540i vs 535i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- 520_i
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 327
 - Регистриран на: 20.11.2007
 - Местоположение: Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: е39 525
 
mad_presley написа:520_i написа:Знаеш ли колко соннди и датчици има!!Малко нещо да не му е в ред и почва да гори 40/100!!
Абе човек, каквото и да има, това е моторът с главно М за всички фенове на марката, а ти си тръгнал да правиш смешни сравнения.
Колко струва нафтовата помпа на ТДС-а, като ще правиш такива сравнения.Струва ми се, че е няколко пъти над цената на всички датчици и сонди на М62 мотора....
На който му е скъпо, да си кара евтините модели и да си трайка, а не да говори такива щуротии за една легенда.
По принцип не пиша в такива теми от рода "кое е по-добро", но с този си пост направо ме предизвика.520_i написа:Абе чове,една 520 го докарва 20 градско!!Какво остава за 540!!
Купи си Тико
Купи си ти,аз съм купил каквото съм искал!!
- blacksapphire
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1353
 - Регистриран на: 5.05.2008
 - Местоположение: Sofia
 - Кара: G02 ///M40d
 
- 520_i
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 327
 - Регистриран на: 20.11.2007
 - Местоположение: Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: е39 525
 
- 520_i
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 327
 - Регистриран на: 20.11.2007
 - Местоположение: Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: е39 525
 
blacksapphire написа:520_i написа:аз съм купил каквото съм искал!!
Каквото джоба ти позволява
ДА,както и ти
- blacksapphire
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1353
 - Регистриран на: 5.05.2008
 - Местоположение: Sofia
 - Кара: G02 ///M40d
 
- mad_presley
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 4438
 - Регистриран на: 5.02.2008
 - Местоположение: Варна
 - Кара: E39 M5
 
520_i написа:Купи си ти,аз съм купил каквото съм искал!!
Това, което си искал, не означава, че е най-доброто.А под "вечен" двигател се разбира, че е в пъти по надежден от всички останали и ги надживява двойно
По въпросите за разхода въобще няма да коментирам, дето един куц ТДС със смешните си 143к.с или пък друг куц 2.0i със смешните си 150к.с горят по 15/100 градско, а 4.4 със 286к.с гори само с 3л повече от двата
За какво въобще се говори в тази тема
- 520_i
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 327
 - Регистриран на: 20.11.2007
 - Местоположение: Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: е39 525
 
- anzak
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2753
 - Регистриран на: 16.08.2008
 - Местоположение: Бургас
 - Кара: F07 535D
 - Мечтае да кара: SL500
 
- bmw_n00b
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 986
 - Регистриран на: 21.08.2007
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: 96-8' 523ti
 
Не мога... изядохте го момчето. Става въпрос, че това са стари каруци с издухани двигатели, с алуминиеви блокове, с работна температура над 110 градуса, двуглави змейове, които горят майка си и баща си и не вървят чак толкова колкото би очаквал човек. Освен това в България нямат и приложение. Но като цяло си поемам вината, че обърнах темата в такава посока като само исках да бъзикна автора, че все ги напъва тия бмв-та, но всъщност това което иска е еластичния тласък на дизела. Сапфирамного ме разочарова с този заядлив тон. Просто няма нужда. Когото аз пък съм разочаровал, да ме прощава! 
			
		- 520_i
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 327
 - Регистриран на: 20.11.2007
 - Местоположение: Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: е39 525
 
- 520_i
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 327
 - Регистриран на: 20.11.2007
 - Местоположение: Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: е39 525
 
bmw_n00b написа:Не мога... изядохте го момчето. Става въпрос, че това са стари каруци с издухани двигатели, с алуминиеви блокове, с работна температура над 110 градуса, двуглави змейове, които горят майка си и баща си и не вървят чак толкова колкото би очаквал човек. Освен това в България нямат и приложение. Но като цяло си поемам вината, че обърнах темата в такава посока като само исках да бъзикна автора, че все ги напъва тия бмв-та, но всъщност това което иска е еластичния тласък на дизела. Сапфирамного ме разочарова с този заядлив тон. Просто няма нужда. Когото аз пък съм разочаровал, да ме прощава!
Супер точно
- blacksapphire
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1353
 - Регистриран на: 5.05.2008
 - Местоположение: Sofia
 - Кара: G02 ///M40d
 
520_i написа:А на сапфирчо ако му вървеше колота колко му знае устата......
Ела да ти покажем колко върви
- 520_i
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 327
 - Регистриран на: 20.11.2007
 - Местоположение: Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: е39 525
 
- anzak
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2753
 - Регистриран на: 16.08.2008
 - Местоположение: Бургас
 - Кара: F07 535D
 - Мечтае да кара: SL500
 
bmw_n00b написа:Не мога... изядохте го момчето. Става въпрос, че това са стари каруци с издухани двигатели, с алуминиеви блокове, с работна температура над 110 градуса, двуглави змейове, които горят майка си и баща си и не вървят чак толкова колкото би очаквал човек. Освен това в България нямат и приложение. Но като цяло си поемам вината, че обърнах темата в такава посока като само исках да бъзикна автора, че все ги напъва тия бмв-та, но всъщност това което иска е еластичния тласък на дизела. Сапфирамного ме разочарова с този заядлив тон. Просто няма нужда. Когото аз пък съм разочаровал, да ме прощава!
защо твойта едноглава ламя да не би да е с чугунен блок и къде ги видя тия 110 градуса работна температура меен а за вървенето като слезеш от 540-ка и се качиш на 520 ще имаш чувството че си сменил самолет с хвърчило и защо пък да нямат приложение у нас .........
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	

