: Началното дърпане, което ти чупи врата атмосферата няма как да бие турбината в това отношение. Изобщо не говоря за 0-100 и т.н. Къде в реални условия се дърпаш 0-100??? Просто безмислен спор се заформя, затова спирам да пиша. Който разбира какво искам да кажа, не смятам, че има какво да ми опонира...
			
		- 520_i
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 327
 - Регистриран на: 20.11.2007
 - Местоположение: Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: е39 525
 
bmw_n00b написа:Вие на четете кво пиша, бе...!!!! Нали точно тва казвам: Началното дърпане, което ти чупи врата атмосферата няма как да бие турбината в това отношение. Изобщо не говоря за 0-100 и т.н. Къде в реални условия се дърпаш 0-100??? Просто безмислен спор се заформя, затова спирам да пиша. Който разбира какво искам да кажа, не смятам, че има какво да ми опонира...
- anzak
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2753
 - Регистриран на: 16.08.2008
 - Местоположение: Бургас
 - Кара: F07 535D
 - Мечтае да кара: SL500
 
смях смях смях ........ пак се почнахте дизел бензин спора и къде сравнявате кон с магаре не ми е ясно дизел и със 100 чипа да е бледнее пред 286-те коня на 4.4 пък за здравина няма да говорим че тоя мотор е вечен което не може да се каже нито за 525д за 530д за разхода верно че е голям ама тая ламя иска бенз не става иначе ....
			
		Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	

  

